tyttöilyä vanhempana

tyttöilyä vanhempana

Olen jo kauan käyttänyt n.alusasuja mutta nyt haluaisin vielä enemmän
meikkausta ja asuja mekot jne.
mutta kun on jo 60v vieläkö on kaikki mahdollista ja oisko
muita samassa jamassa?

62

2497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terhikkiperhikki

      Ei se ikää katso.

    • ja hymyä huuleen...

      Totta, pistä tuulemaan, ei sitä ole missään kirjoitettu etteikö me " vanhemmat " tytöt voida olla tyttöjä kans !
      Miesten päät vaan pyörälle ja sillä siisti !

      T S E M P P I Ä ! Toivoo toinen tyttö !

      • tyttöilyä vanhempana

        Kiitos! tulin iloiseksi tuosta viestistäsi niin enhän nuorena ajatellut edes sitäkään et miehet kiinostais nyt olen huomannut että olen bi ja miehet vain kiinostaa
        haluaisitko vaihtaa ajatuksia vaikka s.postin kautta?


      • eäkeläistiiitti

        Täytyy kertoa, että itse tulin ulos kaapista vasta eläkkeelle jäätyäni, kerroin naapureillekin, suhtautuminen oli alkuihmetyksen jälkeen hyväksyvää, tervehditään ja moikataan kuin ennenkin...olen kaljupäinen ja olen keksinyt, että ilmastointiteipillä voi tehdä helposti ja nopeasti "kasvojen kohotuksen", sitten vaan meikkiä naamaan, hyvä peruuukki ja menoksi. Kuljen naisena esim. ostoksilla, kirjastossa, kahviloissa jne, kukaan ei mielestäni katso perään tai ihmettele..minun kesti aika kauan tajuta, että naisilla on yleensä aika leveä lantio, topppaukset lantiolla antaa naisellisen vaikutelman, korsetti kaventaa vyötäröä, vaikeinta on ollut kenkien kanssa, jalat kipeytyvät korkokengissä, niinpä käytän useimmin housuasua ja lenkkareita, kuten monet naisekin näköjään...joten rohkeasti vaan liikkeelle ! terv. eläkeläistiitti


      • tyttöilyä vanhempana
        eäkeläistiiitti kirjoitti:

        Täytyy kertoa, että itse tulin ulos kaapista vasta eläkkeelle jäätyäni, kerroin naapureillekin, suhtautuminen oli alkuihmetyksen jälkeen hyväksyvää, tervehditään ja moikataan kuin ennenkin...olen kaljupäinen ja olen keksinyt, että ilmastointiteipillä voi tehdä helposti ja nopeasti "kasvojen kohotuksen", sitten vaan meikkiä naamaan, hyvä peruuukki ja menoksi. Kuljen naisena esim. ostoksilla, kirjastossa, kahviloissa jne, kukaan ei mielestäni katso perään tai ihmettele..minun kesti aika kauan tajuta, että naisilla on yleensä aika leveä lantio, topppaukset lantiolla antaa naisellisen vaikutelman, korsetti kaventaa vyötäröä, vaikeinta on ollut kenkien kanssa, jalat kipeytyvät korkokengissä, niinpä käytän useimmin housuasua ja lenkkareita, kuten monet naisekin näköjään...joten rohkeasti vaan liikkeelle ! terv. eläkeläistiitti

        oli ihana lukea tuo eläkeläis tiitin kirjoitus se kannustaa minuakin
        ja varmasti monia muitakin!


      • tyttöilyä vanhempana
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        oli ihana lukea tuo eläkeläis tiitin kirjoitus se kannustaa minuakin
        ja varmasti monia muitakin!

        Olen myös hakenut seuraa iskuri ilmotuksesta nimimerkillä transua yli 55v
        jos vaikka joku haluaisi vastata sitä kautta!


      • tyttöilyä vanhempana
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        Olen myös hakenut seuraa iskuri ilmotuksesta nimimerkillä transua yli 55v
        jos vaikka joku haluaisi vastata sitä kautta!

        Hei huomasin että lukijoita on mutta ei vaan ole tullut yhteydenottoja
        kaipa me "vanhemmat tytöt" olemme arkoja vieläkin.
        No luulisin että meitä on sittenkin paljon ympäri Suomea
        oishan se mukavaa aina toisen kanssa oppia ja tehdä kaikkea!


      • suksimi
        eäkeläistiiitti kirjoitti:

        Täytyy kertoa, että itse tulin ulos kaapista vasta eläkkeelle jäätyäni, kerroin naapureillekin, suhtautuminen oli alkuihmetyksen jälkeen hyväksyvää, tervehditään ja moikataan kuin ennenkin...olen kaljupäinen ja olen keksinyt, että ilmastointiteipillä voi tehdä helposti ja nopeasti "kasvojen kohotuksen", sitten vaan meikkiä naamaan, hyvä peruuukki ja menoksi. Kuljen naisena esim. ostoksilla, kirjastossa, kahviloissa jne, kukaan ei mielestäni katso perään tai ihmettele..minun kesti aika kauan tajuta, että naisilla on yleensä aika leveä lantio, topppaukset lantiolla antaa naisellisen vaikutelman, korsetti kaventaa vyötäröä, vaikeinta on ollut kenkien kanssa, jalat kipeytyvät korkokengissä, niinpä käytän useimmin housuasua ja lenkkareita, kuten monet naisekin näköjään...joten rohkeasti vaan liikkeelle ! terv. eläkeläistiitti

        Mulla on ihani balleriina kenkiä niissä ei jalat kipeydy


      • uijhtu
        suksimi kirjoitti:

        Mulla on ihani balleriina kenkiä niissä ei jalat kipeydy

        Minulla kipeytyy, lääkäri on määrännyt että aina pitää olla kunnolla korkoa.


      • trans
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        Kiitos! tulin iloiseksi tuosta viestistäsi niin enhän nuorena ajatellut edes sitäkään et miehet kiinostais nyt olen huomannut että olen bi ja miehet vain kiinostaa
        haluaisitko vaihtaa ajatuksia vaikka s.postin kautta?

        Tea, täälä heippa!
        Olen 65v eikä se ainakaan minua estä tyttöilemastä. Olen transsukupuolinen omasta mielestäni. Mikään ei ole niin ihanaa, kun saa olla naisellinen oma itsensä.
        Voit ottaa yhteyttä, jos haluat vaihtaa ajatuksia. Se avartaa näkemystä omasta tunteesta jooka rinnassa riehuu. Kirjoita, jos siltä tuntuu.
        [email protected]


      • tyttöilyä vanhempana
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        Olen myös hakenut seuraa iskuri ilmotuksesta nimimerkillä transua yli 55v
        jos vaikka joku haluaisi vastata sitä kautta!

        Hei sit vielä tähän tyttöilyyni on alkanut voimakkaasti tulla mieltymys
        saada olla miehen kanssa ja antautua seksiin mieli tekee niin älyttömästi
        mutta uskaltaiskohan mennä vaikka homosaunaan tai muualle ainakin
        ensin n.alusasussa?


      • Varmaankin näin
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        Hei sit vielä tähän tyttöilyyni on alkanut voimakkaasti tulla mieltymys
        saada olla miehen kanssa ja antautua seksiin mieli tekee niin älyttömästi
        mutta uskaltaiskohan mennä vaikka homosaunaan tai muualle ainakin
        ensin n.alusasussa?

        Jos menet homosaunaan ihan tavallisissa miesten alusvaatteissa, kysyntää varmaan olisi jos "annat ymmärtää". Naisten alusasussa joudut todennäköisesti pikavauhtia ulos.


      • tyttöilyä vanhempana
        Varmaankin näin kirjoitti:

        Jos menet homosaunaan ihan tavallisissa miesten alusvaatteissa, kysyntää varmaan olisi jos "annat ymmärtää". Naisten alusasussa joudut todennäköisesti pikavauhtia ulos.

        ok ymmärrän no täytyy miettiä muita vaihtoehtoja!
        tai yritän tuolta iskurin kautta jos sieltä tärppäis


      • tytö vai poika
        Varmaankin näin kirjoitti:

        Jos menet homosaunaan ihan tavallisissa miesten alusvaatteissa, kysyntää varmaan olisi jos "annat ymmärtää". Naisten alusasussa joudut todennäköisesti pikavauhtia ulos.

        Ei se ihan niin mene.
        nainen on se itse edelleen , käy toimittamassa asiasi vaikkapa Ravintolan vessassa
        Oi mikä vastaanotto ja se opetus pienemmissä puutteissa tietotaidossa,
        eikä nuo ukotkaan kaikki niin tiukkapipoja ole


      • Täällä kolmas


      • sulla käsitteet seka
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        Hei sit vielä tähän tyttöilyyni on alkanut voimakkaasti tulla mieltymys
        saada olla miehen kanssa ja antautua seksiin mieli tekee niin älyttömästi
        mutta uskaltaiskohan mennä vaikka homosaunaan tai muualle ainakin
        ensin n.alusasussa?

        Ei tyttöily tota ole


      • kurman
        uijhtu kirjoitti:

        Minulla kipeytyy, lääkäri on määrännyt että aina pitää olla kunnolla korkoa.

        Kato kehvliä
        B2 -lausunto psykiatrialta ettei minustaa hullua saa tekemälläkään
        Olen vain tälläinne tyttö;tuo vasen rintaliivin olkain tahdo pysyä paikallaan
        että pukeudu korkokenkien mukaideen asusteeseen
        Siitä meikkaamisesta en osaa sanoa mittään kun tuo näköni


      • Meiän päätä saa sekasi enää muu kuin Alkohol

        Se kolmas mies vai Eevako minä olin


      • tyttöilyä vanhempana
        sulla käsitteet seka kirjoitti:

        Ei tyttöily tota ole

        Eiköhän se ole niin että jokainen taplaa tyylillään on se sitten mitä vaan!
        tuskin on oikeata tapaa tyttöillä! pääasia on se itse on tyytyväinen!


    • mjekkobahjuvijnkin

      Vilkaisepa netistä Dream Wear Club (DWC). Sen toiminnassa voit turvallisesti olla oma itsesi.

    • 60+

      Kyllä tyttöily on kivaa vanhempanakin.Nytkin on huivi kaulassa ja yömekko päällä sekä pitsi alushousut.

      • tyttöilyä vanhempana

        ois ihana joskus tavata muitakin kahvilla jne Helsinki tai Vantaa
        tai kyllä minunkin luokseni voi tulla asun yksin!


      • .
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        ois ihana joskus tavata muitakin kahvilla jne Helsinki tai Vantaa
        tai kyllä minunkin luokseni voi tulla asun yksin!

        DWC kokoontuu Helsingissä kaksi kertaa kuussa. Tarjotaan kahvit ja tapaa useamman transvestiitin, todennäköisesti samaa ikäluokaa.


      • suskimi

        Ihanaa millainen yömekko ihana huivis on kiinnostasikos puhelin tarnsuilu. Pukeuduttaisiin tytökisi kumpikin


      • 60+
        suskimi kirjoitti:

        Ihanaa millainen yömekko ihana huivis on kiinnostasikos puhelin tarnsuilu. Pukeuduttaisiin tytökisi kumpikin

        Kyllä kiinnostaa.tv yömekko ja huivimies.


      • 60+
        suskimi kirjoitti:

        Ihanaa millainen yömekko ihana huivis on kiinnostasikos puhelin tarnsuilu. Pukeuduttaisiin tytökisi kumpikin

        Vaaleanpunainen silkin tuntuinen yömekko.HUIVEJA on useampiakin ,nekin silkkiä tai sen tuntuista kangasta.Puhelin se kiinnostaisi.


      • suskimi
        60+ kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa.tv yömekko ja huivimies.

        Tahtoistikos tyttöillä puhelimitse


      • 60+
        suskimi kirjoitti:

        Tahtoistikos tyttöillä puhelimitse

        Kyllä,


      • Vielä kun ne housut pois hiostamasta ja
        hameen helma heilumaan
        Emäntä katsoo vierestä, mitä hyvää on tulossa ja
        tiskaakiko tuo
        ps. ihanaa


      • Ole niinkuin minä:
        Ihan vain nätti päivämekko(asusteliikkeessä ymmärtävät pienellä paikkakunnallakin
        pittää turpansa kiinni) ja lähimpään kuppilaan tai mkauppaan
        , että ollaan ihan niinkuin minäkin,

        minäkään mikkään Tyttö


    • suskimi

      Olen mulla aika paljon ihania asuja. Mekko on todella ihana nytkin kiiltelee lilan värinen kotelomekko. kullan väriset balleriina kengät

      • tyttöilyä vanhempana

        Ihana asu sulla!!
        Lukijoita on ollut aika kivasti eli Ihanaa meitä on paljon kun
        vaan löytäisimme toisemme???


      • >>>>>>
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        Ihana asu sulla!!
        Lukijoita on ollut aika kivasti eli Ihanaa meitä on paljon kun
        vaan löytäisimme toisemme???

        Googleen hakusanaksi DWC niin sieltä se putkahtaa esiin.


      • 60+
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        Ihana asu sulla!!
        Lukijoita on ollut aika kivasti eli Ihanaa meitä on paljon kun
        vaan löytäisimme toisemme???

        vaikea saada yhteyttä.kiva olisi.


      • tule vielä Lähikapakkaan
        Elä yksin ole
        Me täälläodotamme


      • 60t

        olisi kiva olla yhteydessä.


    • Menkää jo muualle!

      Vanhat sedät pervoilee taas...

      • !

        Olet ilmeisesti sitä mieltä että vanhojen setien pitäisi väsätä autotallissa linnunpönttöjä tai enintään käydä ongella/pilkillä.

        Siitä vaan, mekko päälle ja menoksi!


      • Mitä sinä täällä teet
        Etkäi vaan ole Salapersu


    • Vanha tranny

      Lapsena pukeuduin usein äidin ja sisareni asuihin. Sitten ne jäivät kun menin naimisisiin. Kerran olimme sitten vaimon siskon mökillä iha yllättäen ja minä tipahdin veteen laiturilta. Sisarukset päivittelemään, että mitä tehdään ja kun vaimon sisko oli vähän isompaa kokoa, etsivät minulle siskon vaatteet alusasuja myöten. Muistui silloin lapsuuden ajan harjoittelut voimakkaana mieleen ja näissä asuissa, rintsikoita lukuunottamatta, menin myös kotiin sinä iltana. Asut tuntuivat niin hyvältä, että annoin ne olla päällä koko loppuillan ja vaimoni huomasi sen, että pidin niistä. Hän innostui asiasta parin siiderin jälkeen, että vaati minua pukemaan yöksi päälleni yhden hänen suurimmista yöpaidoistaan. Olin myyty mies. Sen jölkeen hän hankki minulle paljon asuja ja nyt, parikymmentä vuotta myöhemmin, kun olen jo yli 60-kymppinen harrastus eikun lisääntyy vaan ja olemme molemmat tyytyväisiä yhteiselämään tyttöillessäni.

      • SHEmale

        Sama juttu meilläkin. Tosi fantsua sillai kun vaimokin lähtee mukaan tähän asiaan.
        Pakko kertoa eräs toinen kehityssuunta joka minulle on tapahtunut. Pukeutumisen ja sanoisinko eläytymisen myötä. Oivalsin että naiseksi ei voi "pukeutua", vaan naiseus koetaan sisältäpäin kasvavana tarpeena olla feminiininen ja toimia ja käyttäytyä sen tunteen ohjaamana. Eläytymisen ja oman egon rakentumisen myötä minulla on kasvanut myös seksuaalinen tarve eläytyä naiseksi. Haluan siis tuntea miehen voimakkaan otteen ympärilläni ja taipua miehiseen tahtoon. Haluan tyydyttää miehen olemalla nainen ja feminiininen pehmeä ja alistuva objekti.


      • tyttöilyä vanhempana
        SHEmale kirjoitti:

        Sama juttu meilläkin. Tosi fantsua sillai kun vaimokin lähtee mukaan tähän asiaan.
        Pakko kertoa eräs toinen kehityssuunta joka minulle on tapahtunut. Pukeutumisen ja sanoisinko eläytymisen myötä. Oivalsin että naiseksi ei voi "pukeutua", vaan naiseus koetaan sisältäpäin kasvavana tarpeena olla feminiininen ja toimia ja käyttäytyä sen tunteen ohjaamana. Eläytymisen ja oman egon rakentumisen myötä minulla on kasvanut myös seksuaalinen tarve eläytyä naiseksi. Haluan siis tuntea miehen voimakkaan otteen ympärilläni ja taipua miehiseen tahtoon. Haluan tyydyttää miehen olemalla nainen ja feminiininen pehmeä ja alistuva objekti.

        Aivan ihania kertomuksia kiitos! ja tuo on totta että kun aloin käyttää
        alusasuja niin minulla on voimakas tarve antautua miehelle seksuaalisesti
        alistuen.
        Välillä ihan kipeetä tekee kun haluttaa niin hirveästi ja en oikein
        tiedä mistä löytäisin seuraa en ihan vielä ainakaan levareille jne mene
        neuvoja!


      • suskimi
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        Aivan ihania kertomuksia kiitos! ja tuo on totta että kun aloin käyttää
        alusasuja niin minulla on voimakas tarve antautua miehelle seksuaalisesti
        alistuen.
        Välillä ihan kipeetä tekee kun haluttaa niin hirveästi ja en oikein
        tiedä mistä löytäisin seuraa en ihan vielä ainakaan levareille jne mene
        neuvoja!

        Aivan sama tunne nytkin. Saispas toisen titin seuraa edes puhelimitse.


      • .
        suskimi kirjoitti:

        Aivan sama tunne nytkin. Saispas toisen titin seuraa edes puhelimitse.

        Eihän niitä jaella ainakaan tällaisella avoimella keskustelupalstalla. Suljettujakin keskustelupalstoja löytyy jossa ehkä puhelinnumeroiden vaihto onnistuisi. Mutta parastahan on lähteä mukaan yhdistysten vertaistukitapaamisiin niin tapaisi toisia livenä.


      • Vanha Tranny
        SHEmale kirjoitti:

        Sama juttu meilläkin. Tosi fantsua sillai kun vaimokin lähtee mukaan tähän asiaan.
        Pakko kertoa eräs toinen kehityssuunta joka minulle on tapahtunut. Pukeutumisen ja sanoisinko eläytymisen myötä. Oivalsin että naiseksi ei voi "pukeutua", vaan naiseus koetaan sisältäpäin kasvavana tarpeena olla feminiininen ja toimia ja käyttäytyä sen tunteen ohjaamana. Eläytymisen ja oman egon rakentumisen myötä minulla on kasvanut myös seksuaalinen tarve eläytyä naiseksi. Haluan siis tuntea miehen voimakkaan otteen ympärilläni ja taipua miehiseen tahtoon. Haluan tyydyttää miehen olemalla nainen ja feminiininen pehmeä ja alistuva objekti.

        Meillä menee oikein hyvin yhdessä. Kun aloin säännölisesti käyttämään naisten asuja, aloin myös tekemään enemmän "naisten kotitöitä", mistä vaimoni on erittäin mielissään. Hän tekee minulle päivämeikin. Hiukseni olen antanut kasvaa pitemmäksi ja näin vaimolla on helppo tehdä siihen kauniskampaus. Useita pereja korkokkantaisisa kenkiä. Ei sellaisia liian korkeita, nilkkoja katkovia, mutta muutaman senti korko antaa jo kivan tunteen. Vamoni hankki inulle mysö korsetin millä olen voinut kaventaa vyötäröä jonkun verra. Tosin alussa oli vähän vaikeaa ennenkuin siihen tottui. Pidin sitä alkuaikoina yötä päivää. Miesten alusasuja ei ole ostettu enää vuosiin. Joten sanoisin, että hyvän vaimon matkassa on ihanaa olla :)


      • kurman

        Oi ,sinä onnellinen
        Itse olen Sunnuntain lapsi ja Äiti olisi minusta halunnut tytön , kihara tukka ja muutenkin se kuopus


        tuo minun profiilini saattaa hämätä, mutta ohitetaan se.
        jos haluat:[email protected]

        Muistaakseni oli 60 -luvulla lailla kiellettyjä joitakin asioita,
        MUTTA olllaan onnellisia tänään

        Kun teen Irjalle ruokaa ja tiskaan = voin olla ihan vapaasti naismaisena


      • Piika vapaasta tahdo
        Vanha Tranny kirjoitti:

        Meillä menee oikein hyvin yhdessä. Kun aloin säännölisesti käyttämään naisten asuja, aloin myös tekemään enemmän "naisten kotitöitä", mistä vaimoni on erittäin mielissään. Hän tekee minulle päivämeikin. Hiukseni olen antanut kasvaa pitemmäksi ja näin vaimolla on helppo tehdä siihen kauniskampaus. Useita pereja korkokkantaisisa kenkiä. Ei sellaisia liian korkeita, nilkkoja katkovia, mutta muutaman senti korko antaa jo kivan tunteen. Vamoni hankki inulle mysö korsetin millä olen voinut kaventaa vyötäröä jonkun verra. Tosin alussa oli vähän vaikeaa ennenkuin siihen tottui. Pidin sitä alkuaikoina yötä päivää. Miesten alusasuja ei ole ostettu enää vuosiin. Joten sanoisin, että hyvän vaimon matkassa on ihanaa olla :)

        Oi ole sinä onnellinen!Koko body tai mikä se onkaan ja Anttilaan;
        naisten osastolta pitäis löytyä niitä toppauksia mitä minäkin käytän.


        poika nimeltään tyttö


        ps. Irja suorastaan vaatii sispolitiikkaa: parempatata rokaa ja jos joku kerran viikossa tiskaisi ja tietenkin tuo ulkopolitiikka eli pihatyöt

        Etto


      • miehestä naiseksi
        SHEmale kirjoitti:

        Sama juttu meilläkin. Tosi fantsua sillai kun vaimokin lähtee mukaan tähän asiaan.
        Pakko kertoa eräs toinen kehityssuunta joka minulle on tapahtunut. Pukeutumisen ja sanoisinko eläytymisen myötä. Oivalsin että naiseksi ei voi "pukeutua", vaan naiseus koetaan sisältäpäin kasvavana tarpeena olla feminiininen ja toimia ja käyttäytyä sen tunteen ohjaamana. Eläytymisen ja oman egon rakentumisen myötä minulla on kasvanut myös seksuaalinen tarve eläytyä naiseksi. Haluan siis tuntea miehen voimakkaan otteen ympärilläni ja taipua miehiseen tahtoon. Haluan tyydyttää miehen olemalla nainen ja feminiininen pehmeä ja alistuva objekti.

        Jotain samankantaisia ajatuksia minullakin
        Saattaisin palata aiheiseen
        [email protected]


      • historian havinaa
        kurman kirjoitti:

        Oi ,sinä onnellinen
        Itse olen Sunnuntain lapsi ja Äiti olisi minusta halunnut tytön , kihara tukka ja muutenkin se kuopus


        tuo minun profiilini saattaa hämätä, mutta ohitetaan se.
        jos haluat:[email protected]

        Muistaakseni oli 60 -luvulla lailla kiellettyjä joitakin asioita,
        MUTTA olllaan onnellisia tänään

        Kun teen Irjalle ruokaa ja tiskaan = voin olla ihan vapaasti naismaisena

        Se oli se homostelu joka oli kielletty. Miesten pukeutuminen mekkoon ei ole ollut koskaan kiellettyä.


    • CD-täti

      Lukuisista kommenteistä vanhempana tyttöilyä harrastavista voisi päätellä, että 60 ikäisiä cd-ihmisiä on aika paljon. Olisikin varmaan paikallaan koota yhteen vähän vanhempaa sakkia, sillä liian usein vanhat TV:t saavat alaarvoista kohtelua, valittavasti myös nuorempien tiittien taholta.
      Meillä on ihan samat haaveet ja tarpeet, kuin sillä, vielä lidin helmassa olevalla ja äitinsä asuja lainailevalla tyttöpojallakin. Mietin vaan, kuinka tälläisen ryhmän voisi aloittaa.

      • tyttöilyä vanhempana

        Hei! totta ois kiva saada ryhmä jonka kanssa vois tehdä kaikkea ihanaa
        kun kaikki ei halua mennä yhdistyksen toimintaan!
        mites edetään?


    • Dreamwearclubin jäsenistössä on paljon 60 -ihmisiä ja osa heistä on hyvinkin aktiivisia osallistumaan yhdistyksen rientoihin. Niissä kuvioissa en ole huomannut minkäänlaista ikäsyrjintää näinä muutamina vuosina, jotka olen yhdistyksen toimintaan osallistunut, vaikka "nuoriakin" (30-40) on mukana jonkin verran.

      • tyttöilyä vanhempana

        Hei! se vaan on iso kynnys tulla sinne rientoihin kun te olette jo hyvännäköisiä "naisia" kun itse olen vielä aloittelija ja vielä liian
        miehekäskin mutta ehkä rohkenen joku kerta!


      • tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        Hei! se vaan on iso kynnys tulla sinne rientoihin kun te olette jo hyvännäköisiä "naisia" kun itse olen vielä aloittelija ja vielä liian
        miehekäskin mutta ehkä rohkenen joku kerta!

        Kyllä meitä on eri kaupunkien transtapaamisissa hyvin monennäköisiä mummeleita ja tyttölöitä, ei siellä mitään kauneuskilpailua pidetä. Laitan tuohon alle tiedot tapaamisista eri kaupungeissa.

        Helsinki

        DreamwearClubin kahvi-ilta Helsingissä

        Jokaisen kuukauden toisena (2.) maanantaina ja neljäntenä (4.) tiistaina DreamwearClub järjestää kahvi-illan klo 19.00-21.00 Transtukipisteellä transvestiiteille ja heidän läheisilleen.
        Toimistolla on myös pukeutumismahdollisuus etukäteen, kuten myös kahvitarjoilu!
        Kahvi-ilta on hyvin vapaamuotoinen, joten ensikertalaisenkin on helppo tulla. Mitään etikettiä ei ole. Voit siis tulla aivan sellaisena kuin itse haluat - siviilinä tai tyttönä. Paikalla on myös pukeutumishuone, jossa monet kävijät säännöllisesti vaihtavat ulkomuotoaan ja illan päätteeksi taas takaisin siviileihin.
        Ensikertalaisen ei myöskään kannata pelätä ulkoasuaan, vaikka se ei olisikaan "viimeisen päälle". Emme arvostele ketään, vaan yritämme tukea jokaista tulijaa niin hyvin kuin osaamme. Monet ovat usein ensimmäisellä kerralla myös hieman "pihalla". Tämä johtuu siitä, että valtaosa kävijöistä on vanhoja tuttuja keskenään jo pitkältä ajalta ja uusi tulokas saattaa tuntea itsensä aivan ulkopuoliseksi. Älä anna tämä vaikuttaa, sillä toisella kerralla olet jo vanha tuttu.
        Osoite on Pasilanraitio 5, Helsinki.

        Yleinen kahvi-ilta Helsingissä

        Vuoden jokaisena torstaina kokoontuu avoin trans-väki klo 19.00 - 21.00 Transtukipisteellä. Paikalla on sekä transvestiitteja, että transsukupuolisia ja heidän omaisiaan. Ulko-ovella on summeri Setan toimistolle, jota soittamalla pääsee sisään. Pukeutumismahdollisuus etukäteen. Paikalla kahvitarjoilu ja mm. paljon luettavaa.

        Tampere

        Transkahvi-ilta on tarkoitettu kaikille transihmisille tai transasioista kiinnostuneille. Tapaaminen on vapaamuotoinen. Jokaisella on oikeus olla oma itsensä. Ilta järjestetään kerran kuukaudessa perjantai-iltaisin kello 18.00-20.00 Tampereen SETA ry:n toimistolla. Halutessasi lisätietoa ota yhteyttä TreSetan sosiaalisihteeriin.

        Tampereen SETA ry, Kuninkaankatu 15 A (2. krs), 33210 TAMPERE
        http://www.treseta.fi/transkahvila

        Turku

        http://www.tuseta.fi/fi/ryhmat/turun-tiitit/


        Jyväskylä

        Jyväskylän Seta ylläpitää transryhmää. Ryhmään ovat tervetulleita
        kaikki transihmiset ja transasioista kiinnostuneet. Ryhmän osallistujista ja keskusteluista jokainen osallistuja on vaitiolovelvollinen.
        http://www.jklseta.fi/forum/viewforum.php?f=6&sid=91bc05da4bd648e0306bf41c45945464

        Rovaniemi

        Rovaniemellä on ollut ainakin ajoittain tapaamisia


      • tyttöilyä vanhempana
        anukatariina kirjoitti:

        Kyllä meitä on eri kaupunkien transtapaamisissa hyvin monennäköisiä mummeleita ja tyttölöitä, ei siellä mitään kauneuskilpailua pidetä. Laitan tuohon alle tiedot tapaamisista eri kaupungeissa.

        Helsinki

        DreamwearClubin kahvi-ilta Helsingissä

        Jokaisen kuukauden toisena (2.) maanantaina ja neljäntenä (4.) tiistaina DreamwearClub järjestää kahvi-illan klo 19.00-21.00 Transtukipisteellä transvestiiteille ja heidän läheisilleen.
        Toimistolla on myös pukeutumismahdollisuus etukäteen, kuten myös kahvitarjoilu!
        Kahvi-ilta on hyvin vapaamuotoinen, joten ensikertalaisenkin on helppo tulla. Mitään etikettiä ei ole. Voit siis tulla aivan sellaisena kuin itse haluat - siviilinä tai tyttönä. Paikalla on myös pukeutumishuone, jossa monet kävijät säännöllisesti vaihtavat ulkomuotoaan ja illan päätteeksi taas takaisin siviileihin.
        Ensikertalaisen ei myöskään kannata pelätä ulkoasuaan, vaikka se ei olisikaan "viimeisen päälle". Emme arvostele ketään, vaan yritämme tukea jokaista tulijaa niin hyvin kuin osaamme. Monet ovat usein ensimmäisellä kerralla myös hieman "pihalla". Tämä johtuu siitä, että valtaosa kävijöistä on vanhoja tuttuja keskenään jo pitkältä ajalta ja uusi tulokas saattaa tuntea itsensä aivan ulkopuoliseksi. Älä anna tämä vaikuttaa, sillä toisella kerralla olet jo vanha tuttu.
        Osoite on Pasilanraitio 5, Helsinki.

        Yleinen kahvi-ilta Helsingissä

        Vuoden jokaisena torstaina kokoontuu avoin trans-väki klo 19.00 - 21.00 Transtukipisteellä. Paikalla on sekä transvestiitteja, että transsukupuolisia ja heidän omaisiaan. Ulko-ovella on summeri Setan toimistolle, jota soittamalla pääsee sisään. Pukeutumismahdollisuus etukäteen. Paikalla kahvitarjoilu ja mm. paljon luettavaa.

        Tampere

        Transkahvi-ilta on tarkoitettu kaikille transihmisille tai transasioista kiinnostuneille. Tapaaminen on vapaamuotoinen. Jokaisella on oikeus olla oma itsensä. Ilta järjestetään kerran kuukaudessa perjantai-iltaisin kello 18.00-20.00 Tampereen SETA ry:n toimistolla. Halutessasi lisätietoa ota yhteyttä TreSetan sosiaalisihteeriin.

        Tampereen SETA ry, Kuninkaankatu 15 A (2. krs), 33210 TAMPERE
        http://www.treseta.fi/transkahvila

        Turku

        http://www.tuseta.fi/fi/ryhmat/turun-tiitit/


        Jyväskylä

        Jyväskylän Seta ylläpitää transryhmää. Ryhmään ovat tervetulleita
        kaikki transihmiset ja transasioista kiinnostuneet. Ryhmän osallistujista ja keskusteluista jokainen osallistuja on vaitiolovelvollinen.
        http://www.jklseta.fi/forum/viewforum.php?f=6&sid=91bc05da4bd648e0306bf41c45945464

        Rovaniemi

        Rovaniemellä on ollut ainakin ajoittain tapaamisia

        Kiitos! että olet ystävällisesti laittanut noita tietoja
        Varmasti moni muukin lukee noita ja harkitsee menemistä mukaan
        niin kuin minäkin!
        Ruusuja sinulle!!


    • Anna mennä ja unohda vanhat
      ja et TAATUSTI ole yksin

    • Menet lähimpään naisten riepukauppaan ja kerrot asiasi.

      Yllätyt miten me tytöt suhtaudumme asiaan

      Eli TERVETULOA
      Asuste Eeva

      • tyttöilyä vanhempana

        Hei! missäs tämä asuste Eeva olisi?


      • tyttöilyä vanhempana
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        Hei! missäs tämä asuste Eeva olisi?

        illat jo pimeitä nyt "tädit"ois kiva lähteä ulkoilee! ja muutenkin
        tavata Vantaa Hesa!


      • Mitäs ihmettelet
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        illat jo pimeitä nyt "tädit"ois kiva lähteä ulkoilee! ja muutenkin
        tavata Vantaa Hesa!

        Ei ne "tädit"ole odottanut iltojen pimenemistä. Ympäri vuoden ulkoilevat porukalla, säännöllisesti pari kertaa kuussa (DWC:n kahvi-illat Helsingissä) ja sitten vielä välillä kun tuntuu siltä. Kuun alussa valloittivat viikonlopuksi Hämeenlinnan kaukaisen itäisen kaupunginosan erään kartanohotellin.

        Se on itsestäsi kiinni lähdetkö mukaan etkä vaan haaveile tällä palstalla.


      • Miksi pitää lähteä
        tyttöilyä vanhempana kirjoitti:

        illat jo pimeitä nyt "tädit"ois kiva lähteä ulkoilee! ja muutenkin
        tavata Vantaa Hesa!

        ulkoilemaan vasta pimeässä? TS naiset ovat aivan samassa tilanteessa kuin tv naiset ja he kulkevat aina naisina.


      • Yksi tiitti
        Miksi pitää lähteä kirjoitti:

        ulkoilemaan vasta pimeässä? TS naiset ovat aivan samassa tilanteessa kuin tv naiset ja he kulkevat aina naisina.

        Eilen kuljeksin ensin muotimessuilla ja sitten stadissa muuten vaan seitsemään saakka. Eipä kukaan juuri edes tuijottanut saati sitten muutenkaan reagoinut menemisiini.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe