Mä muistan sen kirkkaan päivän, sen kesän ja sen valonhäivän. Minulla oli silloin kesäloma. Kävin joka päivä lenkillä, kävelin pienen kylämme halki ja aina appiukkoni tuli minua vastaan autollaan. Tunsin pientä häpeää, lenkkiasuni ei ollut mikään maailman hienoin, mustat sortsit ja ihonmyötäinen musta toppi. Olin viikon verran ollut lomalla, kun kuulin mieheni puhuvan appiukkoni kanssa puhelimessa, hän oli kauhean kiinnostunut lomastani ja siitä, kuinka mieheni olisi töissä, hänellä oli itselläänkin loma. Hälytyskelloni soivat, kun hän kyseli tuollaisia, ehkä se oli sittenkin totta, mitä mieheni oli minulle sanonut, että hän on katsellut minua ja salaa ottanut kuvia perseestäni. Itse olin myös jonkin verran hänestä kiinnostunut, olihan hän jo melkein 60 ja minä 20 ja rapiat, mutta hän oli niin komea ja seksikäs, en olisi uskonut häntä sen ikäiseksi. Tiesin hänen pettävän vaimoaan, en siis pitänyt mahdottomana ajatusta, siitä että hänellä olisi jotain tunteita minua kohtaan.
Olin jälleen lenkillä, rauhallisella teollisuusalueelle menevällä tiellä. Kuulin takaa lähestyvän tutun dieselauton äänen. Appiukkonihan se oli, hän pysähtyi kohdalleni ja avasi ikkunan.
”Moroo! Kyl on komee päivä!” Hän sanoi.
”Juu niion” vastasin naama tulipunaisena, punastuin kun huomasin hänen katselevan minua ylösalas.
”Ei sua kiinnostas lähtee mun kanssa meidän mökille? Mun täytyis mennä vähä hommiin sinne, sä voisit mennä vaikka uimaan.” Appiukko kysyi.
”Joo-o, kyl mä voin lähtiä, täytyy vaan eka käydä hakees uikkarit kotoa.” Sanoin.
”Hyppää kyyttiin sitte!” Appiukko sanoi.
Istuin hänen autoonsa. Menimme käymään meillä sen verran, että hain ne uikkarit. Sitten matka jatkui naapurikaupungista vähän eteenpäin. Juttelimme siinä niitä näitä, katselin appiukkoani siinä melkein kuola valuen, hän oli niin komea, kuvittelin miltä hän näyttäisi alasti, miltä hän tuntuisi sisälläni, kostuin pelkästä ajatuksesta. Pääsimme mökin pihaan ja nousimme autosta.
”Haluisikko sä mennä uimaan nyt heti?” Appi kysyi.
”Joo, kyl mä voisin mennä.” Sanoin.
”Haittaisko sua ihan kauheesti jos mä tulisin kans? Tääl on nii kuuma.” Appi kysyi.
”Ei tosiaankaa, totta kai sä voit tulla kans” Sanoin ja taputin häntä olkapäälle.
Menimme mökkiin sisälle, ovella on heti pieni eteinen mistä on käynti saunaan ja mökin olohuoneeseen, olohuoneen perällä on pieni kamari.
”Haluukko sä mennä tonne kamariin vaihtaa uikkarit jos mä vaihdan tässä vai toisinpäin?” Appi kysyi, sillä oli aivan ihmeellinen pilke silmäkulmassa koko ajan.
”Mitä jos vaihdetaan ihan vaan tässä molemmat? En mä sua pelkää.” Sanoin.
”Kyllä se mulle sopii!” Appi sanoi innostuneena.
”Pitäähä sitä ny apen nähä miltä miniä näyttää ilman vaatteitakin!” Vitsailin ja iskin apelle silmää. Halusin häntä aivan sairaasti.
Vaihdoimme siinä uikkarit päälle niin kuin olisimme yksin, kumpikin kyllä katselimme toisiamme. Näin appiukkoni peniksen, silmäni meinasivat jumittua siihen moloon, se oli jonkin verran isompi kuin miehelläni ja näytti olevan aika kovana. Kun kummallakin oli uikkarit päällä, lähdimme järvelle.
Ihana appiukko
6
19363
Vastaukset
- Ihanaminiä
Minusta vesi oli kylmää, mutta appeni mielestä ei, hän siis meni edeltä, minä olin polvia myöten vedessä, pitemmälle en siinä vaiheessa uskaltanut mennä. Appi alkoi sitten heittelemään vettä päälleni ja siitähän minä innostuin ja lähdin juoksemaan häntä kohti vettä hänen päälleen heitellen, juoksin vahingossa häntä päin. Hän kietoi kätensä ympärilleni, niin että olin selkä häneen päin, tunsin heti jotain kovaa hänen housuissaan. Käännyin, niin että olimme kasvotusten. Appi oli aivan sen näköinen, että söisi minut pian elävältä, hyvässä mielessä tietenkin. Katselimme siinä hetken toisiamme syvälle silmiin kädet toistemme ympärillä. Sitten minä suutelin häntä, suutelin kerran ja katsoin hänen ilmeensä, hän suuteli takaisin. Muutaman suudelman jälkeen työnnyin irti hänen otteestaan.
”Mennää ny uimaa välis!” Sanoin apelle virnistäen ja lähdin uimaan. Siinä sitten uitiin jonkin aikaa, kunnes päätimme mennä pois vedestä. Ensin vain istuimme pihalla pyyhe ympärillä niitä näitä jutellen. Sitten menimme pukemaan sisälle, seisoimme taas siinä kasvotusten, minä en saanut uimatoppini niskalenkkiä auki, joten menin seisomaan appeni eteen ja pyysin häntä avaamaan sen. Hän teki työtä käskettyä ja avasi sen, samalla tuli lähemmäs minua, painoi kätensä olkapäilleni ja kuiskasi korvaani ”Mä haluan sua, et sä sitä kyl varmaa yllättyny”, otin hänen käsistään kiinni ja vein rinnoilleni, kuiskasin haluavani häntä myös. Appi riisui uimatoppini ja hyväili paljaita D-kupin rintojani ja kivikovaksi kovettuneita nännejäni. Minä ujutin käteni hänen uimahousuihinsa, siellä odotti hänen kalunsa aivan kivikovana, otin sen käteeni ja runkkasin sitä, kostuin vielä hieman lisää sitä pidellessä. Appi laittoi toisen kätensä housuihini, hyväili ensin klitoristani, hän todella tiesi mistä nainen tykkää, niin mahtavalta kun se tuntuikin. Pikku hiljaa hän työnsi yhtä sormeaan litimärkään pilluuni, sitten toisen, toisesta jo voihkaisin lujaa, kolmannesta huudahdin.
”Sä oot kuule aika tiukka mimmi” Appi voihkaisi.
”Saatpas pian nähdä kuinka tiukka!” Virnistin apelle. Nappasin rahapussistani kondomin, otin appea kädestä kiinni, vein mökin olkkariin ja kaadoin sohvalle. Siinä appiukkoni makasi kalu aivan kovana odottaen minua, enpä olisi ikinä uskonut. Avasin kondomin pakkauksen ja asetin sen paikoilleen. Menin apen päälle, aloin asetella hänen kaluaan pillulleni ja pikkuhiljaa aloin ratsastaa. Tunsin jonkin verran kipua kun appeni suuri kalu upposi pilluuni. Hetken aikaa ratsastettuani, appeni otti ohjat käsiinsä, nosti minut siihen sohvalle makaamaan ja tuli itse päälleni jatkamaan. Hänen kalunsa työntyi joka työnnöllä aivan pohjaan asti ja minä voihkin, kuten hänkin. Ei mennyt kauaakaan, kun sain aika rajun orgasmin, huusin ja tuntui, että näen pelkkää mustaa. Minun orgasmini aikaansaannoksena apellakin lähti lastit liikkeelle, hän laukesi räjähdysmäisesti kondomin kärkeen. Sen jälkeen hän tuli viereeni sohvalle makaamaan, kumpikin hiestä märkinä. Makoilimme siinä ja suutelimme jonkin aikaa. Päätimme lähteä järveen vilvoittelemaan. Apella jäi ne hommatkin tekemättä kun jo lähdettiin kotiin päin, ettemme aiheuttaisi epäilyksiä. Vielä ennen kuin nousin autosta, appeni sanoi ”Mun puolesta tää ei jää tähän jos vaan muistat että ei puheita, kiitos”
Uskomattomalta kuinse tuntuukin, tää tarina on totta. - Luvatonta salaisesti
En epäile tarinaasi. Kyllä on kokemusta vanhemmasta miehestä. Ne osaavat kyllä tosi hellästi ja ihanasti vietellä sekstailemaan. Itse olen 32-v. Olen naimisissa, ja yhden lapsen äiti. Nykyisin ei se sekstailu ole aina niin jokapäiväistä mitä toivoisi. Jostakin syystä olin ja olen edelleenkin kiinostunut vanhemmista miehistä. Kuin sattumalta jouduin kokemaan vanhemman miehen haluja.
Kyseessä on äidin veli, eli minun eno. Huomasin miten eno aina seuraa minua. Joskus se ottaa minusta kiinni ja puristaa itseään vasten. Mietin joskus hänen ja vaimonsa välejä. Usein he riitelevät ja eno tulee meille allapäin. Epäilen heidän välisiä eroottisia hetkiä. Tuskin he rakastelevat ollenkaan, tai varmaankin tosi harvoin.
Silloin olin yksin kotona kun eno tuli käymään aivan muissa asioissa, mihin se tapaaminen johti. Kun keittelin kahvit ja olin keittiössä laittamassa kuppeja pöytään, niin eno halasi minua taas takaapäin. Enpäs halunnutkaan irti hänen otteestaan. Kiedoin myös käteni taakse ja hänen ympärille. Olin ollut ilman mieheni hyväilyjä useita viikkoja.
Kun eno huomasi että en vastustelekkaan ja rimpuile irti hänen otteestaan, niin hän alkoi hellästi hyväilemään ja puristelemaan rintojani puseron päältä. Suudellen niskaani hän kuiskasi, miten paljon hän haluaa minua. Olin siitä hetkestä myyty. Varmaan tärisin jännityksestä ja halusta antautua tälle 55:selle urokselle.
Kun käännyin ja kiedoin käteni enon kaulaan, hän veti minut itseään vasten ja antoi sellaisen kielisuudelman, että olin aivan hyytelönä hänen käsissään. Annoin hänen vastustelematta puristella peppua ja rintoja. Olin mielettömän kiiman vallassa kun hän painoi minut tiskipöytää vasten ja avasi puseron ja kaivoi rintani paljaaksi. Kuin pieni poika, eno hamusi nännin suuhunsa ja imi molempia rintoja. Hän olisi varmaan ottanut minut siinä pöytää vasten, mutta menimme olohuoneen matolle.
Kiimaisina melkein revimme vaatteet toistemme päältä. Asetuin selälleni matolle ja vedin enon päälleni. Tuntui tajuttoman hyvälle kun enon mahtava, suonikas elin painui rajusti sisääni. Nussimme toisillemme ihanat orkut siinä matolla. Sen jälkeen jatkoimme vielä vierashuoneen sängyssä. Toinen kerta oli hellempi, ja nautimme siitä pitempään.
Se ei jäänyt tosiaan ainoaksi kerraksi. Vieläkin eno käy meillä yksin tekemässä erilaisia kotiremppoja yms. Yleensä ne käynnit sattuu silloin, kun olen yksin kotona. Joten hellimme toisiamme aina kun on tilaisuus olla "silleen". Tästä tuli aika pitkä teksti. On muuten tämäkin täyttä totta, ja ihanaa on. Alkuun vähä omatunto soimasi ja ajatukset pyöri yölläkin mielessä ettei meinannut uni tulla.
Mitenkäs teillä Ihanaminiä? Onko apen kanssa ollut viimeaikoina sekstailuja. Olisi ihana tietää. Kerrotko! - Ihanaminiä
Oli kiva lukea pieni tarinasi Luvatonta salaisesti!
Tästä minun tarinasta on aikaa noin 4 vuotta, olen nyt 24v ja tämä josta tarinassa kerroin, ei tosiaan jäänyt siihen kertaan, onneksi, hän on käynyt meillä kyläilemässä kun on tiennyt mieheni olevan poissa ja olemme käyneet myös tällä mökillä hänen kanssaan. Aluksi kanssa omatunto soimasi ja teki mieli hakata päätä seinään, ajattelin asian kuitenkin näin että hyvä et apelle kelpaan siinä asiassa kun seksielämä pojan kanssa on ollut aika nihkeetä.
Viimeisin kerta tapahtui autossani, se oli kesäkuun alkua. Olen töissä naapurikaupungissa. Yhtenä päivänä appi soitti ja kertoi, että hänen autonsa hajosi tien päälle kaupunkiin ja se vietiin hinurilla korjaamolle, minun työajan päättymiseen oli tunti aikaa joten lupasin viedä hänet kotiin mennessäni mikäli hän saisi sen tunnin kulutettua kaupungilla ja sehän sopi hänelle. Siitä puhelusta se jäätävä seksinjano taas alkoi.
Töiden jälkeen kurvasin sovitulle paikalle, eräälle huoltsikalle. Appi istui kyytiin ja heti hänen kätensä vaelsi jalkoväliini ja hän suuteli minua. Vaistomaisesti oma käteni vaelsi hänen jalkoväliinsä. Hän kuiskasi korvaani että otettaisiinko pikaiset. Pikaiset koska hänellä oli hieman kiire erääseen asiakastapaamiseen.
Lähdin ajamaan kotokylää kohti ja mietin mihin pusikkoon ajaisin, ettei ihan koko maailma näkisi. Keksin erään metsätien, mitä pääsee autolla ja ajoin sinne. Pysäytin auton ja mitään sanomatta kumpikin menimme autoni takapenkille. Ensin istuimme vierekkäin ja suutelimme, appeni hyväili rintojani käsillään.
Olimme kumpikin todella kiimaisia. Minä menin makaamaan penkille, appeni riisui minun housuni ensin ja sitten omansa. Tuntui taas aivan mahtavalta kun hän työnsi kalunsa sisääni. Se kerta tosiaan jäi vähän pikaiseksi, kumpikin saimme orgasmit melkein heti.
Tämän jälkeen ei olla sekstailtu ainakaan vielä. Tosin viimeksi kun kävimme heillä mieheni kanssa, heti kun mieheni ja anoppini katseet välttivät, appi tarttui minua perseestä ja nipistin minäkin häntä perseestä ohimennen, jotain on edelleen ilmassa. Ennen näitä juttuja, minun oli hirveän vaikea olla heillä ja heidän kanssaan oli vaikea mitään puhua, nykyään apen kanssa on todella helppo olla ja puhua.
En kyllä itsekkään tajua, mikä noissa vanhemmissa miehissä niin kiihottaa. Olen ollut tähän appiukkooni ihastunut 17 kesäisenä. Jos minun pitäisi arvata hänen ikänsä, heittäisin 40-50 väliin, mutta hän on yli 60 mutta ikähän on vaan numero. - cheaters.
Jepni Naiset pettää miehet ei.
- Nainen34vee
Hyi herranjumala näitä teiän viestejä. Omien sukulaasten ja vielä appiukon kaa..hävytöntä! homot ja lessut vielä hyväksyn mutta tää...normaali seksi eikä mikää perkeleen suihinotto apen kaa.Huhhuh.
- Homoseksuaali
Miten homoseksuaalit liittyvät tämän ketjun viesteihin ?
Pitäisikö minun mainita, että "hyväksyn kyllä heterot mutta tää.." ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969