Löysin jonkun vanhemman keskusteluketjun, joka ei antanut kovin imartelevaa kuvaa ko. yhtiöstä. Mikä meininki mahtaa olla nykyään? Kannattaisiko hakeutua töihin? Metin, että ei kai siinä mitään menetäkään ja pois pääsee aina...
Vastaukset 5
- painajainen
Älä MISSÄÄN nimessä hae töihin kyseiseen firmaan jos et halua joutua kusetetuksi, simputetuksi ja tekemään orjantyötä pilkkapalkalla!
- JJ
en voi mitenkään suositella, yritys on edelleenkin täynnä huijausyrityksiä ym hämärää...
- Kiitos
Kiitos, tätä tietoa hain minäkin. Mikä meininki nykyään siis on, voitteko kertoa tarkemmin?
- Ei koskaan enää
Harmittaa, etten itse ottanut ko. firmasta selvää, ennen kuin lupauduin taannoin kirjoittamaan muutaman artikkelin. Mikään ei toteutunut lupausten mukaisesti, enkä lopulta saanut palkkiotanikaan sovitun suuruisena. Firma siis viilaa linssiin niin asiakkaitaan kuin alihankkijoitaankin.
- imo1
Pääsi huijari kuin koira veräjästä, vain 8 kk ehdollista useista törkeistä petoksista, tässä linkki käräjäoikeuden tuomiosta 17.10.2013.
http://www.docdroid.net/5flp/kansliatuomio-17102013-leppaniemi.pdf.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001040Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76825
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505