Playa del carmen

mehiko

Olemme menossa helmikuun lopussa PDC:iin Real Playa Del Carmen hotelliin. 2 aikuista ja 3 lasta. Nyt kumminkin rupes kaduttaan että otin all inclusiven,kun luin kokemuksia kyseisestä hotellista ja muutenkin, ehkä olis kivempi syödä joka päivä eri ravintoloissa. Tiedän että vaikka otan AI voidaan joskus syödä ulkona, mutta.. Joten te joilla on kokemusta playa del carmenin ravintoloista , hintatasosta ja ruokakaupoista niin kertokaa kokemuksianne ja mielipiteitänne, niin mietin vielä otanko AI pois. Ja jos jollain on tuoreita kokemuksia hotellista niin olisi kiva kuulla. Kiitos kaikista kommenteista.

3

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallista on

      ehdottomasti pois sillä juuri ilta ruokailut ovat matkailun suola. Tuollakin on todella kivoja ravintoloita esim. Piccola jne...Al sitoo liiaksi ja minua inhottaa että ruoka lojuu jatkuvasti esillä ja ei sitä kehtaa koko ajan syödä ja juoda. Pastaa, kanaa, pitsaa ne on mitä siellä on esillä ja limua ja halpaa viiniä. Hintataso Kanarialla on korkea...5 henkeä juomineen n. 50-80 euroa per ilta. Ruokaa saa edullisesti mutta kuka nyt itse kokkaa..siis ota aamiainen.

      • Amicatar1

        Siis missä KANARIALLA?
        Haloo....


    • mami

      All inclucive on tosi hyvä juttu! Syöt ja juot, mitä ikinä jaksatkin. Joka päivä voit valita eri ruoan, jos et halua närhiä joka kiposta, kuten minä teen ahneuksissani. Ja jos tekee mieli kaupungille syömään, niin siitä vaan silloin tällöin, ja loppupelissä huomaat, että all inclusive kannatti joka tapauksessa...paitsi, jos syöt kuin hiiri, vähän ja harvoin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe