Tietääkö joku, onko Viking XPRS laivalla säilytyslokeroita?
Tarvetta olisi saada takaisintulomatkalla Tallinnasta ostetut juomat ja tuliaiset johonkin laivalla, ettei niitä tarvitsisi raahata mukana, kun menee syömään.
Säilytyslokerot Viking XPRS?
12
6274
Vastaukset
- hupu&lupu
Kyllähän tuon vikingline. fi kautta olevan pdf:n mukaan sellaisia löytyy:
http://www.vikingline.fi/download/xprs.pdf
..ajattelit sitten että joku kiltti setä / täti hakisi sinulle tiedon kun et itse viitsinyt- Hyttiin!
Tosin veti vesiperän. Ei siellä ole säilytyslokeroita. Satamassa on, mutta ei laivalla. Pitää ottaa hytti.
- Varmuus asiassa:
Hyttiin! kirjoitti:
Tosin veti vesiperän. Ei siellä ole säilytyslokeroita. Satamassa on, mutta ei laivalla. Pitää ottaa hytti.
Uskon mieluummin varustamon tietoon jonka mukaan säilytyslokeroita löytyy (pdf) kuin "hyttiin!" kirjoittajan perustelematonta väitettä
- Ota hytti!
Olisit lukenut tuon linkin sisällön. Ei siinä ole sanaakaan lokeroista.
Itse asiassa paatilla ei ole lokeroita. Ota hytti. - Varmuus asiaan
Ota hytti! kirjoitti:
Olisit lukenut tuon linkin sisällön. Ei siinä ole sanaakaan lokeroista.
Itse asiassa paatilla ei ole lokeroita. Ota hytti.Ei ole sanaakaan, mutta läpileikkaus kuvassa & kansikartassa tuo on merkitty
- Ota hytti!
Varmuus asiaan kirjoitti:
Ei ole sanaakaan, mutta läpileikkaus kuvassa & kansikartassa tuo on merkitty
Hyvä asia. Mene laivalle. Älä ota hyttiä.
Jos ei lokeroita ole, kisko tavarat mukanasi. Sinähän sen teet. - 1 kuva 1000 sanaa
Ota hytti! kirjoitti:
Hyvä asia. Mene laivalle. Älä ota hyttiä.
Jos ei lokeroita ole, kisko tavarat mukanasi. Sinähän sen teet.No viking line selvästi ilmoittaa säilytyslokeroita olevan,
vaikka sinä et sitä kuvasta osaa tulkitakkaan.
Aina ei pelkkä lukeminen riitä, kuten sinun tapauksessasi - XPRSSRPX
1 kuva 1000 sanaa kirjoitti:
No viking line selvästi ilmoittaa säilytyslokeroita olevan,
vaikka sinä et sitä kuvasta osaa tulkitakkaan.
Aina ei pelkkä lukeminen riitä, kuten sinun tapauksessasiJuu, ja sitte on vielä Infon vieressä matkatavaroitten säilytystä varten huone.
Se suljetaan matkan ajaksi.
- säilytyslokero
On laivalla säilytyslokeroita, vielä kahta erikokoa. Itse olen sinne jättänyt matkatavaroita ja maksoi joko 1 tai 2 euroa.
- lokerikko
Kyllä siellä on tosiaan isompia ja pienempiä lokeroita. Itse myös olen niitä käyttänyt.
- Anonyymi
Muistaakseni pubin sisääntulon kohdalla on säilytyslokeroita.
- Anonyymi
Jahas, taasen on vakiohäirikkömme syönyt pilleripurkkinsa tyhjäksi ja demonit ovat alkaneet riivata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197