kiireellinen tapaussh

please

Mulle tulee elämäni ensimmäinen oma kissanpentu täs parin päivän päästä nii osaisko joku kertoa mulle että mitä tavaroita kuuluu pitää sellasessa kissan kantokopassa tai semmoses..ku oon sitä miettiny eikä mistää löydy vastausta. eihä sitä ny tyhjänä kuulu pitää? jos vaikka 1.5tuntiaki matkustetaan autos, onko kissanpennun hyvä olla siel kopis vaan? pitääkö siel olla esim viltti/ruokakupit/leluja?? vai täh...ku toisaalta mitä se syö sen matkan aikana vai eikö mitää :p ja missä se saa käyä lirautteleeee matkan aikana?? ku eihä sitä vessaa voi joka paikas pitää mukana :D ja sitäpaitsi eikai kissan takia viitti pysähdellä..tai viittii mut sillee. eikai se sit vaa kuseskele sinne koppaa :DDD se on sellane muovinen entiä sen oikeeta nimee mut sellane kuljetushomma...joo entiiä kissoista vielä yhtää mitää...säälittävää :D mut auttakaa mua! :

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s´il vous plait

      Soitto kissasi kasvattajalle riittää ja häneltä saat kaikki tarvittavat tiedot :DDDD

    • please

      se on about mun ikäne tyttö ja joo en kehtaa kysyy siltä tollasta :DD emmä sillee ees tunne sitä mut nii :D

      • 55+3

        Kehtaa ny kun mieles tekee kumminki!


    • sugar baby love

      http://www.incat.fi/Kissatietoa/Kissaahankkimassa/Kunkissatuleekotiin.aspx

      http://pelastetaankissat24.com/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=29

      http://www.elainlaakari.fi/klinikat/kissaklinikka/kissan-hankinta/kissanpennun-hoito/

      http://www.whiskas.fi/kissanpennun-hyva-hoito

      Jos osaa kirjoittaa nettipalstalle niin osaa myös varmasti googlettaa - KVG! Tosin aloittajahan on pieni hauska trolli, mutta silti pikaisesti kysyin googlelta muutaman kissanpennunhoitosivun ihan vaan muillekin tiedoksi.

      Lukemisen arvoinen kirja: Helenä Telkänranta - Matka kissan mieleen

      • please

        ei tää oo trolli ku iha oikeestikkaa en tienny! =D


    • Karkkikisut

      No kuule ei se sinne kuljetuskoppaan mitään muuta tarvitse kuin jotakin pehmustetta, tai sitten vaikka sanomalehteä pohjalle. Älä päästä sitäkissaa matkan aikana pois kopasta, ettei karkaa. Anna syötävät ja juotavat ennen matkaa. Ja jos se kisu sitten matkan aikana pissaa tai kakkaa, niin sehän on vaan elämää. Siihen joudut kuitenkin tottumaan. Jos sieltä kissan entisestä kodista saat mukaan jonkun lelun, pyyhkeen tms, jossa on kissalle tuttuja hajuja, niin se olisi tosi hyvä kissalle.

      Ja kyllä sitä vaan pitää rohjeta ja viitsiä ottaa asioista selvää, kun kerran kissankin otat. Tästä lähtien olet vastuussa nimittäin kissasi hyvinvoinnista ja viime kädessä jopa hengestä. Ota nyt oikein kovasti selvää rokotuksista, madotuksisata ja kissan ruokavaliosta ja muusta hoidosta. Niitä tietoja nyt tarvitset pikaisesti!

      Onnea uuden lemmikin kanssa ja oikein hyviä kissakokemuksia sinulle toivotan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe