Mulla on vajaa kuukauden vanha nokia c5-03 puhelin ja toissapäivänä kosketusnäyttö alko reistailemaan. Ottaa silloin tällöin kosketuksesta, mutta suurimmaksi osaksi jättää kosketukset huomioimatta.
Oon jo yrittänyt akun irrottamista moneen kertaan, mutta se ei toimi.
Kosketusnäyttö ei ota
6
1522
Vastaukset
- kk
Huoltoon vaan kun vielä takuupeli.
- 5230,. (500)
se on pikemminkin ominaisuus noissa resistiivisissä kosketusnäytöissä joten se tulee aikaa myöten takkuilemaan enempi vaan,nokia 500 korvaa hyvin noita vanhoja s60 5th laitteita siinä kun on jo kapasitiivinen hipaisuherkkä näyttö
- Age of mobiles
5230,. (500) kirjoitti:
se on pikemminkin ominaisuus noissa resistiivisissä kosketusnäytöissä joten se tulee aikaa myöten takkuilemaan enempi vaan,nokia 500 korvaa hyvin noita vanhoja s60 5th laitteita siinä kun on jo kapasitiivinen hipaisuherkkä näyttö
Jaa, mulla oli kolme vuotta 5230 kovassa käytössä, eikä näytön toiminta heikentynyt iän myötä. Pari kertaa kalibroin, lähinnä talven jälkeen, kun pakkanen ja sisäilman erot aiheuttivat läpölaajenemista. Jäin osin kaipaamaan helppoa ohjausta millä tahansa kynällä. Välillä kapasitiivisen näytön (701) lääppiminen ärsyttää...
- tekniikantuomas
ootko kokeillu asetuksista sitä kosketuksen ottoon vaikuttavaa juttuu, puhelimen lattialle pudottaminen voi johtaa myös siihe että kosketukset ei meinaa ottaa/ei ota ollenkaan
- quququu
Hei!
Itsellä samaa vikaa C2-02 mallissa ja yritin nyt sitten kalibroida näyttöä, jonka oon joutunut jo aiemminkin tekemään. Kalibrointi epäonnistui jostain syystä ja nyt näyttö ei vastaa enää ollenkaan (tai värähtää kylläkin mutta mitään ei suostu tekemään). Muutama kuukausi olis vielä takuuta jäljellä mut alko mietityttään et kannattaako tässä ennemminkin ostaa kokonaan uus luuri jos sama ongelma vaan jatkuu takuun jälkeen? mihin vois viedä huoltoon jos kosketusnäyttö ei pelaa??? frendi suositteli tätä mis oli ite käyny korjauttaa mut mistä näist tietää?? onks kokemuksia??http://www.hetihuolto.fi/?qa_faqs=kosketusnaytto-ei-toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846