Eka känni

jätkä97

empä usko että ketään kiinnostaa, mutta tulipa vedettyä tossa eilen ekat kännit. oli oikeen kaatokännit loppupuolella, en meinannu pysyä pystyssä. minusta se oli kyllä typerästi tehty, ja kadunkin sitä kun tuli örvellettyä. mites tästä eteenpäin, omatunto vaivaa kun porukat ois pettyneitä muhun ja varmasti olisivatkin. viimeks ku jäin röökistä kiinni nii siitäki tehtiin aikamoinen numero. pitäiskö vaa joskus saunomisen yhteydessä myöhemmin kertoo tästä ellei joku muu ehdi ensin. vai pitäiskö pitää ihan vaan turpa kiinni tästä ja unohtaa koko paska. en mitenkään ylpeile tällä mutta millaset on teidän mielipiteet jos vetää ihan överit 15 vuotiaana ja olin muuten vitun jurrissa. asiallisia vastauksia sitten, ei se elämä muutenkaa oo ruusuilla tanssimista jote ei tarvita mitää lapsellisia trolleja pilaamaan tätäkin päivää kun krapulakin vaivaa jo valmiiks. oli pakko nyt avautua tännekin. kiitos näin etukäteen. :)

37

3208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huut-Huut

      Eli siis kadut tekoasi? Sen kuvan tuosta sain. In that case: good boy. Moraalisesti oikein olisi kertoa asiasta. Siinä voi auttaa se, jos osoitat todella katuvasi tekoasi. Kuin koira veräjästä tuskin pääset, mutta rehellisyyttä arvostetaan aina. Toisaalta, helppohan se täältä tien laidasta on tyrkätä toinen bussin alle.

      • henski-4

        Ihan oikein katua tekosiaan. ^^ Tosiaankin rehellisyys kannattaa, itse vedin ensimmäiset kännit 14v kotona, kun olin veljen kanssa talovahteina:D Nyt täytän lauantaina 16, ja kyllä vähän ottaa päähän, kun en säästäny itteeni vanhemmalle iälle ton ryyppäämisen kanssa...


    • OICW

      Vittuako täällä saatana rääyt tekosias jälkeepäi vitun pikkukersa perkele! Jos pitää nii leikkiä "aikusta" ottamalla vähä alkomahoolia nii kasva jumalauta aikuseks muutenki eläkä itke jälkee päi vaa ole mies ja opi virheistäs vitun idiootti.. huoh........

      • jätkä97

        painu ny vittuu siitä jonne. näkyy että oot joku 12v ku kiroilet noin maan perkeleesti. tällasia kommentteja en just halunnu. meeppä ny nukkumaan siit.


      • minää98

        kyllä sä vaa näemmä oot nii aikunen aikunen


    • trustmee

      ohhoh sori vaan mut mua yllättää et ton ikänen jätkä katuu ryyppäämistään.. :D mut on kai se iha hyvä et tollasiakin nuoria vielä on, sanon kuitenkin mielipiteeni että älä kerro! mulla on kokemusta tästä ja jos vaan pystyt salaamaan tän porukoiltas ja omatuntos kestää niin elä helvetissä kerro, siitä seuraa vaan kaikkea paskaa sulle.. jos sun porukoil menee luottamus suhun sitä on vaikee enää korjata täysin.. jokainen vetää joskus ekat känninsä ja sä oot tehny sen nyt

    • Kokemusta On

      kuule iha täysi turhaa ruveta kertoo porukoilles jokainen vetää joskus ne ekat kännit nii sun porukatki on vetäny tuskin kukaan kertoo vaikka olis sun porukoiden kaveri nähny sut nii tuskin kertoo ainakaan jos muistaa millasta oli itse olla nuori ...

    • Masa

      Olet selvästi varsin kypsä ikäiseksesi. Saunimes yhteydessä kuullustaa hyvältä. Älä helvetiddä mene äidillesi myöntämään, vaan isällesi puolihuolimattomasti, tyyliin "Niin meilläkin kun poikien kanssa otettiin häppäää!.

      • lopeta ajoissa

        Hei, kerro vanhemmilles niin tulee hyvä olo eikä enää mieltä paina (kaikkien sanktioiden jälkeen). Tähän on hyvä lopettaa nuo turhat päihteet, tupakka ja alkoholi. Niistä et mitään hyödy, vaan nuo voivat johtaa rankempaan aine kokeiluun myöhemmin. Tästä alkaa sen kamalan ja HYVIN vaarallisin kannabiksen tie, joka johtaa porttiteoriaan kovempiin huumeisiin.
        T tämän kaiken paskan kokenut


      • nyymikko
        lopeta ajoissa kirjoitti:

        Hei, kerro vanhemmilles niin tulee hyvä olo eikä enää mieltä paina (kaikkien sanktioiden jälkeen). Tähän on hyvä lopettaa nuo turhat päihteet, tupakka ja alkoholi. Niistä et mitään hyödy, vaan nuo voivat johtaa rankempaan aine kokeiluun myöhemmin. Tästä alkaa sen kamalan ja HYVIN vaarallisin kannabiksen tie, joka johtaa porttiteoriaan kovempiin huumeisiin.
        T tämän kaiken paskan kokenut

        älä nyt rupee kannabiksen niskoille kaikkii huumeita laittaa!


    • tiedän tunteen...

      Olin 12 kun join ekat kännit ja jäätiin parin kaverin kanssa siitä kiinni... No mua pelotti enemmän mun isäpuoli kun äiti . Mutta olihan siinä selittäminen mistä saatiin juomat ... Sain kotiarestia ja en saa nähä kavereita kahteen viikkoon . Minäki oon sellanen ihminen , jolla on tosi huono omatunto . Mutta kannattaa kertoa , sillä tiiän että se jää vaivaamaan aika pitkäksikin aikaa. Mutta minuakin KADUTTI PALJON! Mutta oma on valintasi , älä ota stressiä sillä omat vanhempasikin ovat melko varmasti juoneet saman ikäisinä (: -tyttö 12v.

      • 73637

        ootko varma ettei ollu 21 eikä 12


    • 98 "pentu"

      joo, mulla ei omakohtaista kokemusta mistään alkoholista tai tupakasta ole, mutta tämmöisessä pikkukylässä niin kuin minä, melkein jokainen juo. parempi muuten, että itse kerrot vanhemmillesi, kuin että he saavat sen itse selville. isoveljeni (15 vuotta) tuli humalassa kotiin ja haisi viinalle ja siitä sitä huutoa vasta seurasi, ja seuraa vieläkin 8 kuukauden päästä. juomisen jatkamista en suosittele, isoveljelläni meni sinä kuukautena, kun hän joi, 40 euroa juomiin.

    • troleeseskghkdjg

      noo ei kai tuo ees oo paha, ainakaa täällä meillä päi...:D:DD mutta et sinä siitä kiinni jää.. tai riippuu vähä mitä sinä oot sekoillu...:D:D

    • tytteli97

      Ei toi Mun mielestä paha oo vaik ekan kerran vetää vähän överiks, itekin vedin :--D Jos sua kauheesti kaduttaa niin on se parempi kertoo, mut et kai kiinni jäis jos oisit niinku mitään ei olis tapahtunu :-) Että ihan relax sanon minä :)

    • '98

      Olen jo tähän ikään mennessä vetänyt monet kännit, enkä edes kadu. Kerran jäin kiinni. Älä vain kerro vanhemmillesi jos mahdollista!

    • 98'

      No moro jäbät ja Tytöt

    • jätkä97 myös

      Itekki vedin tossa kesällä ekat kännit... Ongelmana vaan oli se että jäin kiinni. :P Ei ollu hauska kuunnella sitä huutoa, eikä katasella sitä pettymystä.

    • aziaa

      no itte "sammuin" 15vuotiaana...onneks veli ja muutama muu tuttu sitten autto mua ja vanhemmat haki mut....tuliha siitä saarnat ja rangaistus...joskin aika mitätön...housut piti pestä käsin...opinpa samalla ettei kaveri kiljuja pirä juora paljoa...tosiaan toi ei ollu eka juomis kerta...eikä vika :)

    • sdfghjkplåfafaf

      Oon 16v tyttö ja join ekaa kertaa 15 vuotiaana.
      Ei tarvinnu huolehtii kiinni jäämisestä, koska saatiin lupa.
      Kysyin tällee äitiltäni "Milloin joit ekat kännit?"
      Äiti vastasi, että joskus sun ikäisenä.
      Sitten kysyin "Mä ja Juuli (nimi muutettu) aateltii, että voitaisko me juoda tossa lomalla, niiku Juulilla? Se olis paljon turvallisempaa jos oltais vaa siellä kahestaa eikä mentäis mihinkään Juulin äiti suostu ja sanoi että voi ostaa juotavaa "
      Ja sitten munkin äiti suostui, koska ei halunnut, että joisin jossain ulkona ja sekoilisin siellä.
      Meillä oli Juulin kanssa tosi kiva tyttöjen ilta :-) Lopussa kyllä exäni tuli sinne mutta joo

    • you suck

      olet säälittävä ihmisperse, joten ime sitä sykkivää ja mene muualle

    • pää kii homo

      vitun alkoholisti tulet kuolemaan masennukseen sen takia ko joit alkoholia liian nuorena

    • !!:)

      tiiiän et tää poikkee täst aiheest mut onks ketää joka haluis olla frendi 98- tytön kaa?? tyttöi ja poikii!!!!

      • 97poikja

        Mä!


    • 13w

      Ite vedin ekat kännit 12w ei siin mitään ei jääty kiinni porukat ei vieläkään tiiä siitä ja nyt oon 13 :))

    • lollerodaa

      Iha btw. Miks vidussa sanotaa "ruusuilla tanssimista"? Sehä vaa sattuu jos niitte pääl tanssii koska piikit?:D

    • vuodesta 1998

      Itellä tuli vedettyä ekat kännit tuossa viime kesänä, juotiin kaveri porukalla meijän "kesämökillä" joka on kilometrin päästä kotua. sielä juotiin ja lähettiin hakee lisää juomia kotona ja sitte mentiin rannalle. kaikkia alako niin perkeleesti nukuttaa ja päätettiin että mennään meijän asunto-autoon nukumaan kotipihalla. no ei siinä mitään, päästiin vaunulle niin , kaverit oli lähössä poijes niin , kaveri uusi että "mulla on ihan viinassa paita" niin huomasin että äiti seiso oven suussa. Elikkä jäätiin kiini.. no äiti meni sisälle ja jäätiin nukkumaan.

      Ihme ei tullu koti arestia tai muuta , sano vain että äläkää enään juoko.

      sen jäläkeen jäätiin syksymmällä kiini (taas). niin ei tullu siitäkään mitään.

      Eilen oltiin viimeksi juomassa, taas päissään ku pieni orava. siinä oli minun story.

    • SaaNauttia

      Kaikella kunnioituksella, jos vetää teininä kännit nii harvoin se on mitään "aikuista leikkimistä" niinku nämä jotkut täällä kovasti inttää. Kaikkeehan nuoret tekee kokeilunhalusta. Jotkut moraalisaarnaajat jotka elävät nuhteetonta elämää käsi raamatulla isän ja äidin helmoilla eivät vaan pysty käsittämään sitä.

      • Pinja99

        Mä en enää voi sanoo kokeilunhalukskaan ku kokeiltu on jo pari kertaa. Ovela kikka on tehä ite olutta :)
        Joomut mä dokaan koska se on hauskaa. Ja oon siis 13-vuotias tyttö.


    • egadgsdghd

      ite rupes joskus ekat kännit kaduttaa ja kerroin asiallisest ja ne vaa sano et hyvä ku tunnustutit jne.

      sen jälkeen oon yhet sammumiskännit vetäny mt aikaeroo näil tapahtumilo 4v


      vedän kännit bout kerra vuodes mut os on syylline olo kerro ihmees helpottaa vitusti
      ja älä ikinä rupee juomaa sillee kunnolaa

    • JepNUORI(KO)

      Itse vedin 13 vuotiaana ekatt ja hauskaa oli :D ja sen illan tuun muistaa!

    • paskaa seinällä

      Hah vedin kaverien kanssa kännit, 12 vaiko 24 pack olvia vittu join 5, nii heti olin kännissä. ehittiin kävellä mun kotia enneku oltiin kunnon känneissä. Juotiin lisää vaan. muistan oksentaneeni ja sammuneeni joulukuusen alle ;] Pieni painoinen ku olin niin helposti tulin känniin. Mutta vittu vaikka 7-8 pulloa vedin itte ja kaveri varmaa 12 :D nii ei tullu krapulaa ^^ hehhee mutta vittu oli se jännää olla kännissä ^^

    • 99-tyttö :D

      Mä join ekat kännit kahen kaverin kaa 12.vuotiaan ja oon täytän lauantain 14v .
      Se meni sillee et kaverin porukat lähti niitte mökil ja sanottii niil et ollaa meil ja meijän porukoil sanottii et oltii nii ja et siel on kyl porukat koton (ei oltais saatu olla siel kaveril) Olin pölliny meijän porukoilt juomat ja sit yöl ei oikee pystys enää pysysny :DD Eikä kukaa oo saanu ikinä tietää siit :D

    • thebro

      Eii helevetti!!! Miks katua juominen on hauskaa ainakin jos juo kunnolla! Ittekkin oon juonu jo ikävuodesta 11 lähtien eikä kaduta perkule yhtään!
      P.S. Oon nyt 14v

    • Anonyymi

      Suunniteltiiin tänään mun kaverin kanssa, että juotais kesällä VIINAA JA SIIDERIÄ! Oon 12

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jätkähä teki ilmaset 20 000 € bänkkii. Mut joo nää o ne nistien piirit mis tommosta käy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe