on tulossa joku Gambian lähetystyö tms?? nyt saadaan ilmeisesti maahanmuuttajia meidänkin kylälle!
Mihin Taavetissa?
7
341
Vastaukset
- Korkkis
Kuulin että luumäen vanhalle meijerille.Koko meijerin kai olisi tarkoitus sijoittaa kyseistä porukkaa täyteen tai jotain. Siellähän on kuulemma yrittäjä vaihtunut.
- kalatehdas ja kirppu
ai oikein yrittäjä... samat sutkit tuolla näyttää pyörivän.
- isomusta=nam
ihan varmasti tulee ja sinne rysyjen "kongressihotelliin" kaiken lisäksi,siellä rempatut huoneet ja mieshutsut ottaa vastaan puutteessaeläviä suominaisia,kerrankin asiaa !
- Valoi
Kohta saa Taavetin akat mustaa melaa !! Loppuu se nysäkikkelin ennen aikainen laukeaminen kotona!
- Ohikulkija....
Gambian lähtystö tms. on Nimikilvestä päätellen tulossa Luumäen entiseen meijeriin 6-tien varteen Urolla. Näkyy 6-tielle asti.
- Saletti7
Gambian presidentti muuttaa samoihin tiloihin.
- Tervetuloa...
Presidentti Yahya Abdul-Aziz Jemus Junkung Jammeh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848