onnellisuus

särkynyt luottamus

Onnellisuus ei tarkoita sitä, että jaksaa joka päivä hymyillä. Rakkaus ei tarkoita sitä, etteikö välillä riidellä. Ihminen, joka lakkaamatta hehkuttaa onneaan ei voi olla todellisuudessa niin onnellinen. Se, joka osaa välillä itkeä, huutaa ja romahtaa on ihminen aidoimmillaan. Suurimmat tunteet vaativat välillä romahdusta, mutta se, joka niistä jaksaa aina nostaa itsensä ylös, on selviytyjä! Ihminen, joka on saanut kolhuja on oppinut elämään. Ihminen, joka on saanut lohdutusta on oppinut rakastamaan. Ihminen, joka on onnellinen, on aito... mutta siihen aitouteen sisältyy myös itkua ja kyyneleitä...❤

1

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaoo

Ihmiset eivät näytä paljon onnellisuudesta tietävän. Ei tiedetä sitäkään, mitä onnellisuudella tarkoitetaan.
      Ylläpitokin luulee, että onnellisuus tarkoittaa onnellisuutta parisuhteessa. Minä en pidä sitä määritelmää hyvänä ollenkaan. Monille ihmisille parisuhteet ovat vaihtuvia ja epämääräisiä.
      Pitäisin parempana sellaista onnellisuutta, jonka voi kokea yksinkin. Kun sellaista ei oikein ymmärretä olevan olemassakaan, on se suuri puute yhteiskunnassa.
      Tätä sotkee pahasti seksuaalisuus ja perheonnesta puhuminen.
      Mielestäni tähän pitäisi käydä kovasti ja selvittää mitä onnellisuus on ja mitä siihen kuuluu. Pitäisihän samat mahdollisuudet olla kaikilla ihmisillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56