kun nyt tänä vuonna se tuossa on ostotaimena kasvanut, ja nyt alkavat kärjet mennä yli tukikeppien. Laitoinkin ehkä hiukan liian lyhyet kepit sille. Mutta mitä teen nyt kun ne alkavat hujottaa yli keppien? Osaavatko ne itse kääntyä alaspäin vai meneekö tässä nyt loppukesä sitten piloille mustasilmän kanssa eli kun kepit eivät riitä, niin katkeavatko varret ja kasvi kuolee? Täytyisikö viritellä naruja jonnekin suuntaan - heh? Olisi ihan kiva nimittäin jos se nyt saisi tuossa olla niin kauan kuin säitten puolesta kestää. Kukkia se ei tietenkään ole niin tuottanut, kun ei ole tuo aurinko hellinnyt. Toki kun aurinko on tässä pari päivää naamaansa enemmän meille näyttänyt niin alkoi mustasilmän kukkasetkin pilkistämään esiin.
Ja toinen kysymys: Kuihtuneet kukat pitää poistaa, sanotaan ohjeissa, jotta kukinta jatkuisi. No, tässä on kyllä tuuli eräitä kuihtuneita heittänyt irti ja parvekkeen lattialle, mutta pitääkö se itse kukkasen "kotelo" poistaa myös, vai tuottaako se "kotelo" uutta kukkaa?
Mustasilmäsusannasta kysyisin,
olis kiva.
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663442Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463272Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1443222- 532709
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481666
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881589Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401575- 391370