kun nyt tänä vuonna se tuossa on ostotaimena kasvanut, ja nyt alkavat kärjet mennä yli tukikeppien. Laitoinkin ehkä hiukan liian lyhyet kepit sille. Mutta mitä teen nyt kun ne alkavat hujottaa yli keppien? Osaavatko ne itse kääntyä alaspäin vai meneekö tässä nyt loppukesä sitten piloille mustasilmän kanssa eli kun kepit eivät riitä, niin katkeavatko varret ja kasvi kuolee? Täytyisikö viritellä naruja jonnekin suuntaan - heh? Olisi ihan kiva nimittäin jos se nyt saisi tuossa olla niin kauan kuin säitten puolesta kestää. Kukkia se ei tietenkään ole niin tuottanut, kun ei ole tuo aurinko hellinnyt. Toki kun aurinko on tässä pari päivää naamaansa enemmän meille näyttänyt niin alkoi mustasilmän kukkasetkin pilkistämään esiin.
Ja toinen kysymys: Kuihtuneet kukat pitää poistaa, sanotaan ohjeissa, jotta kukinta jatkuisi. No, tässä on kyllä tuuli eräitä kuihtuneita heittänyt irti ja parvekkeen lattialle, mutta pitääkö se itse kukkasen "kotelo" poistaa myös, vai tuottaako se "kotelo" uutta kukkaa?
Mustasilmäsusannasta kysyisin,
olis kiva.
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908