Mitä mieltä olette niistä, valmistuneet putkimiehet?
Ainakin LVI Kivireki , Lahden LVI Talo ja CR talotekniikasta jne ja monista muista firmoista törkeitä vastauksia kun kysellyt töitä, milloin haukutaan entisiä työntekijöitä tyhmiksi tai lonnijoiksi. Esim. aikusipuolen putkareita ei oteta ollenkaan
Eikö uusille tai valmistuneille putkareille anneta mitään mahista opetella alaa vaan heti vittuillaan ja potkitaan pellolle? Lahdessa tuntuu olevan helvetin monta putkifirmaa mutta taitaapi nekin olla sisäänpäin lämpeneviä eli ei uusia oppijoiota.
Miten Lahden kokoisessa kaupungissa liikaa koulutetaan putkareita. 2008 valmistumisen jälkeen ainoastaan yksi firma mihin päässyt töihin.
En halua mustamaalata ja toivottavasti tätä viestiä ei poisteta. Mutta en halua kuulla tai lukea yhtään vittuilevaa viestiä.
Lahden putkifirmat
3
1177
Vastaukset
- 2120 michigan avenue
Ei enää ikinään putkihommiin !!!
Typeriä pomojen perseennuolijoita koko putkirunkkareiden sakki.
Jokainen asentaja yrittää kampittaa toisensa ja uusi työntekijä on melkein suurin vihollinen jota pitää kampittaa alusta alkaen ja virheistä viserrellään pöhöposkista pomoa. - Anonyymi
Tulevana asiakkaana ainakin pelottaa Lahden surkea putkihenkilöiden osaamattomuus. Taloyhtiön putkiremppa tulossa ja miten valitsee sen vähiten huonoimman? Orimattilassa tosin on yksi hyvä ja täytynee katsella vielä muualtakin.
- Anonyymi00004
Kysykää Hollolan puolelta,löytyy ihan hyviä firmoja,ottakaa tarjous niin voitte hyväksyä tai hylätä,sikaa ei säkissä saa ottaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492