Sheriffihakemukset tehty, mutta?

Mahdollinen sefu

Hei,

Kuten kutsuitte hakemaan sheriffihakemukset, niin eilen tein sen. Miten kauan menee käsittelyssä ennen kuin valitaan sefuksi?

19

202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdollinen sefu

      Niin ja enhän minä voi tietää, jos pitää olla monta vuotta Suomi24 -sivulla profiililla, ennen kuin valitaan valvoa.

      Minä kuitenkin tunnen Suomi24, sillä minulla oli aiemmin 2 profiilia ja toinen oli VIP

      En kuitenkaan jaksa chatissa olla, vaan keskustelu -palstoilla ja haluan, että keskustelu on parempaa

    • Moikka,

      Sheriffihakemusten käsittelyaika ei ole yleensä viikkoa-paria pidempi, mutta voi olla. Tarkastamme aina tiedot, sekä suosittelijat :).

      Mitä kautta teit sheriffihakemuksen? Tekisitkö sheriffihakemuksen vielä uudestaan, sillä en valitettavasti näe sitä. Voi olla että se on kadonnut matkan varrella jonnekkin :).

      Terveisin,
      Rasmus
      Suomi24

      • ap.

        Terveys - Vitamiini. Mielestäni moni on jo kauan kaivannut sinne valvojaa, kun välillä ihrb mainostajia ryntää sinne palstalle markinoimaan.

        Jos minut valitaan valvojaksi, niin lähden heti siivomaan sitä palstaa, kun välillä ne häiriköt nostavat vanhoja viestejä ihan tahallaan.

        Terveisin, triusmi


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Terveys - Vitamiini. Mielestäni moni on jo kauan kaivannut sinne valvojaa, kun välillä ihrb mainostajia ryntää sinne palstalle markinoimaan.

        Jos minut valitaan valvojaksi, niin lähden heti siivomaan sitä palstaa, kun välillä ne häiriköt nostavat vanhoja viestejä ihan tahallaan.

        Terveisin, triusmi

        Voi ei, sormet tekivät tepposen.

        Eli, truismi


      • tilannetta seurannut

        Olisiko Suomi24:llä antaa luetteloa niistä palstoista, joille sheriffiä ei haluta vaikka useita vapaaehtoisia ilmoittautuukin vuosien kuluessa? Näin välttyisi turhilta hakemuksilta...


    • Jepulis .

      Siihen hakemukseesi et tule saamaan koskaan vastausta. Koko homma vaikuttaa lievästi sanoen epäilyttävältä.

      Itse hain Nudismi ja Naturismi -foorumille. Tiedänhän asiasta melkoisen paljon. Sitten kaiketi yp vilkaisi ip-osoitettani: Sisäasiainministeriön brauseri! Hirveää, viranomainen. Ei missään tapauksessa voida ottaa tällaisen ruotsalaisjohtoisen vapaan sanan foorumin tarkkailijaksi.

      Aikoinaan markkinoilla myytiin markkinapalloja: korean vänen sahajauhoilla täytetty paperipallo kuminauhan päässä. Jotenkin tuo on tullut mieleen.

    • Omituista että kysytte täällä hakemustenne perään ettekä ole edes rekisteröityneet vaan heitätte kysymyksiä nimimerkeillä "jepulis", "mahdollinen sefu".

      • Jepulis .

        Hakemus oli tietenkin tehty rekisteröidyllä nimillä.

        Mutta tuosta tyhmästä moderoinnista Naturismi-foorumilla. Siitä olkoon vaikka esimerkkinä seuraava ketju: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10853457
        Jos luette ketjua, ihmettelette sen keräämiä vastauksia. Syynä koiseen on se, että kylpylää väitetään naturistipaikaksi. Sitähän se ei suinkaan ole. Ei mikään paikka ole. Naturismi kun on ideologia ja pelkkä vaatteettomuus ei tee kenestäkään naturistia. Tosin ylläpidossa ei ole ketään, jolle moinen pikku asia olisi mennyt paksun otsaluun läpi. Siksi monista liputuksista huolimatta asiattomuus saa rehottaa.

        Tuollaiset asiattomuudet olisin halunnut kitkeä. Nyt täytyy taistella toisilla aseilla.


      • Jepulis . kirjoitti:

        Hakemus oli tietenkin tehty rekisteröidyllä nimillä.

        Mutta tuosta tyhmästä moderoinnista Naturismi-foorumilla. Siitä olkoon vaikka esimerkkinä seuraava ketju: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10853457
        Jos luette ketjua, ihmettelette sen keräämiä vastauksia. Syynä koiseen on se, että kylpylää väitetään naturistipaikaksi. Sitähän se ei suinkaan ole. Ei mikään paikka ole. Naturismi kun on ideologia ja pelkkä vaatteettomuus ei tee kenestäkään naturistia. Tosin ylläpidossa ei ole ketään, jolle moinen pikku asia olisi mennyt paksun otsaluun läpi. Siksi monista liputuksista huolimatta asiattomuus saa rehottaa.

        Tuollaiset asiattomuudet olisin halunnut kitkeä. Nyt täytyy taistella toisilla aseilla.

        minäkin olen hakenut rasismi palstalle seriffiksi Moverin kaveriksi, kun se ei jaksa sensuroida tarpeeksi ja siirrellä rasistisimpia juttuja muille palstoille.

        Ei vaan nappaa jostain syystä. Varmaan siellä ylläpidossa on ammattitaidottomia neegereitä hommissa kun ei hommat toimi.


      • mulqqu kirjoitti:

        minäkin olen hakenut rasismi palstalle seriffiksi Moverin kaveriksi, kun se ei jaksa sensuroida tarpeeksi ja siirrellä rasistisimpia juttuja muille palstoille.

        Ei vaan nappaa jostain syystä. Varmaan siellä ylläpidossa on ammattitaidottomia neegereitä hommissa kun ei hommat toimi.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10855832

        .



      • Onnittelut!!
        mulqqu kirjoitti:

        minäkin olen hakenut rasismi palstalle seriffiksi Moverin kaveriksi, kun se ei jaksa sensuroida tarpeeksi ja siirrellä rasistisimpia juttuja muille palstoille.

        Ei vaan nappaa jostain syystä. Varmaan siellä ylläpidossa on ammattitaidottomia neegereitä hommissa kun ei hommat toimi.

        Ei jumalauta, nyt on Fennis keksinyt itselleen niin sopivan nimimerkin, että!! BRAVO!!


    • Minulla ei kestänyt kauaa - olisiko viikko, kaksi.

      Mutta yp ei ilmoita negatiivisesta tuloksesta.

      T. Mover, rasismipalstan sefu

      • 18.

        Käyttäjä piilottanut profiilin, miten sheriffiin saa yhteyden kun on piilossa ja miksi sheriffin pitää profiilia piilossa????


      • Jepulis .

        Eipä tietenkään. Silloinhan he joutuisivat perustelemaan kantansa ja se taas ei päivänvaloa kestä.


    • Marella -

      Testi olenko onnistunut kirjautumaan sisään.

      Sefuhakemuksen hyväksyntään menee muutama päivä.

      18. => muistaakseni sefun profiili pitää olla julkinen?

      Jollen ole in niin yhteysosoitteeni on [email protected].

    • 87k

      Järjestelmä toiniin niin että perusteluista haetaan automaattisesti muutamia "avainsanoja" ja tietyt sanat johtaa hylkäykseen, ja tietyt hyväksymineen, ja näiden sanojen suhdetta tietokone sitten vertaa

      Eli palaute tulee yleensä noin 30 sekunnissa

    • Mahdollinen sefu

      poistakaa nuo nimim. ap. lasetukset täältä, jos lukea osaattte suomi24:n tampiot

      • Mahdollinen sefu

        Miksi käytit minun nimimerkkiäni?

        Voisitko kirjoittaa paremmin, jotta ymmärrämme mitä tarkoitit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mulla on paikat märkinä

      Olen mies nyt vastaanottavaisessa tilassa.
      Ikävä
      48
      3669
    2. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      60
      2244
    3. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      75
      1560
    4. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      136
      1367
    5. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1278
    6. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      225
      1256
    7. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      16
      1049
    8. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      27
      991
    9. Mikä kaivatussasi kiehtoo?

      Äly vai ulkonäkö
      Ikävä
      31
      904
    10. Koira on ihmisen paras ystävä, mutta myös kallis - Oletko sinä maksanut maltaita eläinlääkärillä?

      Oletko sinä maksanut maltaita koirasi tai lemmikkisi hoidosta eläinlääkärillä? Nyt selvityksessä eläinlääkäreiden velo
      Lemmikit
      31
      864
    Aihe