Tarvisi hoito apua aika ajoittain Kuusankoskella

miruska87

Hei
Osaatko käsitellä tempperamenttistä ikiliikkuja lasta?
Jaksatko temuta paljon ja keksiä uusia juttuja?
Saatko huitomisista ja huudoista huolimatta pikku herran syömään kun on ruoka aika sekä rauhottumaan päivä torkuille? Oletko valmis joskus lyhyellä ajalle tulemaan paikalle, valmis että haetaan tai ottamaan kotiisi pojan mikäli tarvii?
Olet silloin etsimäni ihminen hoitamaan maailman rakkainta poikaani, reilu 1v :)
T:Mira
Kuusankoski
Laita viestiä. 0465601161
[email protected]

6

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

itselläni reilu 3v poika ja poikasi olisi tervetullut meille hoitoon, käveleekö poikasi itse?

• miruska87

Kävelee ja juoksee karkuun ku sille päälle sattuu :D

• lapsenvahti :)

Moikka!

Laitoin sulle sähköpostia ja tekstarin, toivottavasti olet saanut ne. Tulisin nimittäin mielelläni hoitamaan pikku miestäsi :)

• miruska87

Juu sain täs on vähä kiirettä, ukko lähös reissuu ja ite jään kahestaa poitsun kans ni se näkeminen olis varmaa ens ma mahollist?? jos tietenkin sulle passaa?

• lapsenvahti :)
        miruska87 kirjoitti:

Juu sain täs on vähä kiirettä, ukko lähös reissuu ja ite jään kahestaa poitsun kans ni se näkeminen olis varmaa ens ma mahollist?? jos tietenkin sulle passaa?

Juu, uskon että kiirettä riittä! :) Eli maanantai 30.7. käy mulle loistavasti:) Laittele vaan osoite ja kellonaika jolloin voisin tulla, mulle käy maanantaina mihin aikaan tahansa.

• hennaja

voisin mahdollisesti olla kiinnostunut, jos et ole vielä hoitajaa löytänyt, aloitan syksyllä opinnot kuusaalla, joten koulu aikaan en olisi käytettävissä mutta muuten :)
      lastenhoito kokemusta löytyy!
      Olen 17 vuotta, jos kiinnostaa niin ota s-postiin aluksi yhteyttä!
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3378
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1481
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe