Tarvisi hoito apua aika ajoittain Kuusankoskella

miruska87

Hei
Osaatko käsitellä tempperamenttistä ikiliikkuja lasta?
Jaksatko temuta paljon ja keksiä uusia juttuja?
Saatko huitomisista ja huudoista huolimatta pikku herran syömään kun on ruoka aika sekä rauhottumaan päivä torkuille? Oletko valmis joskus lyhyellä ajalle tulemaan paikalle, valmis että haetaan tai ottamaan kotiisi pojan mikäli tarvii?
Olet silloin etsimäni ihminen hoitamaan maailman rakkainta poikaani, reilu 1v :)
T:Mira
Kuusankoski
Laita viestiä. 0465601161
[email protected]

6

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

itselläni reilu 3v poika ja poikasi olisi tervetullut meille hoitoon, käveleekö poikasi itse?

• miruska87

Kävelee ja juoksee karkuun ku sille päälle sattuu :D

• lapsenvahti :)

Moikka!

Laitoin sulle sähköpostia ja tekstarin, toivottavasti olet saanut ne. Tulisin nimittäin mielelläni hoitamaan pikku miestäsi :)

• miruska87

Juu sain täs on vähä kiirettä, ukko lähös reissuu ja ite jään kahestaa poitsun kans ni se näkeminen olis varmaa ens ma mahollist?? jos tietenkin sulle passaa?

• lapsenvahti :)
        miruska87 kirjoitti:

Juu sain täs on vähä kiirettä, ukko lähös reissuu ja ite jään kahestaa poitsun kans ni se näkeminen olis varmaa ens ma mahollist?? jos tietenkin sulle passaa?

Juu, uskon että kiirettä riittä! :) Eli maanantai 30.7. käy mulle loistavasti:) Laittele vaan osoite ja kellonaika jolloin voisin tulla, mulle käy maanantaina mihin aikaan tahansa.

• hennaja

voisin mahdollisesti olla kiinnostunut, jos et ole vielä hoitajaa löytänyt, aloitan syksyllä opinnot kuusaalla, joten koulu aikaan en olisi käytettävissä mutta muuten :)
      lastenhoito kokemusta löytyy!
      Olen 17 vuotta, jos kiinnostaa niin ota s-postiin aluksi yhteyttä!
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      111
      6589
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3697
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      185
      2448
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      255
      2310
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      191
      1973
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1740
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1605
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      128
      1219
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1194
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      24
      1190
    Aihe