Kyseessä Pink Fantasy ja Multi Blue.
Talvi tulossai, miten suojata kärhöt? Tämä talo on luhtitalo, joten viileää kellaria ei ole, vaan ulkovarasto joka ei ole lämmin. Yleensä talvisin en käy ulkovarastossa.
Laseja ei ole parvekkeella, koska meidän parvekkeet on erikoiset puusta tehty.
Alue -ll, rannikko
2 Kärhöä parvekkeella ruukuissa
3
158
Vastaukset
- Pieni Puutarha
Kaverillani on kärhöjä lasitetulla ja lasittamattomalla parvekkeella viidennessä kerroksessa ja ne ovat talvehtineet hyvin ilman erityistä suojausta. Lasittamattomalla puolella versot tahtovat hieman paleltua, mutta kärhöthän kasvattavat nopeasti uudet versot.
Suosittelisin parvekkeelle hieman matalampia lajikkeita kuten 'Hendyretta', josta kirjoitin blogiini muutama päivä sitten kirjoituksen. Blogista löytyy myös tuon kärhön kuva. Käy katsomassa olisiko se sopiva myös sinun parvekkeelle.
Blogini on Pieni puutarha
http://www.blogilista.fi/blogi/pieni-puutarha/66738- Pienpuutarhuri
Tasi mennä asian vierestä. Nyt on myöhäistä suositella muuta!
- Pienpuutarhuri
Kyllä tuossa MultiBluessa on nyt monta kukkanuppua ja PinkFantasy jaksaa vain kukkia. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675