Kyseessä Pink Fantasy ja Multi Blue.
Talvi tulossai, miten suojata kärhöt? Tämä talo on luhtitalo, joten viileää kellaria ei ole, vaan ulkovarasto joka ei ole lämmin. Yleensä talvisin en käy ulkovarastossa.
Laseja ei ole parvekkeella, koska meidän parvekkeet on erikoiset puusta tehty.
Alue -ll, rannikko
2 Kärhöä parvekkeella ruukuissa
3
151
Vastaukset
- Pieni Puutarha
Kaverillani on kärhöjä lasitetulla ja lasittamattomalla parvekkeella viidennessä kerroksessa ja ne ovat talvehtineet hyvin ilman erityistä suojausta. Lasittamattomalla puolella versot tahtovat hieman paleltua, mutta kärhöthän kasvattavat nopeasti uudet versot.
Suosittelisin parvekkeelle hieman matalampia lajikkeita kuten 'Hendyretta', josta kirjoitin blogiini muutama päivä sitten kirjoituksen. Blogista löytyy myös tuon kärhön kuva. Käy katsomassa olisiko se sopiva myös sinun parvekkeelle.
Blogini on Pieni puutarha
http://www.blogilista.fi/blogi/pieni-puutarha/66738- Pienpuutarhuri
Tasi mennä asian vierestä. Nyt on myöhäistä suositella muuta!
- Pienpuutarhuri
Kyllä tuossa MultiBluessa on nyt monta kukkanuppua ja PinkFantasy jaksaa vain kukkia. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314577
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233142Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132584- 462171
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471659- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281470
- 951211