Onko kokemuksia, että kääpiövillakoira olisi vanhemmiten muuttunut äkäiseksi? Tätä sanoi eläinlääkäri ku lopetti meidän 6v uroksen tänään.
Meiän koira muuttui 2vuotta sitten täysin. Ennen murisi kun katto sängyn alle. 2vuotta sitten alkoi murista, jos otti syliin, tms. Myöhemmin alkoi murista kun silitti. Loppuvaiheessa mä en edes uskaltanut silittää sitä. Mulle kun se eniten vielä kotona asuessa murisi, vaikka sillon mä olin se, joka sitä eniten hoiti.
Meiän Neppa oli aina koko ikänsä aran puoleinen. Vietiin se kerran koirapuistoon toisen koiramme kanssa, rupesi vinkumaan ja hyppimään minua vasten.
Lieköhän villakoirani muuttunut siitä kun taloon tuli narttukoira, joka "jyräsi" villiksen. Jättikokoinen koira sai kaiken huomion, etenkin muutettuani pois sieltä, enkä voinut ottaa hengitysliiton taloon koiraa mukaan.
Kääpiövillakoiran ärhäkkyys vanhempana.
2
93
Vastaukset
- kysyn vaan
Mulla on kaksi vanhempaa urosta ja on hyvänluonteisia, muuta en voi sanoa. Tuli mieleen oliko koiralla kipuja. Tutkittiinko koskaan selkää, hampaita ym? Kuulostaa kyllä siltä että arka koira olisi halunnut olla ainoa koira. Iso koiranne on voinut leikkiessä tai tahallaan satuttaa koiraa. Miksi vainisoa koiraa huomioitiin? itse annan koirille huomiota tasapuolisesti. Ettekö olisi voineet antaa villakoiraa johonkin rauhalliseen kotiin?
- Ikävä sua rakkain.
Alusta asti Nepalla oli korvat tulehtuneet. Eläinlääkäri olisi tehnyt avanteet, mutta sitten muutettiin eri kaupunkiin, niin toinen ell ei sanonut mitään, vaikka sanoin, että koko elämänsä ajan ollut korvissa ongelmia.
Kun taas Nepan siskolla oli jatkuvasti silmäongelmia, mitäköhän niillä muilla samoista vanhemmista syntyneillä pennuilla? Olis ihan jees tietää.
Nepan isä oli vihainen, murisi kun yritti silittää, johtuikohan Nepankin vihaisuus siitä. :o
Minä ite muutin soluun, jonne ei saanut ottaa eläimiä, kotiin jäi äiti ja sisko, jotka hellivät vain isompaa koiraa. En tiiä miksi.
Koskaan ei tutkittu mitään, ell oli myös sanonut, että puolenvuoden kuluttua pitää ottaa röntgen-kuvat hampaista, ei sitten otettu. Jotenki isomman koiran tulon jälkeen kukaan ei tuntunu välittävän pienemmästä.
Parempi oli antaa Nepan mennä koirien taivaaseen, ei ole hänellä enää kipuja. Tänään hänet haudattiin rakkaiden ystävien viereen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1061918- 2421696
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611086Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k66949Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63838Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37837The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6821Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805