Mahtaako kukaan muistaa lasten satua, nimeltä Juuso ja Hupihiiri(En ole varma nimestä, mutta näistä hiiristä se kertoo). Kuuntelin itse sitä noin 15v. sitten, mutta kasetti on hävinnyt ja olisi mukava tietää jos jollain olisi se vielä tallessa. Kiitoksia paljon=)
Tarvitsen apua!!!
4
744
Vastaukset
- Pinkku
Minä muistan!! Ja olen tuota kasettia kaivannut jo monet vuodet, mutta mistään en ole löytänyt. Muista jopa yhden laulun siistä jossa laulettiin keijuista ja perhosista... Haluaisin jostain löytää tuon kasetin ja kuunteluttaa omalla lapsellani.
- mazu
Juuso ja hupihiiri saapuivat lammelle ja näkivät kuinka kevätkeijut aloittivat jokai keväistä tanssiaan: (sitten kasetilla alkaa laulu)
"kukkasista seppeleen, solmivat he toisilleen, lennä lennä lammen luo, missä keijut nuo...."
- -69
Muistan, olen itsekin etsinyt niitä. Käytiin kirjastossa pienenä kuuntelemassa niitä nauhoilta. Esim. ihana laulu: kastehelmet kirkkahat helminauhaan kuuluvat, niistä kertoo jokainen, pienen ... jotain..
- tämä hiiruliainen
Näitä on useampia, mutta kannattaa kysyä kirjastosta:
Hupi-hiiri juttuja ja Jukka Kuoppamäen lauluja.
http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1160688__Sberkan__P0,1__Orightresult__X4?lang=fin&suite=cobalt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026