Hei. Mulla on tosi pienet rinnat. Mun itsetunto on sen takii ihan maassa ku tyypit vaa haukkuu, ku ei oo tissejä ja kun pitäs muka olla...en haluu isoja rintoja poikien vuoks vaan ihan itteni. Ei pliis mitää lol- viestejä sun pyytä tyhmää. Mitää muuta nopeeta keinoo ku pillerit/voiteet? Ihan niinkun kotikonstein?
Miten Saan Rinnat Suuremmiksi ?!
7
230
Vastaukset
Huonoja kavereita sulla ja hanki ensin hyvä itsetunto, ennen kuin annat niiden valittaa. Älä horoksi rupea hankkimalla rintoja, kyllä pojat muustakin tykkää.
Paras kotikonsti on olla tekemättä mitään. Helvetit sinun kaverin silun rinnoilla tekee, kertoo vain sen kuinka huonosti heillä menee. Lyö sellaista turpaan tai ainakin tee selväksi ettei tuollainen käytös kuuluu sinun ikäisillesi. (Olisi myös kiva tietää ikäsi.) Tuollaisilla heikkomuksille käy tässä maailmassa kalpaten...Tokihan voit yrittää jotain voiteita, mutta suoraan sanottuna sama, kun valelisit vain vettär rinnoillesi ja hokisit "ÖMÖMÖMÖMÖM".
Opettelet vain elämään pienten tissien kanssa, ei siinä muuta. Tissit kasvaa, tai sitten ei. Jonkinmoiset tissit tulet kuitenkin saamaan joten don't panic.- Ei kiinnosta
Hanki silikonit nii ainaki kiusaajat pitää turpansa tukossa
- Saunoja.
Mulle ainakii toimii tää: menin saunaa ja lisäilin vähä välii pikkasen voita mun rinnoille ja ku se imeyty nii taas vähä lisää.. Muista vaa et vähä kerrallaa eikä yhel kerral paljo! :--)
- 123123123
Saunoja. kirjoitti:
Mulle ainakii toimii tää: menin saunaa ja lisäilin vähä välii pikkasen voita mun rinnoille ja ku se imeyty nii taas vähä lisää.. Muista vaa et vähä kerrallaa eikä yhel kerral paljo! :--)
Tiiän et oon tyhmä mut kysyn kuiteski: Mitkä ihmeen voiteet?
- glamouriakauneutta
Eipä taida olla mitään ihme kikkoja tuohon. Ei muuta kuin tietoa etsimään! http://glamouriajakauneutta.blogspot.fi
- Moihh
Toi sauna juttu vois tepsii! Käyttää voit niitä perinteisiä eli laitat sukat rintaliiveihin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901