Miten Saan Rinnat Suuremmiksi ?!

eioletissejä

Hei. Mulla on tosi pienet rinnat. Mun itsetunto on sen takii ihan maassa ku tyypit vaa haukkuu, ku ei oo tissejä ja kun pitäs muka olla...en haluu isoja rintoja poikien vuoks vaan ihan itteni. Ei pliis mitää lol- viestejä sun pyytä tyhmää. Mitää muuta nopeeta keinoo ku pillerit/voiteet? Ihan niinkun kotikonstein?

7

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huonoja kavereita sulla ja hanki ensin hyvä itsetunto, ennen kuin annat niiden valittaa. Älä horoksi rupea hankkimalla rintoja, kyllä pojat muustakin tykkää.
      Paras kotikonsti on olla tekemättä mitään. Helvetit sinun kaverin silun rinnoilla tekee, kertoo vain sen kuinka huonosti heillä menee. Lyö sellaista turpaan tai ainakin tee selväksi ettei tuollainen käytös kuuluu sinun ikäisillesi. (Olisi myös kiva tietää ikäsi.) Tuollaisilla heikkomuksille käy tässä maailmassa kalpaten...

• Tokihan voit yrittää jotain voiteita, mutta suoraan sanottuna sama, kun valelisit vain vettär rinnoillesi ja hokisit "ÖMÖMÖMÖMÖM".

Opettelet vain elämään pienten tissien kanssa, ei siinä muuta. Tissit kasvaa, tai sitten ei. Jonkinmoiset tissit tulet kuitenkin saamaan joten don't panic.

• Ei kiinnosta

Hanki silikonit nii ainaki kiusaajat pitää turpansa tukossa

• Saunoja.

Mulle ainakii toimii tää: menin saunaa ja lisäilin vähä välii pikkasen voita mun rinnoille ja ku se imeyty nii taas vähä lisää.. Muista vaa et vähä kerrallaa eikä yhel kerral paljo! :--)

• 123123123
        Saunoja. kirjoitti:

Mulle ainakii toimii tää: menin saunaa ja lisäilin vähä välii pikkasen voita mun rinnoille ja ku se imeyty nii taas vähä lisää.. Muista vaa et vähä kerrallaa eikä yhel kerral paljo! :--)

Tiiän et oon tyhmä mut kysyn kuiteski: Mitkä ihmeen voiteet?

• glamouriakauneutta
    • Moihh

Toi sauna juttu vois tepsii! Käyttää voit niitä perinteisiä eli laitat sukat rintaliiveihin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe