Lääkärissä käyty ja siellä lääkäri totesi et alapää on hieman löysä ja käski tehdä lantionpohjalihasharjoituksia. Joo, niitä oon tehnytkin tähän asti ilman apuvälineitä siitä saakka kun tunto synnytyksen jälkeen oli alapäähän palautunut. Mulla siis eka lapsi, syntyi alateitse ja jouduttiin leikkaamaan väliliha.. Apuväline on tilauksessa ja sitä oottelen, et pääsee harjoittelemaan sen kanssa.. Paikat kuulemma myös kuivat ja lääkäri sano, että apteekista jotain vaihdevuosiin tarkoitettua lääkettä (en nyt muista sen lääkkeen nimeä), voi ottaa, jos kuivuus ei ala "paranemaan".. Synnytyksestä on jo 7vko, eikä olla seksiä miehen kanssa harrastettu ja tämä lääkärikäynti kyllä vähensi omasta puolestani vähäisimmätkin kokeiluhalut, kun jos paikat tuntuu lääkäristä löysältä, niin ei varmaan mieskään siitä sitten nauti..
Alapää synnytyksen jälkeen
kyssyyyy
0
264
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835