Huoltomies Mainingin HALOO!"

Ihaillut olen niitä

Menit sitten kiusaa tekemään ja leikkasit ne kukat jotka joku sinne emännänkadun autotallin päähän laittoi meille iloksi omalla vaivallaan ja rahoillaan, kunnan maalle plun viereen. TODELLA TÖRKEÄÄ KIUSANTEKOA!

6

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asukas a

Olisi voinut kuvitella että joku muu ne kaatelee, mutta että Huoltomies??!!

• Terv. Maininki

Ei ole tarkoitus, että Emännänkadulla joku viihtyisi, tämän takia olemme raksineet sieltä pois kaikki lasten leikkipaikat ja telineet keinuineen ja puistonpenkit, mamuja, huumehörhöjä, hulluja, linnanvenkuloita ja virolaisia reppumiehiä sopivasti sekoittamalla pidämme alueella jännitystä yllä.

sen kun vaan maksatte mukisematta vuokranne.

• asukas kanssa

joo sille se vähän alkaa tuntumaan kun on vähän aikaa tätä menoa täällä seurannut.

Oikeasti, haluaisimme viihtyä täällä mutta tuntuu että ollaan niin kateellisia ja katkeria jos köyhälistölläkin on jotain josta nauttia. Kukat ovat kauniita ja mitä kauniimpi ympäristö sitä viihtyisämpää kaikilla on, sekö niitä siellä ottaa päähän. itse kuvittelevat olevansa meitä parempia, monet heistä ei tervehdi kun vastaan tulevat. Katsovat vain nenänvarttaan pitkin jos sitäkään. Juoruillaan ihmisten asioita ja mitä kenelläkin asunnoissaan on jos siellä käyvät.... Jollei ole tavaraa liikaa niin sitten on liian vähän, aina on jotain marinan aihetta kuitenkin.
        Niin onhan se kamalaa kun joutuu köyhiä vuokralaisia katselemaan yleensä ollenkaan ja kaikkein kamalinta on jos niillä on jotain sellaista jota ei itsellä ole, esim. viihtyisyyttä.

• Narsisti kammoinen

Paraisilla olemme naapurusten kanssa istuttaneet tulppaaninsipuleita kaupungin puistometsikön reunalle vuosikausia ja kerran kesässä niittäneet ruohon.Oli kaunista keväisin se tulppaani alue.Sitten viime keväänä uusi naapuri oman tonttinsa lisäksi alkoi ruohonleikkurilla parturoimaan parin sentin sängelle kaiken kerran viikossa.On näet punkin pelkoa,siitepöly allergiaa,pulukammoa,jänisruttoa ja vatsahaavaa,keliakiaa... kaiken syy on kasvillisuus! Itse sanoisin että NARSISMI on päällimmäinen vaiva.

• kesä kaikilla

Jotain hulluutta varmaan liikkeellä, kaasunaamarit päälle ettei tartu... ;(

• ihailia toinen

No nyt ne auringonkukat kukkii hienosti, mutta pitää niitäkin jonku välillä siellä repelemässä käydä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe