Huoltomies Mainingin HALOO!"

Ihaillut olen niitä

Menit sitten kiusaa tekemään ja leikkasit ne kukat jotka joku sinne emännänkadun autotallin päähän laittoi meille iloksi omalla vaivallaan ja rahoillaan, kunnan maalle plun viereen. TODELLA TÖRKEÄÄ KIUSANTEKOA!

6

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asukas a

Olisi voinut kuvitella että joku muu ne kaatelee, mutta että Huoltomies??!!

• Terv. Maininki

Ei ole tarkoitus, että Emännänkadulla joku viihtyisi, tämän takia olemme raksineet sieltä pois kaikki lasten leikkipaikat ja telineet keinuineen ja puistonpenkit, mamuja, huumehörhöjä, hulluja, linnanvenkuloita ja virolaisia reppumiehiä sopivasti sekoittamalla pidämme alueella jännitystä yllä.

sen kun vaan maksatte mukisematta vuokranne.

• asukas kanssa

joo sille se vähän alkaa tuntumaan kun on vähän aikaa tätä menoa täällä seurannut.

Oikeasti, haluaisimme viihtyä täällä mutta tuntuu että ollaan niin kateellisia ja katkeria jos köyhälistölläkin on jotain josta nauttia. Kukat ovat kauniita ja mitä kauniimpi ympäristö sitä viihtyisämpää kaikilla on, sekö niitä siellä ottaa päähän. itse kuvittelevat olevansa meitä parempia, monet heistä ei tervehdi kun vastaan tulevat. Katsovat vain nenänvarttaan pitkin jos sitäkään. Juoruillaan ihmisten asioita ja mitä kenelläkin asunnoissaan on jos siellä käyvät.... Jollei ole tavaraa liikaa niin sitten on liian vähän, aina on jotain marinan aihetta kuitenkin.
        Niin onhan se kamalaa kun joutuu köyhiä vuokralaisia katselemaan yleensä ollenkaan ja kaikkein kamalinta on jos niillä on jotain sellaista jota ei itsellä ole, esim. viihtyisyyttä.

• Narsisti kammoinen

Paraisilla olemme naapurusten kanssa istuttaneet tulppaaninsipuleita kaupungin puistometsikön reunalle vuosikausia ja kerran kesässä niittäneet ruohon.Oli kaunista keväisin se tulppaani alue.Sitten viime keväänä uusi naapuri oman tonttinsa lisäksi alkoi ruohonleikkurilla parturoimaan parin sentin sängelle kaiken kerran viikossa.On näet punkin pelkoa,siitepöly allergiaa,pulukammoa,jänisruttoa ja vatsahaavaa,keliakiaa... kaiken syy on kasvillisuus! Itse sanoisin että NARSISMI on päällimmäinen vaiva.

• kesä kaikilla

Jotain hulluutta varmaan liikkeellä, kaasunaamarit päälle ettei tartu... ;(

• ihailia toinen

No nyt ne auringonkukat kukkii hienosti, mutta pitää niitäkin jonku välillä siellä repelemässä käydä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      36
      2250
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1236
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe