Menit sitten kiusaa tekemään ja leikkasit ne kukat jotka joku sinne emännänkadun autotallin päähän laittoi meille iloksi omalla vaivallaan ja rahoillaan, kunnan maalle plun viereen. TODELLA TÖRKEÄÄ KIUSANTEKOA!
Huoltomies Mainingin HALOO!"
6
302
Vastaukset
- asukas a
Olisi voinut kuvitella että joku muu ne kaatelee, mutta että Huoltomies??!!
- Terv. Maininki
Ei ole tarkoitus, että Emännänkadulla joku viihtyisi, tämän takia olemme raksineet sieltä pois kaikki lasten leikkipaikat ja telineet keinuineen ja puistonpenkit, mamuja, huumehörhöjä, hulluja, linnanvenkuloita ja virolaisia reppumiehiä sopivasti sekoittamalla pidämme alueella jännitystä yllä.
sen kun vaan maksatte mukisematta vuokranne.- asukas kanssa
joo sille se vähän alkaa tuntumaan kun on vähän aikaa tätä menoa täällä seurannut.
Oikeasti, haluaisimme viihtyä täällä mutta tuntuu että ollaan niin kateellisia ja katkeria jos köyhälistölläkin on jotain josta nauttia. Kukat ovat kauniita ja mitä kauniimpi ympäristö sitä viihtyisämpää kaikilla on, sekö niitä siellä ottaa päähän. itse kuvittelevat olevansa meitä parempia, monet heistä ei tervehdi kun vastaan tulevat. Katsovat vain nenänvarttaan pitkin jos sitäkään. Juoruillaan ihmisten asioita ja mitä kenelläkin asunnoissaan on jos siellä käyvät.... Jollei ole tavaraa liikaa niin sitten on liian vähän, aina on jotain marinan aihetta kuitenkin.
Niin onhan se kamalaa kun joutuu köyhiä vuokralaisia katselemaan yleensä ollenkaan ja kaikkein kamalinta on jos niillä on jotain sellaista jota ei itsellä ole, esim. viihtyisyyttä.
- Narsisti kammoinen
Paraisilla olemme naapurusten kanssa istuttaneet tulppaaninsipuleita kaupungin puistometsikön reunalle vuosikausia ja kerran kesässä niittäneet ruohon.Oli kaunista keväisin se tulppaani alue.Sitten viime keväänä uusi naapuri oman tonttinsa lisäksi alkoi ruohonleikkurilla parturoimaan parin sentin sängelle kaiken kerran viikossa.On näet punkin pelkoa,siitepöly allergiaa,pulukammoa,jänisruttoa ja vatsahaavaa,keliakiaa... kaiken syy on kasvillisuus! Itse sanoisin että NARSISMI on päällimmäinen vaiva.
- kesä kaikilla
Jotain hulluutta varmaan liikkeellä, kaasunaamarit päälle ettei tartu... ;(
- ihailia toinen
No nyt ne auringonkukat kukkii hienosti, mutta pitää niitäkin jonku välillä siellä repelemässä käydä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882