tapasin rapumiehen viikko sitten, sen jälkeen hän on vannonut ihastumistaan lukuisilla tekstiviesteillä/soitoilla päivittäin.
Kysellyt ja vaatinut vakuuttelua myös minun tunteistani häntä kohtaan.
Yrittänyt saada minua luoksensa yöksi useita kertoja ja jopa loukkaantunut verisesti kun olen kieltäytynyt.
Mitä hänestä ajatella? Voiko tuo tunteenpalo näin nopeasti olla todellista vai yrittääkö hän vain vällyjen väliin kanssani?
Itse olen ihastunut mutta en tunne häntä vielä niin hyvin että voisin sanoa enempää
Mitä ajatella...
1
257
Vastaukset
- Cryz88
Joo, hyvinkin voi olla nopeaa. Erästä Rapumiestä en kerinnyt edes tapaamaan kunnolla, kun jo kuulemma vietti unettomia öitä takiani, SILTI vannotti minulle ettei halua keskustella tunteistaan ja vetäytyi kuoreensa, nyttemmin pisti eston minulle netissä etten voisi enää kirjoitella, toivotti onnea ja menestystä avioliittoon vaikka en ole edes menossa naimisiin enkä naimisissa, mistä lienee päähänsä senkin saanut et olisin jostain muusta tykännyt enemmän. Toisaalta sanoi ettei halua olla kanssani yhdessä, toisaalta ikävä kova... en itsekään tiedä mitä tehdä... pitää vissiin antaa aikaa, en ahdistanut nurkkaan et siitä ei varmasti ollut kyse.... Huoh, ota nyt sitten selvää noista, oikukkaita ovat joten pieni varoituksen sana........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91284Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 10741
- 27711