tapasin rapumiehen viikko sitten, sen jälkeen hän on vannonut ihastumistaan lukuisilla tekstiviesteillä/soitoilla päivittäin.
Kysellyt ja vaatinut vakuuttelua myös minun tunteistani häntä kohtaan.
Yrittänyt saada minua luoksensa yöksi useita kertoja ja jopa loukkaantunut verisesti kun olen kieltäytynyt.
Mitä hänestä ajatella? Voiko tuo tunteenpalo näin nopeasti olla todellista vai yrittääkö hän vain vällyjen väliin kanssani?
Itse olen ihastunut mutta en tunne häntä vielä niin hyvin että voisin sanoa enempää
Mitä ajatella...
1
381
Vastaukset 1
- Cryz88
Joo, hyvinkin voi olla nopeaa. Erästä Rapumiestä en kerinnyt edes tapaamaan kunnolla, kun jo kuulemma vietti unettomia öitä takiani, SILTI vannotti minulle ettei halua keskustella tunteistaan ja vetäytyi kuoreensa, nyttemmin pisti eston minulle netissä etten voisi enää kirjoitella, toivotti onnea ja menestystä avioliittoon vaikka en ole edes menossa naimisiin enkä naimisissa, mistä lienee päähänsä senkin saanut et olisin jostain muusta tykännyt enemmän. Toisaalta sanoi ettei halua olla kanssani yhdessä, toisaalta ikävä kova... en itsekään tiedä mitä tehdä... pitää vissiin antaa aikaa, en ahdistanut nurkkaan et siitä ei varmasti ollut kyse.... Huoh, ota nyt sitten selvää noista, oikukkaita ovat joten pieni varoituksen sana........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421670- 1541134
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi349992Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980- 69768
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi8623Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591