tapasin rapumiehen viikko sitten, sen jälkeen hän on vannonut ihastumistaan lukuisilla tekstiviesteillä/soitoilla päivittäin.
Kysellyt ja vaatinut vakuuttelua myös minun tunteistani häntä kohtaan.
Yrittänyt saada minua luoksensa yöksi useita kertoja ja jopa loukkaantunut verisesti kun olen kieltäytynyt.
Mitä hänestä ajatella? Voiko tuo tunteenpalo näin nopeasti olla todellista vai yrittääkö hän vain vällyjen väliin kanssani?
Itse olen ihastunut mutta en tunne häntä vielä niin hyvin että voisin sanoa enempää
Mitä ajatella...
1
381
Vastaukset 1
- Cryz88
Joo, hyvinkin voi olla nopeaa. Erästä Rapumiestä en kerinnyt edes tapaamaan kunnolla, kun jo kuulemma vietti unettomia öitä takiani, SILTI vannotti minulle ettei halua keskustella tunteistaan ja vetäytyi kuoreensa, nyttemmin pisti eston minulle netissä etten voisi enää kirjoitella, toivotti onnea ja menestystä avioliittoon vaikka en ole edes menossa naimisiin enkä naimisissa, mistä lienee päähänsä senkin saanut et olisin jostain muusta tykännyt enemmän. Toisaalta sanoi ettei halua olla kanssani yhdessä, toisaalta ikävä kova... en itsekään tiedä mitä tehdä... pitää vissiin antaa aikaa, en ahdistanut nurkkaan et siitä ei varmasti ollut kyse.... Huoh, ota nyt sitten selvää noista, oikukkaita ovat joten pieni varoituksen sana........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1181660- 1271010
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku104963- 47941
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57787- 49685
- 64632
- 34627
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235625- 34611