Mitä ajatella...

jousimiesnainen2012

tapasin rapumiehen viikko sitten, sen jälkeen hän on vannonut ihastumistaan lukuisilla tekstiviesteillä/soitoilla päivittäin.
Kysellyt ja vaatinut vakuuttelua myös minun tunteistani häntä kohtaan.
Yrittänyt saada minua luoksensa yöksi useita kertoja ja jopa loukkaantunut verisesti kun olen kieltäytynyt.
Mitä hänestä ajatella? Voiko tuo tunteenpalo näin nopeasti olla todellista vai yrittääkö hän vain vällyjen väliin kanssani?

Itse olen ihastunut mutta en tunne häntä vielä niin hyvin että voisin sanoa enempää

1

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cryz88

Joo, hyvinkin voi olla nopeaa. Erästä Rapumiestä en kerinnyt edes tapaamaan kunnolla, kun jo kuulemma vietti unettomia öitä takiani, SILTI vannotti minulle ettei halua keskustella tunteistaan ja vetäytyi kuoreensa, nyttemmin pisti eston minulle netissä etten voisi enää kirjoitella, toivotti onnea ja menestystä avioliittoon vaikka en ole edes menossa naimisiin enkä naimisissa, mistä lienee päähänsä senkin saanut et olisin jostain muusta tykännyt enemmän. Toisaalta sanoi ettei halua olla kanssani yhdessä, toisaalta ikävä kova... en itsekään tiedä mitä tehdä... pitää vissiin antaa aikaa, en ahdistanut nurkkaan et siitä ei varmasti ollut kyse.... Huoh, ota nyt sitten selvää noista, oikukkaita ovat joten pieni varoituksen sana........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      154
      3481
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      84
      2996
    3. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      74
      2486
    4. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      44
      2379
    5. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      56
      2295
    6. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      17
      2257
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      115
      2245
    8. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      152
      2175
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1685
    10. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      1656
    Aihe