Hyvä blogi kirjoitus aiheesta:
http://www.fiksua.com/2012/07/saasta-asunnon-myynnissa.html
Vinkkejä asunnon myymiseen
2
428
Vastaukset
- ei rakettitiedettä
Suosittelen. Möin itse ensimmäisen asuntoni. Kiinteistövälittäjän arvioon lisäsin 10 000 euroa. Toinen katsoja osti talon. Yhdessä olimme paikalla, kun kosteusmittaukset ja kuntotarkastukset tehtiin. Nämä maksoi ostaja. Kaupanteko oli reilua ja avointa. Itse ostin välittäjältä toisen asuntoni. Välittäjä ei osaa vastata kysymyksiin ja unohtaa ostajan "typerät" kysymykset. Onneksi asunnon edellinen omistaja oli asiallinen ja yhteistyökykyinen. Ensimmäisenä vuotena tuli soiteltua muutaman kerran ja kyseltyä muutamia asuntoon liittyviä asioita. Aina sain vastaukset kysymyksiini. Välittäjältä on turha kysyä mitään kaupanteon jälkeen.
Pankista saa myös kauppakirjan tekoon apua, jos asuntokaupan kirjallinen puoli pelottaa. - Liisukka50+
höh.. minullakin oli yksityisesti myynnissä. Tarkastukset tehty jne. kaikki hyvin ja tarkastaja jopa kehui että on harvinaisen hyvässä kunnossa tuon ikäiseksi taloksi. Taloon on juuri tehty iso remontti. Talo sijaitsee erittäin hyvällä ja halutulla paikalla mutta yksi soitto tuli vain.. nyt ollut välittäjällä muutaman viikon ja yksi potentiaalinen ostaja vain pyörii siinä. Taitaa olla välittäjän tuttu.
Ehkä ihmiset ovat arkoja ostamaan taloja yksityisiltä, vaikka hintakin olisi kohdillaan. Enpä tiedä.. siltä ainakin tuntuu.
Luin noita muita juttuja täältä ja ymmärsin jotenkin että voi olla rinnakkaismyyjiä.. Eli tarkoittaako se sitä, että samaa taloa voi myydä useampikin kiinteistövälittäjä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881