mulle määrättiin selkä särkyyn Norgesic 35/450mg joilla myös kivut hellittivät.oisko kellään kokemusta ko. lääkeeseen ja voiko siihen jäädä "koukkuun"?
Vastaukset 1
Selkäkivuissa vahvat särkylääkkeet ovat vain väliaikainen hoitokeino. Pitäisi oman kokemuksensa turvin pystyä päättelemään onko kipu lihas vai nikamien virheasennosta johtuvaa.
Molemmissa tapauksissa sinnikkäät venyttelyliikkeet kovalla, lämpimällä alustalla lievittävät kipuja molemmissa tapauksissa.
Testaa itse selällään maaten, missä asennossa kipu on vahvin. Kun kipu on niin vahva, että jo hengityskin sattuu, on oltava hyvin varovainen alkuvenytyksissä.
Kerta kerralta kipu on hiukan pienempi - viikon päästä jo siedettävä.
Olen kuntouttanut itse selkä, kylki, niska ja hartiaseutujen kipuja ilman lääkkeitä 30v. Myös hiirikäden opin poistamaan kun tekniikan opin.
Sen alueen liikkeitä jatketaan, joka eniten sattuu, on helppo muistettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479