Alkoholi ja aggressiivisuus

AinoKaisa-

Mikäköhän voi olla syynä, kun viime kertoina kun olen juonut, niin olen aina tullut laskuhumalassa jotenkin tosi aggressiiviseksi ja käyttäytynyt todella idioottimaisesti, provosoitunut pienistäkin jutuista ja mm. ajautunut riitoihin poikaystäväni kanssa, joihin myönnän suoraan olleeni syyllinen.
Aion todellakin lopettaa alkoholinkäytön, jos se kerran tekee minut tuollaiseksi, mietin vaan, että mikä siihen voi olla syynä, kun ei ennen ole ollu tällaista? En ole huomannut tähän olevan merkitystä sillä mitä juon, ja määrätkin ovat pysyneet aina samoina (n.5-6 annosta, ja juon noin joka toinen viikko). Onkohan juomisen lopettaminen ainoa keino? En todellakaan halua pilata ihmissuhteitani olemalla joku kännirähisijä :(

12

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainoa-Kaisa-

Voiko minulla olla jonkinlainen alkoholiongelma kun en enää osaa käyttäytyä vai mitä tämä oikein voi tarkoittaa? Vai eikö alkoholi vain yksinkertaisesti enää sovi minulle?

• aiot todella lopetta

No vuorenvarmasti on ongelma, nimenomaan alkoholiongelma.

• PASKAJAAKKO

syy lienee: juot liian harvoin liian vähän...ja laskuhumalaa pehmitä kourallisella pameja ja viinaa!
      sinuna aloittasin järjestelyt pienesti jo heti, eli lisäisin käyttöä niin että se muodostuisi päivittäiseksi esim aamukahvin sekaan kossua, lounaaksi bisse ja jälkkäriksi lonkero,
      välipalalla pilsneriä, päivällisellä olutta/savukaljaa, ja iltakahvilla kossua ja nukkumaan käydessä olut/pari....ja mukavinta koko touhussa on se että annoskoonhan päätät loppujenlopuksi sinä itse!
      ..niin tuskimpa susta kehittyy "kännirähisijää", vaan melko lepposa myhäilijä.

http://www.youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI&feature=related

• ?

Ja ohjeillasi samalla kehittyy alkoholisoitunut rääpäle.
        Haluatko muutkin itsesi kaltaisiksi?

• 300

kyl huomaa millanen myrkky tuo on.. tekee käyttäjistääki aivan nutz

• Angel-5.v

Alkoholi on hermomyrkky, ja saa käyttäytymään aivan kummallisesti..
      tuossa on elävä esimerkki mitä viina tekee aivotoiminnalle tuo PASKAJAAKKO,
      taantunut pikkulapsen tasolle, tai alemmaksikin.

• muitakin syitä on

Ei noilla määrillä (5-6 annosta joka toinen vko) kyllä oikein alkoholia voi syyttää, jos ei taustalla ole jotain muuta vakavampaa päihdeongelmaa.

Itse etsisin syytä enemmänkin piilotetuista ja/tai patoutuneista tunteista tai parisuhteen ongelmista. Alkoholin laskuhumalavaihe tekee ihmisestä ärtyisän ja silloin noita taustalla muhivia ongelmia on helpompi päästää valloilleen. Ts pato ei pidä niin hyvin kuin muulloin.

• Nuori lääkäri

Juomalla terveydelle optimaaliset 17 annosta per päivä, ei agressiivisuutta ilmene.

• perseenhaju

Olet vielä angstinen ja saat itkupotkuraivareita, kun olosi ei ole mieleinen. Kasva aikuiseksi äläkä narise turhista asioista

• Chinaski

Lääkäreillä on semmoinen(kin) diagnoosi, että jos joku aine tai toiminto aiheuttaa epätoivotun tuloksen, niin he kehottavat olemaan tekemättä sitä asiaa tai nauttimatta sitä ainetta, vaikka syy-seuraus ei olisikaan tieteellisesti todettu.

Tahtoo sanoa, että jos juomisesta aiheutuu ongelmia, älä juo.

• Jo juopoksi tullut

Hormoonitoiminnan muutokset voivat aiheuttaa ärtymyskohtauksia. Laskuhumalassa sokeritasapaino on häiriintynyt. Auttaisikohan joki kevyt ruokapala, kuten hedelmä ja juustoviipale? Ja nimimerkin "muitakin syitä on" diagnoosia sinun kannattaa miettiä.

• ErkkiLiisa

Minä tulen aina aggressiiviseksi, kun tanssilavalla miehet eivät lähde kuin väkivalloin naisten haulla tanssimaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      263
      6366
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      57
      3004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      66
      2804
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2272
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1789
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      165
      1465
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1444
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      26
      1372
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1321
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1027
    Aihe