http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288335671211.html
"Taka-akseli on E-sarjan Mercedeksen tapaan toteutettu, jotta takavedosta saadaan kaikki irti."
Heräsi kysymys millä tapaa taka-akseli on toteutettu?
Dodge Challenger
3
268
Vastaukset
- Challenger. -I Like!
Siitä en tiiä mutta sen tiiän että toi on pirun hieno auto varsinkin RT ja SRT mallit =) (yks mun lemppari autoista muitten dodgejen seassa) = )
- El Pollo del Muerta
Tälliaiset tekstit on niiden "autotoimittajien" kommentteja, joilla ei ole oikeasti mitään sanottavaa, mutta palstalle täytyy saada tietty määrä tekstiä.
Ei tuo tarkoita oikeasti yhtään mitään.- Challenger. -I Like!
Tuo on kyllä osaksi totta. Mutta se on totta myös että Challengerissä on MB E-sarjan AUT-vaihteisto ja jotain muitakin osia, koska olihan Chrysler Group LLC vuosina 1998-2007 Daimler-Chrysler toisin uusi Challenger tuli vasta 2008 (konsepti malli 2006)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818