muuten sanoisin sinulle kuinka paljon olen ihastunut sinuun P.olet ihana ja mielenkiintoinen,kumpa tuntisit samoin vai oletko sinäkin ujo?t:S
Vastaukset 15
- kumpa olisit hän
Kyllä olen tosi ujo ja ajattelen sinua jatkuvasti. Tule vaan rohkeasti juttelemaan
- saatanan nilkit
Mitä v*ttua?
- S
haist ite
- olen sinun jos tahdo
Tarkoitatko minua?
T: Pekka.- S
sinua tietenkin
- S
no,missä luuraat!
- Jooseppid
Täällä ollaan
T: Jooseppi- S
ei kun pekkaa huhuilen
- T
Minne lienee Pekka mennyt? Eikö hän ollut vakavissaan vai onko hän vain ujo? Sellaisiahan meitä on, minäkin mutta nyt Pekalla olisi mahdollisuus kokeilla päästä hieman ujoudestaan.
- todella...
sinun olisin kyllä jos vain voisin olla... ujo olen juu...
- S
miksi et voi?
- todella...
en tiedä sinusta mitään, en edes sitä missä päin asustelet, joten on vähän vaikeaa olla....?
- S
et sitten ole se jota kaipailen,hän kyllä tietää missä asun.hän unohti minut
- ei nyt auta
Ujostuttaa liikaa.
T: Pekka- S
tule vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493