kilpisjärvi-Tromssa-Utsjoki

246810

Hei!

Onko kukaan kokeillut edellämainuttua reittiä matkailuvaunulla? Tromssassa ajateltiin yöpyä leirintäalueella, mutta missä suosittelet sen jälkeen? Kuinka kauan aikaa menee Tromssa-Utsjoen välin ajamiseen, jos siis Norjan puolelta ajellaan?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen.

5

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurin mummo

kyseistä reittiä menee tuhannet karavaanarit vuosittain.

Tromsasta Tenon kautta Suomeen
      Nuorgamiin (Utsjoki) n. 750 km reilu 11 tuntia
      Utsjoen kirkonkylälle n. 800 km n. 12 tuntia

Alta ja Teno ovat tietysti reitillä jo valmiiksi, mutta poikkea reitiltä vaikka Hammerfestissa tai Nordkappissa, nehän ne kai ne tunnetuimmat paikat siellä suunnalla ovat. joku on myös suositellut tietä gamvikiin maisemien takia.

• tsutsukas

Mihin vaunun kanssa kulkevan kannattaa/voi majoittua Kilpisjärvellä? Hintoja/paikkoja niukasti netisn kautta bongattavissa =P

• 246810

Itse myös tätä asiaa tutkiskelin ja löysin netistä Tundrea nimisen caravan alueen, missä myös mökkejä. Kivalta vaikutti. Sitten löysin myös sivuston, jossa kehoitettiin käymään (jos tarvista) Kilpishallissa tankkaamassa ennen Norjaan menoa, pystyi myös ostamaan kaikki ruokatarvikkeet matkalle mukaan.

Tundrean lisäksi löysin myös Kilpusjärven rekteilykeskus nimisen paikan, Kilpisjärven lomakeskus OY:n.

Itse olisin kiinnostunut, mahtaako missään Ranua- Kilpisjärven välillä olla levähdyspaikkaa, jossa voisi yön olla matkailuauton kanssa ja jatkaa siitä sitten Kilpisjärvelle?

• 10+2=11

Itse olisin kiinnostunut, mahtaako missään Ranua- Kilpisjärven välillä olla levähdyspaikkaa, jossa voisi yön olla matkailuauton kanssa ja jatkaa siitä sitten Kilpisjärvelle?

Leirintäalueet on yöpymistä varten, ai niin mutta se maksaa.

• suositan

Syksyllä on yleisten uimarantojen ja hautuumaiden parkeissa todella hiljaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe