itellä tällainen Pask.a. Moottori Rytkyttää ja täristää tyhjäkäynnillä, missä vika? Antaa kierroksia niin hyvin ulisee. Hieman käynti parani kun vaihtoi kaasarin edessä olevan alipaine/kiihdytyspumppu osan, "Mikä lie oikealta nimeltä" oli luultavasti kalvo rikki tästä ku sihinää kuulu, mutta vaihtamani osa oli myös varmaan rikki ku edelleen sihisee hieman, koska tämä osa oli varaosa autosta. Eli miten lähtis paranteleen käynti ongelmia??
Carina 2 -88
9
322
Vastaukset
- TIedoton687
Tietoo?
- kerralla kuntoon
Mulla on jäänyt nurkkiin tuollainen peruskorjattu -88 Carinan 1,6l kaasari . Kalvot siis uusittu ja sillai. Hyvin kehrää, kun kerran kokeilin. Sulla saattaa myös olla alipainevuotoa jossain putkistossa. 80e:lla lähtee. sähköposti [email protected].
- tiedetään tiedetään
Tutki ne ailipaine letkut yleensä niissä vika,jossain letkussa pieni hius halkeama.Eli ilmaa saa ja rytkyttää sen takia.
- romun omistaja
Elikä vielä tohon lisäksi, että tyhjäkäynnillä ei käy ku kolmella pytyllä ja ku kierroksia nostaa niin silloin käy neljällä, välillä sit käy tyhjäkäynnilläki neljällä ja taas välistä tekee sen et ei käy ku kolmella. missä mättää?
- a
Todennäköisesti kaasarissa, tai siihen liittyvissä alipaineosissa, tai polttoaineensyöttöosissa. Seos on niinpaljon pielessä, että se ei syty kunnolla.
Koska vika on pahimmillan tyhjäkäynnillä on se silloin todennäköisimmin alipaineen vuoto. Tutki noita vaikka starttisprayllä. - Romun omistaja
a kirjoitti:
Todennäköisesti kaasarissa, tai siihen liittyvissä alipaineosissa, tai polttoaineensyöttöosissa. Seos on niinpaljon pielessä, että se ei syty kunnolla.
Koska vika on pahimmillan tyhjäkäynnillä on se silloin todennäköisimmin alipaineen vuoto. Tutki noita vaikka starttisprayllä.kiihdytyspumpusta vuotaa ilmaa, eli kauhea sihinä kuuluu, se kalvo vissiin rikki. Mistäkään saisin uuden kiihdytyspumpun?, eli missä nuita myydään? olen yhden käytetyn kiihdytyspumpun vaihtanu ja se oli kans p a s ka. eli kyllä uusi olisi paras, että loppuu nuo prkl. sihinät ja suhinat.
- Romun omistaja
Romun omistaja kirjoitti:
kiihdytyspumpusta vuotaa ilmaa, eli kauhea sihinä kuuluu, se kalvo vissiin rikki. Mistäkään saisin uuden kiihdytyspumpun?, eli missä nuita myydään? olen yhden käytetyn kiihdytyspumpun vaihtanu ja se oli kans p a s ka. eli kyllä uusi olisi paras, että loppuu nuo prkl. sihinät ja suhinat.
Elikkä tohon äskeiseen lisäksi, että onko tuo kiihdytyspumppu nimeltä? miksi sitä luulen, eli messingin värinen ja siihen menee kaksi letkua ja on kolmella pikku pultilla kaasarissa kiinni. ? Ja mistä näitä saa uusia tilattua?
- Romun omistaja
Elikkä tohon äskeiseen lisäksi, että onko tuo kiihdytyspumppu nimeltä? miksi sitä luulen, eli messingin värinen ja siihen menee kaksi letkua ja on kolmella pikku pultilla kaasarissa kiinni. ? Ja mistä näitä saa uusia tilattua?
?
- harvinaista herkkua
?
Vaihda koko kaasari. Multa saat satasella peruskunnostetun ja vähän ajetun kaasarin. Paimiosta löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875