Haluaisin lämpimän loman maaliskuussa. Kannattaisikohan Canarialle tuolloin lähteä?
Canarian sää maaliskuussa
7
5960
Vastaukset
- GC:n kävijä
Olen ollut Gran Canarialla useemman kerran maaliskuussakin ja menen sinne myös ensi keväänä samoihin aikoihin. Kyllä siellä lämmintä riittää, varsinsin Gran Canarian eteläosissa, esimerkiksi Puerto Ricossa saattaa lämpötila nousta lähes 30 asteeseen.
- nvc
Riippuu siitä,mitä tarkoitat "lämpimällä" lomalla. Maaliskuussa on Kanarian saarten eteläosissa yleensä miellyttävän lämmintä päivällä, mutta illalla monet tarvitsevat villatakin. Mitään trooppista kuumuutta on turha haikailla. Sää käy Suomen kesästä. Sateita vain on selvästi vähemmän, jos lainkaan.
- minne mennä
juuri tuollaista kaipaan. Lämmintä en kuumaa.
- GraniFani
minne mennä kirjoitti:
juuri tuollaista kaipaan. Lämmintä en kuumaa.
Viime maaliskuussa 2 vkoa Gran Canarialla Maspalomas / Palm Oasis-hotellissa lomailin. Toistakymmentä kertaa siellä käyty ja nyt löytyi hotelli, johon menen uudestaan. Suosittelen!! Samoin sää oli "suomalaiselle sopiva",,
- Sotavento (ei kirj.)
GraniFani kirjoitti:
Viime maaliskuussa 2 vkoa Gran Canarialla Maspalomas / Palm Oasis-hotellissa lomailin. Toistakymmentä kertaa siellä käyty ja nyt löytyi hotelli, johon menen uudestaan. Suosittelen!! Samoin sää oli "suomalaiselle sopiva",,
Olin Gran Canarialla Las Palmasissa viimeksi pari vuotta sitten maaliskuussa. Päivät olivat tosi lämpimiä, jopa helteisiä ja jaksolle osui calima, joka nosti päivälämpötilan ihan pilviin, pahimmillaan asteita oli 36, mikä ainakin minulle on jo ihan liikaa. Illat sen sijaan olivat niiden viikkojen aikana usein viileitä, eli kyllä sitä villatakkia, huivia tms. tarvitaan erityisesti, jos on meren äärellä. Viime talven osalta kaikilta saarilta kuului tarinaa voimakkaista tuulista, ensi talven kelejä kukaan ei voi etukäteen ennustaa.
- playaa
Maaliskuussa tietysti päivälämpötila nousee jo aika korkeaksi mutta vielä silloinkin on se tuttu ongelma,kylmät hotellihuoneet.Kyllä lämpötila huoneessa aika alas laskee yöllä vaikka päivällä lämmintä onkin
- Albareda
Vuonna 2011 maaliskuussa oli Las Palmasissa muutama tuulinen päivä. Yhtenä päivänä satoi vettä ja lämpötila oli 14. Toinen viikko oli kaunista ja saimme väriä ihan mukavasti pintaan.
Säistähän ei voi koskaan tietää etukäteen. Kun olen maaliskuussa ollut Kanarialla, niin aina on ollut aurinkoisia ja lämpimiä päiviä. Kanaria on siitä kiva paikka, että lämpötilat eivät nouse calima-päiviä lukuunottamatta liian korkealle edes meidän suomalaisten näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517003Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414734HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1401969
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321579Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161449
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201194mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101109