Canarian sää maaliskuussa

minne mennä

Haluaisin lämpimän loman maaliskuussa. Kannattaisikohan Canarialle tuolloin lähteä?

7

5960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GC:n kävijä

Olen ollut Gran Canarialla useemman kerran maaliskuussakin ja menen sinne myös ensi keväänä samoihin aikoihin. Kyllä siellä lämmintä riittää, varsinsin Gran Canarian eteläosissa, esimerkiksi Puerto Ricossa saattaa lämpötila nousta lähes 30 asteeseen.

• nvc

Riippuu siitä,mitä tarkoitat "lämpimällä" lomalla. Maaliskuussa on Kanarian saarten eteläosissa yleensä miellyttävän lämmintä päivällä, mutta illalla monet tarvitsevat villatakin. Mitään trooppista kuumuutta on turha haikailla. Sää käy Suomen kesästä. Sateita vain on selvästi vähemmän, jos lainkaan.

• minne mennä

juuri tuollaista kaipaan. Lämmintä en kuumaa.

• GraniFani
        minne mennä kirjoitti:

juuri tuollaista kaipaan. Lämmintä en kuumaa.

Viime maaliskuussa 2 vkoa Gran Canarialla Maspalomas / Palm Oasis-hotellissa lomailin. Toistakymmentä kertaa siellä käyty ja nyt löytyi hotelli, johon menen uudestaan. Suosittelen!! Samoin sää oli "suomalaiselle sopiva",,

• Sotavento (ei kirj.)
        GraniFani kirjoitti:

Viime maaliskuussa 2 vkoa Gran Canarialla Maspalomas / Palm Oasis-hotellissa lomailin. Toistakymmentä kertaa siellä käyty ja nyt löytyi hotelli, johon menen uudestaan. Suosittelen!! Samoin sää oli "suomalaiselle sopiva",,

Olin Gran Canarialla Las Palmasissa viimeksi pari vuotta sitten maaliskuussa. Päivät olivat tosi lämpimiä, jopa helteisiä ja jaksolle osui calima, joka nosti päivälämpötilan ihan pilviin, pahimmillaan asteita oli 36, mikä ainakin minulle on jo ihan liikaa. Illat sen sijaan olivat niiden viikkojen aikana usein viileitä, eli kyllä sitä villatakkia, huivia tms. tarvitaan erityisesti, jos on meren äärellä. Viime talven osalta kaikilta saarilta kuului tarinaa voimakkaista tuulista, ensi talven kelejä kukaan ei voi etukäteen ennustaa.

• playaa

Maaliskuussa tietysti päivälämpötila nousee jo aika korkeaksi mutta vielä silloinkin on se tuttu ongelma,kylmät hotellihuoneet.Kyllä lämpötila huoneessa aika alas laskee yöllä vaikka päivällä lämmintä onkin

• Albareda

Vuonna 2011 maaliskuussa oli Las Palmasissa muutama tuulinen päivä. Yhtenä päivänä satoi vettä ja lämpötila oli 14. Toinen viikko oli kaunista ja saimme väriä ihan mukavasti pintaan.

Säistähän ei voi koskaan tietää etukäteen. Kun olen maaliskuussa ollut Kanarialla, niin aina on ollut aurinkoisia ja lämpimiä päiviä. Kanaria on siitä kiva paikka, että lämpötilat eivät nouse calima-päiviä lukuunottamatta liian korkealle edes meidän suomalaisten näkökulmasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17003
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4734
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2676
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      140
      1969
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1579
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1449
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      20
      1194
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1109
    Aihe