Canarian sää maaliskuussa

minne mennä

Haluaisin lämpimän loman maaliskuussa. Kannattaisikohan Canarialle tuolloin lähteä?

7

6361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GC:n kävijä

Olen ollut Gran Canarialla useemman kerran maaliskuussakin ja menen sinne myös ensi keväänä samoihin aikoihin. Kyllä siellä lämmintä riittää, varsinsin Gran Canarian eteläosissa, esimerkiksi Puerto Ricossa saattaa lämpötila nousta lähes 30 asteeseen.

• nvc

Riippuu siitä,mitä tarkoitat "lämpimällä" lomalla. Maaliskuussa on Kanarian saarten eteläosissa yleensä miellyttävän lämmintä päivällä, mutta illalla monet tarvitsevat villatakin. Mitään trooppista kuumuutta on turha haikailla. Sää käy Suomen kesästä. Sateita vain on selvästi vähemmän, jos lainkaan.

• minne mennä

juuri tuollaista kaipaan. Lämmintä en kuumaa.

• GraniFani
        minne mennä kirjoitti:

juuri tuollaista kaipaan. Lämmintä en kuumaa.

Viime maaliskuussa 2 vkoa Gran Canarialla Maspalomas / Palm Oasis-hotellissa lomailin. Toistakymmentä kertaa siellä käyty ja nyt löytyi hotelli, johon menen uudestaan. Suosittelen!! Samoin sää oli "suomalaiselle sopiva",,

• Sotavento (ei kirj.)
        GraniFani kirjoitti:

Viime maaliskuussa 2 vkoa Gran Canarialla Maspalomas / Palm Oasis-hotellissa lomailin. Toistakymmentä kertaa siellä käyty ja nyt löytyi hotelli, johon menen uudestaan. Suosittelen!! Samoin sää oli "suomalaiselle sopiva",,

Olin Gran Canarialla Las Palmasissa viimeksi pari vuotta sitten maaliskuussa. Päivät olivat tosi lämpimiä, jopa helteisiä ja jaksolle osui calima, joka nosti päivälämpötilan ihan pilviin, pahimmillaan asteita oli 36, mikä ainakin minulle on jo ihan liikaa. Illat sen sijaan olivat niiden viikkojen aikana usein viileitä, eli kyllä sitä villatakkia, huivia tms. tarvitaan erityisesti, jos on meren äärellä. Viime talven osalta kaikilta saarilta kuului tarinaa voimakkaista tuulista, ensi talven kelejä kukaan ei voi etukäteen ennustaa.

• playaa

Maaliskuussa tietysti päivälämpötila nousee jo aika korkeaksi mutta vielä silloinkin on se tuttu ongelma,kylmät hotellihuoneet.Kyllä lämpötila huoneessa aika alas laskee yöllä vaikka päivällä lämmintä onkin

• Albareda

Vuonna 2011 maaliskuussa oli Las Palmasissa muutama tuulinen päivä. Yhtenä päivänä satoi vettä ja lämpötila oli 14. Toinen viikko oli kaunista ja saimme väriä ihan mukavasti pintaan.

Säistähän ei voi koskaan tietää etukäteen. Kun olen maaliskuussa ollut Kanarialla, niin aina on ollut aurinkoisia ja lämpimiä päiviä. Kanaria on siitä kiva paikka, että lämpötilat eivät nouse calima-päiviä lukuunottamatta liian korkealle edes meidän suomalaisten näkökulmasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2106
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1868
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      91
      895
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      879
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      839
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      763
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      681
    Aihe