Kuinka ajoissa on syytä ruveta selvittämään, ja hankkia mahdolliset tarvittavat lääkkeet. Saakohan ihan kunnalliselta? Keltakuume ainankin pakollinen.
Kuinkas moni meinasi malariakuurin napsia? Ilmeisen suositeltava? Kauheita kauhujuttuja vaan noista malarialääkkeistä lukenut, yks ei sovi auringon kanssa, toinen tekee hulluks ja aiheuttaa hallusinaatioita ja kolmas väsyttää niin pirusti ettei jaksa mitään..
Oispas niin, et oireet tulee vaan jos niitä muistaa kytätä.. Noista kolmesta vaihtoehdosta varmaan valitsisin kyllä mieluiten ne hallusinaatiot! :D
Lääkityksistä!
piikkinen.
1
225
Vastaukset
- 9+19
Rokotuksia tarvitaan:
polio ja jäykkäkouristus = perusrokotuksia, tarkista onko kunnossa
hepatiitti a b, kolmen rokotuksen sarja aikavälillä 1-6 kk
keltakuume, ei pakollinen mutta suositeltava
malarialääkitys selviää kokeilemalla, haittoja yleensä liioitellaan, joillekin aiheuttaa, joillekin ei, jos aiheuttaa kannattaa kokeilla muuta sitten.
Rokotukset saa työterveyshuollon tai terveyskeskuksen kautta tai sitten jos olet opiskelija niin sen terveydenhoitajalta kannattaa kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867561- 1015477
- 2664718
- 484642
- 653362
- 502748
- 562419
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234