niiin siis jos seisotte suorassa ja laitatte jalat toisiinsa kiinni niin osuuko teijän reidet yhteen vai jääks niitten väliin tilaa? :D
mielenkiinnosta kyselen...
osuuks teijän reidet yhteen
37
3553
Vastaukset
- joo:|
osuu ne
- kyllä vain
osuu
- 16+11
Ei osu, vaan siihe välii jää muutama sentti :)
- jormaspermakorva
Jos laitat jalat yhteen niin jää rako. Eihän jalat silloin ole yhdessä.
- tuo edelline^^
jormaspermakorva kirjoitti:
Jos laitat jalat yhteen niin jää rako. Eihän jalat silloin ole yhdessä.
njäänjää polvet on yhes tampioo !ei mee enempää :D
- hhhhheeeifd
tuo edelline^^ kirjoitti:
njäänjää polvet on yhes tampioo !ei mee enempää :D
eeeei osu : D
- ^^
hhhhheeeifd kirjoitti:
eeeei osu : D
onksul polvet yhes vai pelkästää tuolt alaalta noi jalat? huomasin tos et mulla ei polvetkaa yllä osuu toisiinsa :D
- läskiminä
osuu
ei osu:D
- ggd
Osuu ja hienosti.
- boileribroileri
juu kyllä valitettavasti osuvat, arvaa vaan hiostaako ja hankaako "ihanasti" kun vaikk menee kävelemään tai hölkkälenkille nii reidet hinkkaa toisiinsa, yyyh :(((
- 1+2=3
vaikka painan polvet yhteen niin jää 2 senttii tilaa :D:D
- Anonyymi
Hyi vittu
- LOL
Nii reenatut reidet että pakostaki
- ko
Ei ihan, melkein.
- ju7890345
joo, osuu koko matkalta ku laitan polvet yhteen enkä oo tyytyväinen...
- ehei...
ei… :D
- asgnakjdhbmsa
osuuD:
ei osu :D
- Jes!
Osuu, lihasta nam! ;)
- äääjkg
ei osu :D
- Uuno Ala-Mela
mulla on semmone uloke siinä välissä, lerpattaa ihanasti juostessa, tarpeen tullen kuuluu housusta jöps kun tulee kiimassa oleva tytsi vastaan.. :D
- ei hätää, kuuluu osua
Jos on polvet kiinni toisissaan, niin reisien kuuluu osua yhteen polvista ylös asti. Jos ei osu, on alipainoinen, länkisäärinen tai pelkkää lihasta ja jännittää reisilihaksia jotenkin oudosti, ettei ne osuisi yhteen.
- Mitävit.....
Miten ne voi ees osua yhteen???
- kyllästnyt
VITTU VAA JOILLAIN SUPER LAIHOILLA ANOREKSIKOILLA tai ALLE 12V KAKAROILLA EI OSU
- Kuinka niin?
kyllästnyt kirjoitti:
VITTU VAA JOILLAIN SUPER LAIHOILLA ANOREKSIKOILLA tai ALLE 12V KAKAROILLA EI OSU
Itse en ole millään tavalla superlaiha, en edes laiha. Olen myös yli 12-vuotias, eikä minulla osu. :P
- Anonyymi
kyllästnyt kirjoitti:
NIINPÄ! RI OLE MUUTA MAHDOLLISUUTTA KUIN ETTÄ NE OSUU
- eiosu.
eeei
- jöps
ozuu
- jhgv,jhv
osuu vaikkei olis jalakkaa yhes ;< sen verran isot reisilihakset löytyy
- 2262262
Vähänkö ootte läskejä. Ei mul vaan osu.
- ecc__
Ei osu kuin vähän, vaikka reisien ympärysmitta on 63cm :D ei vaan ole juuri läskiä
- Anonyymi
Ei osu. Ikää 50v, mies.
- Anonyymi
unohtu sanoo, ett muuten olis rakoo mut kassit roikkuu siin edessä
- Anonyymi
Totta helvetissä osuu vähäkävellessä anorektikkohan kai muuten olisin
- Anonyymi
Kyllä ne vähän menee kävellessä
- Anonyymi
Jää tilaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221