Kuinka teen iMacista langattoman verkon iPhonelle?
Tarvitsenko jonkun härpäkkeen?
Olen noviisi näis hommis mutta olen ymmärtänyt, että kun iMacissä on tämä AirPort,, niin jotenkin sitä vois hyödyntää?
Kun hommasin iPhone4:en vuosi sitten, tuli siihen automaattisesti wifi yhteys ja verkon nimi oli THOMSON. Toimi n. puoli vuotta. Sitten se vaan yhtäkkiä hävis eikä muita avoimia verkkoja ole asuinympäristössä saatavilla.
Siis onnistuuko oman verkon rakentaminen kun iMac on Sonera kaapelin takana ja modeemi Cisco eps3000?
Oma WIFI
3
240
Vastaukset
- 1stMacFinn
Jos iMacin tulee netti kaapelissa, voit jakaa yhteyden Järjestelmäasetusten Jako-kohdasta. Jaat sen ethernet-yhteyden WiFin yli. Helppoa kuin heinänteko.
- Kuuluuko kuuntelen
Kiitos sehän kävi helposti!
Ainoa haitta on kun laittaa iMacin nukkumaan niin Wifi katoaa. Niin kai se kuuluukin olla? - Wi-Fi
Kuuluuko kuuntelen kirjoitti:
Kiitos sehän kävi helposti!
Ainoa haitta on kun laittaa iMacin nukkumaan niin Wifi katoaa. Niin kai se kuuluukin olla?Jep, niin se menee. Voit tietenkin aina tarkistaa Soneramodeemistasi, onko siinä langaton tukiasema, jos on, suoritat tarvittavat toimenpiteet, jolloin saat niin puhlimen kuin iMacinkin langattomaan verkkoon.
Jos modeemissa ei ole tukiasemaa, voit ostaa erikseen langattoman reitittimen, jolla luot kotiisi Wi-Fi-verkon.
Näin ei tarvitse iMacinkaan olla hreillä, kun puhelin käyttää Wi-Fiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764