Minulla on ollut jo muutaman päivän ajan puristavaa kipua päässä ja särkenyt päätä muutenkin. Kipu ei vaivaa päivisin yhtä paljon kuin esimerkiksi illalla ja yöllä ja makuulle meneminen tuntuu mahdottomalta, koska takaraivoa alkaa heti jyskyttämään enemmän kun koettaa mennä lepäämään. Päälaellani on myös takaraivon "yläpuolella" kohta, joka tuntuu kallon ulkopuolella ja hieman aristaa kun sitä painaa tai hieroo. Mikä se voisi mahdollisesti olla? Voisiko päänsäryssä olla kyse migreenistä ja miten minun pitäisi toimia? On ollut myös huimausta ja puutumista, joiden olen lukenut kuuluvan migreenin oireisiin. Olen ottanut öisin buranaa päänsärkyyn, se kyllä helpottaa hereillä olon ajan, mutta unensaaminen on tästä huolimatta tuskallista...
Mikä vaivaa ?
InhottavaSärky
1
165
Vastaukset
- yksinkertaista
Mene lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574