Puhelinriippuvuus

.

Onko muita jotka vilkuilee puhelinta vähän väliä olisiko joku soittanut tai tekstannut sillä välin kun on ollut jossain esim. roskia viemässä tai suihkussa?
Minua ärsyttää oma "puhelinriippuvuus", olenkin päättänyt yrittää päästä jatkuvasta puhelimen vahtimisesta eroon.

13

692

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

Jos sinulla on siinä netti ja vahdit näitä keskustelupalstoja, niin mistään et jää paitsi. Voit samantien heittää kapulasi nurkkaan ja katsoa illan viimeiseksi onko mitään viestejä tullut. Mutta, jos sinulla TOSIAAN on NOIN AKTIIVINEN kännykkäelämä et ainakaan kärsi yksinäisyydestä se on fakta.

• .

Sepä siinä onkin kun niitä puheluita tai tekstareita ei tule!

Fakta on se, että vaikka olisikin aktiivinen elämä se ei poissulje yksinäisyyttä.

• lottamari<3
        . kirjoitti:

Sepä siinä onkin kun niitä puheluita tai tekstareita ei tule!

Fakta on se, että vaikka olisikin aktiivinen elämä se ei poissulje yksinäisyyttä.

Täh? Mitä sitten vahdit sitä, jos tiedät ettei niitä viestejä tule?! Miten voi olla aktiivinen elämä liitettynä ei tuleviin viesteihin ja puheluihin?? Nyt meni kyllä minulta yli hiljaisen hilseen. Minulla on vanha käpälä ja tiedän tasan tarkkaan miten sen saa aktiivinen elämäni toimimaan ja kuollut elämäni toimimattomaksi. Katsos, kun näillä kahdella on sellainen kummallinen vaikutus tuohon telefooniin, että se kyllä pirisee ja piipittää, jos on sitä OIKETA ELÄMÄÄ. Jepulis.

pakko kuunnella musaa välillä huh.

http://www.youtube.com/watch?v=TL0EoXdpOqg

• mee nukkuun
        lottamari<3 kirjoitti:

Täh? Mitä sitten vahdit sitä, jos tiedät ettei niitä viestejä tule?! Miten voi olla aktiivinen elämä liitettynä ei tuleviin viesteihin ja puheluihin?? Nyt meni kyllä minulta yli hiljaisen hilseen. Minulla on vanha käpälä ja tiedän tasan tarkkaan miten sen saa aktiivinen elämäni toimimaan ja kuollut elämäni toimimattomaksi. Katsos, kun näillä kahdella on sellainen kummallinen vaikutus tuohon telefooniin, että se kyllä pirisee ja piipittää, jos on sitä OIKETA ELÄMÄÄ. Jepulis.

pakko kuunnella musaa välillä huh.

http://www.youtube.com/watch?v=TL0EoXdpOqg

Lottamari on väsynyt kun ei tajua..

• lottamari<3
        mee nukkuun kirjoitti:

Miksi se olen aina minä joka ei tajua? En ymmärrä miksen saa koskaan kunnon vastauksia mihinkään muuta kuin näitä lottamari on sitä ja tätä uuh,..pakko lähteä imuroimaan ja laittaa luurit korville ja ABBA soimaan täysillä niin että tärkykalvot soi :)

Tämä auttaa.. :D

http://www.youtube.com/watch?v=Nwac8FeG5VQ&feature=related

• melamekko
        mee nukkuun kirjoitti:

Ei sen tajuamattomuus väsymyksestä johdu.

• Minä

Sama ongelma täällä.

• Keissa

Päinvastoin. Puhelin jää aina kotiin, on jossain laukussa, tai ei muista laittaa aamulla päälle kun suljen yöksi. Saan aina toruja kun en ole koskaan tavoitettavissa.

• jgfjgffjg

Jos on nuoruutensa elänyt ilman kännykkää, ei siihen kännykkään "integroidu" samalla tavalla kuin nykynuoret, jotka ovat kasvaneet kännykän kanssa.

• s3mmon3 jännä

hah gayyyy

• Bipoman

Eikö puhelimen volyymia voi laittaa niin isolle, että kuulet heti, jos saat tekstarin tai joku soittaa? Itselläni tulee sähköpostitkin kännykkään ja kuulen heti kun viesti tulee. Paitsi tän Suomi24:n sähköpostia pitää vahdata toistuvasti, kun sitä ei saa suoraan puhelimeen.

• Mr Bloke

Hyvä kun muistutit. S24:n sähköpostiini oli tullut viesti 3.lokakuuta. Kävin vastaamassa siihen.

Puhelimen ja facebookin katsomisesta olen päässyt jo eroon, ei niissä ole oikeastaan koskaan minulle viestejä. Ihme juttu, en ole riidoissa kenenkään kanssa ja olen periaatteessa ihan mukava ihminen.

Toisaalta olen huomannut itsessäni jo sen että puhuminen jonkun kanssa on alkanut väsyttämään koska en ole tottunut sellaiseen. En siis itse halua soittaa kenellekään koska olen unohtanut mitä silloin pitää sanoa ellei ole tiettyä asiaa.

Jonkun pitäisi tehdä aloite, ja tiedän että se voisin olla minä itsekin.

• Anonyymi00013

Odotatko yhteydenottoa joltain erityiseltä? Salarakkaalta? Olet varattu, joka pettää vakkaripanoa?onneksi ei tunneta. Olet vaarallinen kaksinaamainen narsistinainen, joka metsästää lähdettä netissä. Saaat narsistista tyydytystä irtosuhteista. Promiskuiteetti hallitsee luonnettasi miehet ovat sinulle, kuin leikkokukkia. Saat heistä nautintoa, kunnes hylkäät ne kuihtuneina s24-roskikseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      112
      1103
    2. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      33
      839
    3. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      56
      833
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      767
    5. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      694
    6. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      37
      663
    7. Kuka mölyapina

Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle
      Suomussalmi
      14
      599
    8. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      23
      550
    9. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      16
      547
    10. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      4
      546
    Aihe