Targeted individuals (TI-person)

Aatos Anomyous

Totta vai tarua?
Onko Suomessa tapauksia?

PS: Katsokaa netistä mitä tarkoittaa.

119

6622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osittain totta

      suuri osa aika potaskaa kuten ajatusten luku yms. mut kyllä krp:n peiteoperaatioiden/seurannan yhteydessä myös tavalliset ihmiset seurattavan reitiltä/lähistöltä "värvätään" eri toimiin.
      ihmiset on yllättävän halukkaita näihin arveluttaviin toimiin koska luulevat tekevänsä jotain hyvin tärkeää. ongelma on se että toimia käytetään yksinäisiin ihmisiin jotka leimataan koviksikin rikollisiksi.
      suurrikollisilla on sosiaalinen verkosto joka estää massiivisen seurannan ja ulkopuolisten "stalkereiden" käytön. krp ja osallistuvat ihmiset saavat toiminnastaan kicksejä ja se muodostuu heille nautinnolliseksi peliksi. yksinäinen seurattava on oikeestaan testikohde uusille tutkimusmenetelmille

      • JärkiHoi

        Höh. Ihan normaalia elämää nämä ilmiöt on. Varsinkin kaupunkiympäristössä on ihan tavallista, että ympärillä on välillä paljon ihmisiä ja melua. Jos asuu taajamassa, on ihan tavallista kuulla auton ovien paukkumista tai koirien haukuntaa. Kerrostalossa asuessa on ihan normaalia kuulla välillä ääniä naapurista. Sähkölaitteista tuleva huono olo voi johtua sähköallergiasta.


      • JärkiHoi

        Miksi haukut minua tyhmäksi? Se on tylyä ja huonoa käytöstä. En täysin ymmärrä viestiäsi. Miksi olisi epänormaalia, että ulko-ovesta kulkee pienin väliajoin ihmisiä? Mitä on mikroaallotus? Naapurista voi ihan normaalistikin kuulua poraamisen ääniä, jos naapuri haluaa laittaa vaikka taulun seinälle. Sinä kärsit merkityselämyksistä. Olen pahoillani.


      • normaalia7

        Mikään mainitsemistasi ilmiöistä ei ainakaan minua saisi epäilemään vainoa tms.


      • valistaja

        Ei minuakaan. Oli tyhmää ottaa esille yksittäisiä stalkkaukia. Kylä sen tajuamiseen, että on vaonittu, tarvitaan paljon tapahtumia ja ihmisiä. Pitkään ihminen yrittää selittää tapahtuneita huonoksi tuuriksi, keljuiksi ihmisiki, tekee valitukia, vaihtaa palvelupaikkaa, jne.

        Sitten kun lukee gs-vainosta ja löytää itsensä ja kokemuksensa kummalisetkin sieltä, tulee kamea oivallus. Sen jälkeenkin joutuu miettimään, onko tämä luonnollista vai stalkkereiden aikaan saamaa.

        Suomeen on nyt perustettu Joukkovainottujen yhdistys. Yksi tavoite on levittää tietoa niin viranomaisille kuin tavallisille ihmisille.

        Haukuin sinua tyhmäksi, koska asenteesi ja tapasi käsitellä asiaa ovat sitä.

        Minäkin olin tyhmä, kun esitin irrallisia asioita, joita käytetään stalkkaamiseen.


      • Ai ajatusten luku huuhaata, otas selvää. Minun pääni ei mustalaisen ja erään plösön lehmän äänin kehitä uusia persoonia tai alter egoja, tiedetty fakta että kaikki aivokäyristä keskushermostoon on sähköisiä impulsseja sekä manipuloitavissa. Trolli/lammas.


      • Anonyymi
        JärkiHoi kirjoitti:

        Miksi haukut minua tyhmäksi? Se on tylyä ja huonoa käytöstä. En täysin ymmärrä viestiäsi. Miksi olisi epänormaalia, että ulko-ovesta kulkee pienin väliajoin ihmisiä? Mitä on mikroaallotus? Naapurista voi ihan normaalistikin kuulua poraamisen ääniä, jos naapuri haluaa laittaa vaikka taulun seinälle. Sinä kärsit merkityselämyksistä. Olen pahoillani.

        Mikroaallotus lienee unen estamista ja epamukavien tuntemusten keinotekoista tuottamista, lontoossa tapahrunutta vainoa


      • Anonyymi
        JärkiHoi kirjoitti:

        Höh. Ihan normaalia elämää nämä ilmiöt on. Varsinkin kaupunkiympäristössä on ihan tavallista, että ympärillä on välillä paljon ihmisiä ja melua. Jos asuu taajamassa, on ihan tavallista kuulla auton ovien paukkumista tai koirien haukuntaa. Kerrostalossa asuessa on ihan normaalia kuulla välillä ääniä naapurista. Sähkölaitteista tuleva huono olo voi johtua sähköallergiasta.

        Miten ihminen herkistyy antamaan merkityksen ovien paukkeelle tai erivärisille vaatteille?


      • Anonyymi
        JärkiHoi kirjoitti:

        Höh. Ihan normaalia elämää nämä ilmiöt on. Varsinkin kaupunkiympäristössä on ihan tavallista, että ympärillä on välillä paljon ihmisiä ja melua. Jos asuu taajamassa, on ihan tavallista kuulla auton ovien paukkumista tai koirien haukuntaa. Kerrostalossa asuessa on ihan normaalia kuulla välillä ääniä naapurista. Sähkölaitteista tuleva huono olo voi johtua sähköallergiasta.

        Ihminen antaa ilmioille oman merkityksen omasta viitekehyksestääntoiselle ne on merkki vainoamisesta toisell muodostuu mielikuva muuttamisesta maalle rauhallisempaan ymparistoon.


      • valistaja kirjoitti:

        Ei minuakaan. Oli tyhmää ottaa esille yksittäisiä stalkkaukia. Kylä sen tajuamiseen, että on vaonittu, tarvitaan paljon tapahtumia ja ihmisiä. Pitkään ihminen yrittää selittää tapahtuneita huonoksi tuuriksi, keljuiksi ihmisiki, tekee valitukia, vaihtaa palvelupaikkaa, jne.

        Sitten kun lukee gs-vainosta ja löytää itsensä ja kokemuksensa kummalisetkin sieltä, tulee kamea oivallus. Sen jälkeenkin joutuu miettimään, onko tämä luonnollista vai stalkkereiden aikaan saamaa.

        Suomeen on nyt perustettu Joukkovainottujen yhdistys. Yksi tavoite on levittää tietoa niin viranomaisille kuin tavallisille ihmisille.

        Haukuin sinua tyhmäksi, koska asenteesi ja tapasi käsitellä asiaa ovat sitä.

        Minäkin olin tyhmä, kun esitin irrallisia asioita, joita käytetään stalkkaamiseen.

        Minulle tuo totuusliike mitätoitiin vertaamalla toimintaa taistolaisiin vallankumouksellisiin
        Lopulta ihan sama jos vainot loppuu


      • Anonyymi
        normaalia7 kirjoitti:

        Mikään mainitsemistasi ilmiöistä ei ainakaan minua saisi epäilemään vainoa tms.

        Sen tuntee munaskuissa, kunn kohhdalle ossuu.


      • Anonyymi
        normaalia7 kirjoitti:

        Mikään mainitsemistasi ilmiöistä ei ainakaan minua saisi epäilemään vainoa tms.

        Voi hyvinkin olla vainoa, poliisi esittää asian elämän ja kuoleman kysymyksenãä ei vain kerro tavoitteenaan olevan kohteen salamurha. ,jolloin kyse on kuolemasta. Kiusattavan kuolemasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikroaallotus lienee unen estamista ja epamukavien tuntemusten keinotekoista tuottamista, lontoossa tapahrunutta vainoa

        Kieltämättänoin, kävin tarkistamassa tilanteen itse2012 lontoossa ja sain ttäysilaidallisen mikroaaltoja. Ne tuntee kyllä, jos epäilyttää, lomailkaa lontoossa tai pietarissa.


      • Anonyymi
        JärkiHoi kirjoitti:

        Höh. Ihan normaalia elämää nämä ilmiöt on. Varsinkin kaupunkiympäristössä on ihan tavallista, että ympärillä on välillä paljon ihmisiä ja melua. Jos asuu taajamassa, on ihan tavallista kuulla auton ovien paukkumista tai koirien haukuntaa. Kerrostalossa asuessa on ihan normaalia kuulla välillä ääniä naapurista. Sähkölaitteista tuleva huono olo voi johtua sähköallergiasta.

        Sähköallergia on ruotsissa diagnosoitava sairaus.


      • Anonyymi
        normaalia7 kirjoitti:

        Mikään mainitsemistasi ilmiöistä ei ainakaan minua saisi epäilemään vainoa tms.

        Mielenterveydellisenä sairaustilana gs asettuu oikeaan kontekstiin


      • Anonyymi

        Työllistätte turhaan sote-alueiden mt poleja. Ei moraalia, ei katumusta, naamionaterve mieli.


      • Anonyymi
        normaalia7 kirjoitti:

        Mikään mainitsemistasi ilmiöistä ei ainakaan minua saisi epäilemään vainoa tms.

        Joukkovainot on mielikuvitusta. Keksittysairaan mielen tuote


    • yks seurattu

      Taitaa olla vielä uhvomies juttuja nää nykyisellään, lähitulevaisuudessa ehkä
      niinkin enämpi todellisuutta. Nää koneistot on taustalla, ihmiset verkostoituvat.
      Seuranta on tässä ajassa suurimmaksi osaksi netissä, ainakun aukaiset ni olet
      altis. Maailmassa on järjestäytynyttä rikollisuutta, tiedustelupalveluita, vakoilua,
      hakkeriryhmittymiä. Suhdeluvut karkeasti ottaen lienee miljardi netinkäyttäjää,
      kymmeniä miljoonia "bad guys", poliiseja mitätön määrä. Ja tässä nettitouhussa
      se viranomaisen ja rikollisen välinen ero, se on harmaata aluetta ainakin
      joissain maissa. Mutta ei niitä nanolaitteita vielä ihmisissä ole, se uhka on kyllä
      tulevaisuudessa todellinen.

      • puheluhakkerit

        "Maailmassa on järjestäytynyttä rikollisuuta, tiedustelupalveluita vakoilua, hakkeriryhmittymiä."

        Äsken tuli puhelu, joka pätki repliikkien mukaan. Tärkeää tietoa ei saanut kuulua soittaneelta minulle. Stalkkerit hakkeroivat puhelinliittymäni kuuluvuutta siten.

        Stalkkauksen alkuvuosina oli sama ongelma, mutta välillä oli tauko. Tänä vuonna he palasivat hakkeroimaan puheluita.


      • Anonyymi
        puheluhakkerit kirjoitti:

        "Maailmassa on järjestäytynyttä rikollisuuta, tiedustelupalveluita vakoilua, hakkeriryhmittymiä."

        Äsken tuli puhelu, joka pätki repliikkien mukaan. Tärkeää tietoa ei saanut kuulua soittaneelta minulle. Stalkkerit hakkeroivat puhelinliittymäni kuuluvuutta siten.

        Stalkkauksen alkuvuosina oli sama ongelma, mutta välillä oli tauko. Tänä vuonna he palasivat hakkeroimaan puheluita.

        supo
        https://www.youtube.com/watch?v=xSofQNNeR3U&feature=emb_logo


      • Anonyymi

        Eipoliisi vainoaa, kuin mielikuvituksessa, seuraavat ehka
        Loch ankelesissa tormasin hyvaan poliisiin, ei ampunut mua. Vaikka olisi voinut.


      • Anonyymi

        Ihminen on pysynyt samana viimeiset neljatuhatta vuotta edelleen lapsilla ja lapsenmielisillä on tarve uskoa korkeampaan voimaan, se auttaa, mutta ei ratkaise murheita, kuten riippuvuudet


      • puheluhakkerit kirjoitti:

        "Maailmassa on järjestäytynyttä rikollisuuta, tiedustelupalveluita vakoilua, hakkeriryhmittymiä."

        Äsken tuli puhelu, joka pätki repliikkien mukaan. Tärkeää tietoa ei saanut kuulua soittaneelta minulle. Stalkkerit hakkeroivat puhelinliittymäni kuuluvuutta siten.

        Stalkkauksen alkuvuosina oli sama ongelma, mutta välillä oli tauko. Tänä vuonna he palasivat hakkeroimaan puheluita.

        On toki, mutta eivät ne kaikki keskity yhden ihmisen vainoamiseenvainoamisharhaisen on oltava hoitomyonteinen ja haakeuduttava hoitoon kaikki muu selittäminen on vastuutontaja harhaista


    • yks seurattu

      Jep, mä olen tämmöinen tapaus. Yksinäinen ihminen, jolla ei ole lahkokunnan
      jäsenyyttä, sen tuomaa turvaa, suojaa. Sen jälkeen laumakunnat keskittyvät
      kimppuun, eikä ne joudu siitä koskaan minkäänlaiseen vastuuseen. Ainoa tapa
      millä näin kävisi, olisi olla takana oma laaja, tiivis verkosto. Tästä pitäisi löytyä
      asiantuntemusta kaikkeen tähän nykytekniikkaan, tietokoneet, kännyt, ohjelmistot, verkko- ja nettiteknologia, pitkälle riittävää lainopillista osaamista.
      Se on todella paha, mätä maailma mikä sieltä taustalta paljastuu jos sitä
      alettaisiin tarkasti tonkimaan. Mutta kun ei ole sitä omaa verkostoa taustalla, niin tonkimatta jää, ja entinen peli jatkuu.

      • Anonyymi

        Meaksan made in china tehdystä palvelusta mielellään, koska yksityisyyden menettämisen vastineeksi laitesekä ohjelmat toimii moitteetta, made in usa toimii usassa, ei venajan takapihalla


    • Aatos A.

      Vainoaminen (stalking) on tulossa Suomessa krimininalisoiduksi.

      (Kokemuksia kanadalaisesta kaupungista; www.osnanaimo.org):Lainaus:
      "
      SIGNS YOU MAY BE GROUP STALKED (VAINOTTU)

      You may be a victim of organized stalking (olet targeted individual); if:

      You sense you are being watched and followed everywhere you go.
      You notice consistently rude behavior from people you don't know for no apparent reason.
      You hear excerpts from conversations you had in the privacy of your home coming from people around you.
      You feel that those around you have access to your thoughts.
      Your relationships and friendships all become distant or strained for no apparent reason.
      You have problems on the job where groups of people are plotting to have you terminated.
      Your business deals consistently fall through for no apparent reason.
      You experience vandalism on a regular basis.
      You notice that your things are not in the same place you left them when you left home or some small items may be missing.
      You experience frequent car repairs.
      You experience frequent appliance or electronic malfunctions."

      • JärkiHoi

        Ja taas kuvausta ihan tavallisesta elämästä. Asiakaspalvelijat saattaa olla joskus tylyjä ilman syytä, jos ovat tympiintyneet työhönsä. Muut ihmiset saattaa keskustella samoista asioista kuin sinä. Ihmissuhteet saattaa välillä tuntua etäisemmiltä. Työpaikkakiusaamista saattaa esiintyä. Liiketoimet saattaa epäonnistua. Vandaalit saattaa iskeä joskus. Tavarat saattaa hävitä. Auto ja muut koneet voi välillä hajota. Hohhoijaa!


      • JärkiHoi

        Nämä nyt ei valitettavasti todista mitään. Jollakin voi olla sama vaiva kuin sulla, ja lääkäri voi vastata samalla tavalla. Millä tavalla asioitten hoitamista on vaikeutettu? En edelleenkään usko, että olisi olemassa mitään TI-juttuja. Mikä siihen voisi olla motiivina, ja miten tällaista pystyttäisiin edes organisoimaan? Tuntuu ikävältä, että haukut minua tyhmäksi. Kyllä minä saan ajatella eri tavalla kuin sinä.


    • manipuloitunut
    • Timoteus578

      Tervehdys!

      Todellakin Suomessa harrastetaan samaa toimintaa. Laitteen kautta voidaan suorittaa ajatustenlukua, puhua telepaattisesti ja aiheuttaa mm. sähköshokkeja kehoon. Toimintaa pidetään salassa ja se on tavallaan harmaalla alueella lainopillisesti. Minua on häiritty jo lapsena jonkinverran laitteen avulla, mutta varsinainen aktiivinen häirintä alkoi vuonna 2014 ja jatkuu edelleen. Olen myös kokenut ns. gangstalkingia. En oikein ymmärrä toiminnan perimmäistä tarkoitusta. Yhteiskunnan silmissä tapaukset luetaan psykooseiksi tai skitsofreniaksi. Jos joudut vastaavan toiminnan kohteeksi, niin kannattaa vain pysyä rauhallisena ja yrittää ajatella asioita mahdollisimman järkevästi ja positiivisesti kaikesta huolimatta. Kannattaa myös kääntyä paikallisen mielenterveysavun puoleen, sillä puhuminen asioista auttaa ja joskus mielisairaalajaksokin voi tuoda tarvittavaa lepoa. Harmittaa kyllä kaikkien puolesta, jotka joutuvat kokemaan vastaavaa.

      Kattava sivu https://targetedindividualscanada.com/dwnload/ kertoo tarkemmin laitteen toiminnasta ja yksilöiden tarinaa.

      • Anonyymi

        minulla on nauhoitettuna facebook tililläni ne sähköiskut lääkäreitä ei kiinnosta kuunnella niitä? Anna Rajala isossa kuvassa on akvaario jossa meduusoja ja pienessä ympyrässsä minun pääni kolmeen live nauhoitukseen kirjoitin jopa ajat ylös, sen kun kuuntelet ja nautit, miksiköhän poliisi ei tee mitään, niinkuin gtöitään, minulla on oikeus olla rauhassa kotonani myös asunto lakien mukaan, sähkö iskuja tulee siinä 22.00-03.00


      • Anonyymi

        Ihmiset rappeutuu on myos perinnollisiä sairauksia, jotka sekoittavat neuroverkoston alzheimer ja als


    • TeroParkkonen

      Oikeusvoittotapauksia on kuten James Walbert, Richard Cain, Kathleen Wattersson... Ruotsissa on Targeted Individual Magnus Olsson. Ei ole pelkästään NSA tai FBI juttuja vaan levinnyt ympäri maailmaa 1950-luvun CIA MK-ULTRA ja Jose Delgado stimoceiver ajoista. Ja ajatuksia pystytään lukemaan esim. toiminnallisella magneettikuvauksella (FMRI). Käy myös valheenpaljastuskoneena (esim. USAssa No Lie MRI) tai EEG eli elektroenkefalografia.

      Tarkempaan ajatustenlukuun suoraan kallon alle laitettu implantti saa paremman signaalin aivoista ja unia voidaan nauhoittaa.. Esim. koomapotilaille on kokeiltu implantin tehokkuutta. Tämä on jo ajat sitten levinnyt rikollisiin tarkoitusperiin, myös Suomessa. Radiotaajuusmittarilla ja EMF mittarilla saa selville onko radiotaajuuksia hyväksikäyttäviä vakoilulaitteita vaatteissa, huonekaluissa tai jopa ihon alla.

      Elektroninen häirintä taasen saadaan aikaiseksi implantilla, joka lähettää ja vastaanottaa radiotaajuuksia. Aivojen sähköistä toimintaa ja frekvenssejä muuntelemalla ihminen saadaan esim. kiputiloihin, oksentamaan, hysteeriseen nauruun, itkemään, sydämen sykettä ja verenpaineita voidaan nostaa ja laskea jne. En kirjoita koko lääkärikirjaa vaan lyhennän:

      Monenlaiset fyysiset ja psykiatriset oireet saadaan päälle on/off.

      • Voivoi

        Ei ole olemassa teknologiaa, jolla voitaisiin lukea ajatuksia. Jos olisi, niin kai sitä käytettäisiin yleisesti esim. psykiatriassa. Ja kai tällaisesta teknologiasta olisi jo uutisoitu laajasti. Tieteessä ei vieläkään tiedetä läheskään kaikkea aivotoiminnasta, saati että pystyttäisiin lukemaan ajatuksia.


      • JärkiHoi

        Millä tavalla Google lukee ajatukset algoritmeja käyttäen? Milloin Facebook on ilmoittanut lukevansa ajatuksia? Millä tekniikalla nämä toteutetaan? Onko luotettavia linkkejä (ei siis keskustelupalstalinkkejä eikä hämäriä sivustoja)?


    • Copy.pastea

      Ufologi-lääkäri Luukkasen Raunihan näistä luennoi aikoinaan, Nikola Tesla, ET- teknologiat,
      elektromagneettiset kentät jne.

      MK ULTRA kattaa myös salaisen mielenhallinta ohjelman, joka tunnetaan nimellä Project Monarch. Tällä luodaan näitä eliitille toimivia seksiorjia, poptähtiä jne. Homma perustuu aivan tälle samalle mielenhallinta prosessille, jossa uhrin personallisuus hajoitetaan ensin, jotta hänelle saadaan muokattua kaksoispersoona, joka saadaan aina tarpeen tullen aktivoitua esiin.

      Ohjelmointi ei kuitenkaan toimi koskaan heihin, joilla on liian vahva mieli/tahto. Koska aivan samalla tavalla kuin myös hypnoosissa, liian vahvaa mieltä ei voida hypnotisoida. Joten tästä syystä MK ULTRA projektin kokelaaksi pääsee vain ne, joiden mieli ja tahto ovat tarpeeksi heikkoja sille, että niitä pystytään manipuloimaan etäältä.
      http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2016/08/mk-ultran-osuus-suomalaisissa.html

      • ks.Gradu2016Halmetoja

        Suurin osa keskustelupalstoilla vierailijoista ei kuitenkaan osallistu itse keskusteluun, vaan
        he tulevat viihtymään voimakkaiden tunne-elämysten äärellä. Tämä saattaa tarkoittaa jopa
        ärtymystä herättävien keskustelujen seuraamista.
        (Matikainen 2006 b, 179; Paasonen2014 )


      • 15092017

        Muiden maiden erilaiset tiedustelupalvelut herättävät mielissä oikeutetusti nimensä perusteella jonkinlaisia tunteita, Mossad, KGB, FSG, CIA, FBI, Stasi
        http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709152200396598_u0.shtml
        Sirkka, 60, sai tietää joutuneensa Stasin vakoilun kohteeksi - "Kaikki currywurstin syömisemme on kirjattu ylös"

        Perjantai 15.9.2017 klo 20.18


      • EnsimmäiselleKirjoittel

      • Mysteeristä

        - Olimme ystävieni kanssa kävelyllä Helsingissä, kun meitä seurattiin ja valokuvattiin. Siihen ei totu, etenkään Venäjän ulkopuolella.
        - Myös suomalaiset ystäväni huomasivat seuraajat, eli kyse ei ole mielikuvituksestani.
        Tšelyševan suomalaisystävät ilmoittivat asiasta poliisille, koska he olivat huolissaan omasta turvallisuudestaan. Tšelyševa itse arvelee, että seuraajat halusivatkin tulla huomatuiksi.
        - Se oli tarkoitettu varoitukseksi.
        Ainakin näkyvä seuraaminen loppui vuoden 2011 lopussa, kun Tšelyševa tuli julkisuuteen asian kanssa.
        Hän ei pysty sanomaan, keitä seuraajat olivat.
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082320227495_uu.shtml


      • Tutkija598

        Totta vai tarua?
        Onko Suomessa tapauksia?
        Supon ja Anonyymien feikkiterroristijahti , Kauppalehden keskustelussa vuonna 2013


      • hullut.naapurit
        Tutkija598 kirjoitti:

        Totta vai tarua?
        Onko Suomessa tapauksia?
        Supon ja Anonyymien feikkiterroristijahti , Kauppalehden keskustelussa vuonna 2013

        On ja paljon sittenkin. Olen yksi.


      • riksunvainottu

        On niitä. Minäkin olen yksi. Parhaillaan perustamme yhdistystä. Kerran kuussa tapaaminen Hesassa.


      • terkutbanaanilta

        Yhdistysrekisteröinti hakemus on "sisällä". Käsittelysä parhaillaan-

        Omalavastuulla voi käydä katsomasa, mitä se kerran kuussa tapaaminen on. - Ei ainakaan vainottujen tukiryhmä.


      • historia.ei.opeta
        hullut.naapurit kirjoitti:

        On ja paljon sittenkin. Olen yksi.

        On. Olen vainottu.


      • mkultrasta

        Halukkaille enemmän MK ULTRAsta:
        http://www.mkultra.se (teksti englanniksi, vaikka on Ruotsin yliopiston sivusto)
        Psykokirurgiassa asennetaan tekoäly (AI) otsalohkoon pedon merkiksi ja sen jälkeen uhrilla ei ole rauhaa missään jatkuvan kontrollin 24/7 takia (Ilm. 13-14) .


      • samoin
        historia.ei.opeta kirjoitti:

        On. Olen vainottu.

        Täällä yksi lisää.


    • Gråås

      Gs pedofiiliporukan pomo Jukka kiihottuu pikkulasten runkkaamisesta ja kehuskelee sillä pikkupiirissään. Vastenmielistä.

      • kerro.lisää

        Sukunimi ja paikkakunta jäi puuttumaan.


      • Cesiumnarsisti

        Tää Jukka jatkaa tuttuun tyyliinsä. Tänään ylpeili kuinka voi runkata tuntemansa yksinhuoltajan lasta, eikä tämä äiti mahda asialle mitään.


    • Nuorimies.kyselee

      Esoteerinen kvasireligion, nuorten kultti ?

      Tätä on jatkunut jo liian kauan....
      pidän itseäni hyvän näköisenä, saan kohteliaisuuksia, pukeudun hyvin, mutta olen huomannut,
      että aina kun olen jossain, niin siellä on aina joku, joka alkaa yskimään minun suuntaan
      ja se tuskin on heillä sairautta, ( kesälläkin aina. )
      Se on melkein kuin haluaisivat sanoa jotain minulle, mutta kieltäytyvät käyttämästä sanoja.
      Ravintolassa, kun henkilö kulkee ohitseni tai käy istumaan, heti alkaa yskä.
      Ketkä istuvat, jos he onnistuvat, ei yskää, mutta kun olen siellä, tulee heti yskä.
      Töissä aina lähellä satunnaisia ​​ihmiset alkavat yskiä, ikään kuin yrittäisivät kertoa että minun pitää olla hiljaa.
      Tämä todella satuttaa tunteitani.
      Kun tallaista tapahtuu, olen joskus niin ärtynyt, niin minä yskäisen takaisin heille.
      Siis kaikenlaiset ​​ihmiset osallistuvat, (nuoret, vanhat, mustat, valko- ihoiset, espanjalaiset jne.)
      Se on melkein kuin koko maailma olisi minua vastaan, ja en voi ymmärtää, miksi.
      Olen pehmeä, puhelias, hyväkäytöksinen, kohtelias.
      Joskus kun olen läsnä, olen voinut kysyä, clearing kurkku ?- mutta sitten yskiminen alkaa taas.
      Olen testannut sitä , kuten esimerkiksi , voin istua kaukana niistä, jossain paikassa, jossa
      en halua olla normaalisti, mutta kuitenkin tarpeeksi lähellä ,minne voisin kuulla yskimistä, ja silloin mitään ei tapahdu, mutta heti kun he ymmärtävät että olen tullut takaisin, niin yskiminen alkaa taas.
      Jos se olisi vain yksi tai kaksi ihmistä...mutta se tapahtuu kaikenlaisissa ​​tilanteissa,
      ja en voi kysyä kaikilta, miksi he tekevät sen minulle.
      Samoin he raaputtavat itseään samalla. Tyypillisesti se on yhdistelmä molempia- mutta useimmiten se on van yskimistä.
      Voiko joku kertoa minulle, miksi tämä sattuu minuun niin paljon, ja miksi ihmiset eivät tee tätä muille ihmisille?
      Masentaa minua.
      Voiko joku kertoa minulle, miksi tämä sattuu minuun niin paljon, ja miksi ihmiset eivät tee tätä muille ihmisille? Masentaa minua.
      Olen koko elämäni ollut alttiina hienovaraiselle vainolle, ja olen varma, että he valitsevat hyvin erilaisia ​​strategioita.
      Nuoruudessani tulin kosketuksiin joidenkin voimien kanssa: tuttavat alkoivat toimia epämiellyttävästi.
      Ajanmittaan sain vihjeitä, että heitä yhdistää jonkinlainen esoteerinen kvasireligion, joka näytti olevan nuorten kultti, voi olla osa jotain ikivanhaa käyttäytymismallia.
      En usko, että häirintä on yleensä kallista. Ne, jotka on säädetty osallistumaan, tuntevat voimaa
      ja saavat kontakteja ja viihtyvät. Verkkokiusaajia ja pilkkaajia voidaan käyttää myös.

      • hengellinensyyvoiolla

        Oletko itse Jeesuksen oma? Henkivallat voivat konfliktoida rajusti. Joukkovainoihin ja muuhun järjestelmälliseen vainoon, teknologisiin juttuihin en usko.


    • narrative

      On hyvä että voit kertoa kokemuksistasi täällä. Sananvapaus on tärkeää. Minulle itselleni ei ole koskaan tapahtunut tuollaista, mutta voin kuvitella että jos tapahtuisi niin se olisi kauheaa. Kukaan ei tiedä millainen maailma todellisuudessa on ja mitä ihmiselle voi tapahtua ja mitä ei. Ei ole ketään "todellisuuden asiantuntijaa." Joten kerro vaan meille jos haluat, ja jos saat erilaisia vastauksia niin se kuuluu asiaan, kun keskustellaan. :)

    • Oikeudenpuolustaja

      Minun tapauksessa on paljon samaa kun mitä ”nuorimies.kyselee” ottaa esille. Toki nyt häirintä/kidutus on avointa - eli vapaamuurarit keskustelevat ruotsiksi ja suomeksi V2K (suomenruotsalaisia). Koska tekniikka mahdollistaa 3D ääniä ja tekijät voivat myös luoda vaikutelman, että vieraat ihmiset ja ystävät sanoo sinulle ”ihmeelisiä asioita tai yskii” tulee helposti vaikutelma vainosta. Koska tekijät tietävät aina missä olet (pystyvät myös näkemään mitä uhri näkee) niin vaikutelma vainosta on helppo luoda. Tekniikalla voidaan myös vaikuttaa ruumin toimintaan ja monistamaan eri kiputiloja. Sairasta että näitä kovanluokan rikoksia ei vielä torjuta valtion voimalla (ainakaan avoimesti). Esim. Kola Olli, Axl Smith ja Alpo Rusi tapaukset ovat kaikkien tiedossa. Tekniikasta lisää esim. hakusanalla remote neural monitoring.

    • oksennus.palstalle

      A target.

      Ns. 'hyvä ystäväni' teki minusta kohteen.
      Siinä samassa nusasi daamiani ja toistakin sen jälkeen.

      Joukkovainonnan keinot:
      To the childrens of the cold war:

      Pahantahtoiset huhukampanjat, joita olen kohdannut asuinpaikoissani.
      Mopon, kevarin ja auton seuranta, sakot, kolariyritykset jne ... name it
      seuranta kävellen, Pariisi 1992, Hampuri 1992, ... name it.
      Äänillä häirintä, kotona tai ulkona..
      Omaisuuteen, kotiin tai työhön kohdistuva sabotointi ja varkaudet
      erilainen pelottelu, eläinraatojen toimittaminen näytille rotat, linnut tms.
      Lasten häirintä tai pelottelu, lumipesut pihalla, zombiella pelottelu tms. kiusaaminen 2005-6.
      Lavastetut auto-onnettomuudet, Vanha turun maantie
      auton kumien puhkominen, Etelä-Haaga 2003-4
      Yliajamisyritykset, Nordenskiöldinkatu, Meklu, Vanha turun maantie...
      Jatkuvat väärät/erikoiset puhelut tai alasummerin soitot.
      Erikoiset tapahtumat kadulla/kaupassa/ostoskeskuksissa - jatkuvasti U name it
      laiskat, kalliit työntekijät - en nimeä, mutta on ollut, joku jopa mainitsi termin 'mind games' mielipelit- empaattinen tyyppi halusi kertoa minulle, muttei uskaltanut olla tarkempi.
      Kaupankäynnistä kieltäytyminen toimittajien kohdalta - ei.
      Vuokranantajan vuokran ehtojen tarkistaminen - kyllä.
      Työssä vapaa häirintä, asiakkaiden puolesta kyllä, työntekijöidenpuöolesta ei ja joo.
      Poliisi ei ole kieltäytynyt ottamaan vastaan rikosilmoitustani.
      Töissä minut on uhattu välillisesti tappaa monta kertaa.
      Yksityisessä elämässä vain yksi tappouhkaus.

      Sähkömagneettinen häirintä
      Oikeaan kylkeen jatkuvaa painetta vuodesta 2006 ?
      Päähän 2003?
      Kokovartalo 2011 ->

      Pietarissa menetin tajunnan puiston penkillä 2012 kesällä, pikkulapset shampanjapulloineen nauroivat minulle, 'ai se haluu lisää', oksensin ja menetin tajuntani. Pikkupirut tähtäsivät minua munille ennen tajunnan menettämistä. Että se venäläisistä. Jos joku kuvittelee, että uusi sukupolvi on erilainen kuin edellinen - ei. Missä on empatia ie Maria?

      Amerikkalaisille ystävilleni, serkuille, viesti: myykää meille aseita.
      (Ne Venäjälle menneet Aircobrat meni hukkaan.)

      Unen estäminen - en muuten kirjoittaisi tätä -olisin nukkumassa muuten.
      Kehon kivut: sisälläni olevat tekijät pitävät minut lämpimänä, vartalon kivut pitävät minut hereillä.
      Välillä kutisee munissakin. Perseessäkin.
      Tahtomattomia liikkeitä minulla on ollut aina, että ei oikein osu, eikä tahtomattomat puheet tai lauseet. Menee johonkin toiseen F. kategoriaan.
      Väsymyskohtauksia on univajeen osalta luonnollisesti.
      Röntgensäteilyyn minulla on mittari, jolla näen, milloin kotiani skannaillaan.
      Nukkuessa kehon lämpö nousee, mutta liittyy edelliseen ja voimakkaiseen elektromagneettiseen emissioon, joka on yli 300GHz. Mittari löytyy siihenkin ja logit.
      Sydämeni on laiska.
      Näköni sumenee välillä. Varsinkin hämärässä on vaikea nähdä.
      Voice to scull ... en ole kohdannut. Pikemminkin joitain yrityksiä nostaa piilotajuisesta ylös tiettyjä ajatuksia "hyppää" "virhe" jne... jos ajatukseni eivät ole linjassa hyväksikäyttäjän ajatusten kanssa.

      Tiedän unista aivan mahdottomasti. Tunnistan omat uneni ja tunnista unet, joita on manipuloitu ulkoa käsin. Tunnistan, kun mielialaani manipuloidaan. Tarpeet ovat se vaikea asia: milloin esim. nälkä on oikea? Muistin hämärtäminen on näistä kaikista helpoin: ylitsevuotava gangstalking sessio päälle ja ajatukset ja muistot, uuden omaksuminen ylitsevuotavan informaation kautta vain tukkeutuu... overflow kokemus. Gang stalking vaikuttaa myös uniin.

      Ja edellinen ase annetaan lasten käsiin. On suorastaan välttämätöntä, että lapset kohtaavat joskus vakailla arvoilla varustetun aikuisen, joka kertoo heille heidän tehneen virheen valitessaan kohdettansa. Opettajan.

      Vallankäyttäjän määrittelee se miten valtaansa käyttää. Jopa suorittavassa portaassa - kun kyse on ylitsevuotavasta voimasta.

      Kaikilla voimilla on vastavoimansa.
      Oli voiman käyttäjä tietoinen siitä tai ei.

    • JärkiHoi

      Älkää ny viittikö. Ihan normaaleja jokapäiväiseen elämään kuuluvia tapahtumia tulkitaan täällä vainoamiseksi tai joksikin muuksi kuin mitä ne on. Jos on esimerkiksi jotain tuntemuksia jossain kohdassa kehoa, niin se ei tarkoita elektronista häirintää. Se on vain tuntemus kehossa, mikä kuuluu ihan tavalliseen elämään. Voisitteko miettiä, että kuinka todennäköisiä, loogisia tai toteutettavissa olevia nämä häirintätekniikat olisivat?

      • käypävalistumassa

        Käy vaikka tällä sivustolla

        stop007/org/home/burning-down-the-house/affidavit-collection/


      • oletkinkiero

        jäi vähän alusta pois

        https://stop007/org/home/burning-down-the-house/affidavit-collection/

        P:S: kiitos provosoinnista


      • pitääkeksiämuuta

        näköjään tätä linkkiä ei saa kirjoittaa tänne


      • meniköoikeintämäkään

      • JärkiHoi

        Okei, millä tavalla jonkin keskustelupalstan ketjun lukeminen on itsensä sivistämistä? Jokainen ihminen voi kirjoittaa ihan mitä tahansa keskustelupalstoille. Ei pidä uskoa kaikkea mitä lukee.


      • valistaja

        Tuolla keskustelupalstalla linkki, jolla pääee Dr. Katherine Hortonin sivuille, jossa on tietoja joukkokanteesta, johon vainotut ahailaan lähettävät tietojaan päästäkseen mukaan.

        Siellä on pdf-versiona katseltavissa tämän sadan sivun pumaska. Siinä on luettelo erilaiista stalkkauksista. Rasti ruutuu, jos on itse joutunut kohteeksi, ja myös kuinka usein. Vähän valaistut jo sen selaamisesta.

        Siellä muitakin linkkejä Hortonin puuhiin.

        Tämä Dr.Horton on korkeasti ja hyvin monipuolisesti kouluttautunut ihminen. Hyvin arvostettu. Joutui itse vainon ja rankan e-häirinnän kohteeksi. Hän perusti tutkimuryhmän, jossa on muita korkean profiilin tutkijoita.

        Hän ei kirjoittele mitä vaan.

        Siis tuossa yllä on linkki suomi24.ketjuun, jonne onnistuin kijoittamaan toimivan linkin Hortonin affidavit-sivustolle., joka ei ole mikään keskustelupalsta.


      • valistaja

        Siis sinä tyhmä tai tyhmäksi heittätyvä olet toivoton tapaus. Kirjoitin linkit muita lukijoita varten.


      • JärkiHoi

        No ei se joukkokannekaan todista mitään. Onhan ihmiset ennenkin uskoneet joukolla vaikka mihin ihmeelliseen, kuten toteemipaaluihin. Eikä tohtori-etuliitekään todista mitään. Onko hän edes tohtori? Ja on tohtoritkin olleet väärässä, ei ne mitään erehtymättömiä yli-ihmisiä ole. Nämä sivustot on vähän samanlaisia kuin anoreksiasivustot, siis ne joilla anorektikot kannustaa toisiaan laihduttamaan. Minä olen huolissaan teistä. Nimimerkkini ei tarkoita sitä, että teillä ei olisi järkeä, vaan sitä että heräisitte näissä asioissa käyttämään järkeä.


    • Tähänkinketjuun

      Kirjoitetaan nyt tännekin tiedoksi kaikille TI:lle että kyse voi olla psykoosista ja myös herkkyydestä. Psykoosin tuottamia ääniharhoja ei kykene erottamaan tosi äänistä muuten kuin järkeilemällä, et voi korvakuulolla sanoa erottavasi niitä. Mä en voinut. Ne joutuu järkeilemään auki.

      Tiedän tästä koska olen kokenut psykoosin ja sitä on vaikea todeta itse vaikka olisi vähän tavallista älykkäämpi, mun ÄO on 145. Voit testata onko kyseessä jengistalkkaus vai harhat menemällä muutamaksi päiväksi johonkin missä on paljon tuntemattomia, kauppakeskukset ja juna-asemat on hyviä. Välillä pitää tietty yöpyä jossain muualla mutta vilkkailla julkisilla paikoilla saa helposti varmuuden kuuleeko muut niitä ääniä mitä sä kuulet.

      Psykoosi ei tee ihmisestä huonompaa jos osaa elää sen kanssa, lääkitys tekee. Mutta lääkitys voi olla tarpeen ensi alkuun että pääsee yli pahimmasta.

      • valistaja

        Käytäpä hakusanaa microwavehearing. Siinä on oikea äänilähde, mutta pystytään voimistamaan voimakkaaksi ja suuntaamaan yhteen ihmiseen. Muut eivät kuule juuri/mitään. On tavallinen häirintäkeino gs:sä .Minua kiusataan sillä - Eikä ole kyse psykoosista.

        Sitten ovat sirut Nillä voidan saada kuulemaan ääniä.

        Jne. Olet saanut oivalluksen ja hyvän kokemuksen omassa realiteetintestauksessa. HIENOA, ETTÄ HALUAT JAKAA SEN MUILLE.

        Mutta sinulta puuttau paljon tietoa elektronisesta häirinnästä


    • vastustuskyky

      Ihan kiusanteon nautinnon vuoksiko teitä häiritään mitä eriskummallisimmilla tavoilla? Löytyykö mitään muita mahdollisia syitä tuollaiseen häirintään?

      • entiedämiksiolenTI

        Gang stalkingia ei harjoiteta ihan kiusanteon vuoksi .Vaatii aika paljon resursseja. Erilaisia syitä on ehdotettu ja varmaan erilaisia syitä ympärin maapallon onkin.

        Toimeksiantajat ja toimeenpanijat ovat kylmäverisiä sadisteja.

        Tavoite on sama, halutaan tuhota ihmiseltä kaikki ja lopuksi ihminen itsekin.


    • Yks.targetti

      Aikoinaan näitä TI-henkilöitä on jopa "tuotettu" tahallaan. Yksinhuoltajaperheet ainakin ovat olleet kohteena. Nykytilanteesta tosin ei ole tietoa. Jonkinlaista ajanvietettä ja sairasta hupia kai käsittääkseni ollut. Tää on vähän väärä palsta varoittaa, mutta kuulemma tulevaisuudessa koskettaa yhä suurempaa ihmisjoukkoa.

    • wwiii
    • MeeTöihin151228

      Erityiset lumihiutaleet ne täällä sysää oman elämän ongelmansa ja harhansa muiden harteille.

    • Targetoitu

      Lohdutusta ja syitä kohtaloonsa tämän ajan elektronisen sodankäynnin kohteille. Yle Puheen radio-ojelmassa: Huominen on huonompi, osa: Sotien aika ei ole ohi. Löytyy yle areenasta.

    • Poliittinen-Ilmapiiri

      Poliittisessa ilmapiirissä alkaa olla jo hyvinkin räikeitä esimerkkejä suoranaisesta propagandasta.
      Sosiaalinen media mielistelee keinoälyn avulla käyttäjäänsä ja tarjoaa hänelle oman maailmankuvansa mukaisia uutisia.
      Kuluttaja muovaa itse oman somekuplansa jossa asiat näyttäytyvät mustavalkoisena ja heimot ovat helppo erottaa.
      Kaikki kuvittelevat olevansa itse hyvän puolella. Mutta mistä tietää, elääkö itse transsissa? https://mielentaikuutta.com/blog/

    • Anonyymi

      Pete vänskä ilomantsi ja jari veli kanssa, koko sukunne kuolee aivoinfarktiin, mitäs joit sen bissen *

    • Anonyymi

      yhteiskunta - salaliittoteoria siellä on muutamilla viimeisillä sivuilla gang stalkingiin liittyviä ketjuja

      • Anonyymi

        Googlatkaa: gang stalking Suomessa, niin löytyy hyviä linkkejä


    • Anonyymi

      Tavalliset ihmiset jotka elävät suurin piirtein normaalia elämää eivät yleensä joudu minkäänlaisen vainon kohteeksi.
      Eria asia kait on jos elämään liittyy jotakin rikollista tai vastaavaa.
      Voi olla että myös joskus joku ex-puoliso tai muuten elämäänsä kyllästynyt ihminen saattaa alkaa jälkeenpäin tavallaan vainota, joka on tosin aika vahva sana sellaiseen häirintään.

      Nykymaailmassa kun porukat kulkee puhelimet ja laitteet matkassaan niin varmasti monet ottavat valokuviakin kulkiessaan, mutta on älytöntä ajatella siitä että varta vasten muka itseäni kuvaisivat.

      Vainoharhaisuus on psyykkinen sairaus kuten varmaan moni tietää. Ja se sairaus on juuri sellainen että kuvittelee tuollaisia asioita, että vainottaisiin, seurattaisiin tms.

      • Anonyymi

        No etpä tiedä mitään, "vaino on vahva sana sellaiseen häirintään" siis kun ex vainoaa. Se vaino on ihan rikoslaissa kriminalisoitu pahassa muodossaan. On juristeja, jotka ovat erikoistuneet hoitamaan ko.-laisia yksilövainoja. Ikävän usein ex:n vaino on päätynyt tappoon.

        ja ihan lässyn lässyn kaikki muu


      • Anonyymi

        Pidät siis toisia ihmisiä vainoavia terveinä ja lainkuuliaisina ja heidän uhrejaan sairaina tai rikollisina ? Sitäkö tarkoitat?


      • Anonyymi

        Kyllä ip-osoitteita ja muita nettiyhteyksiin/käytettyyn laitteeseen liittyviä tunnisteita voidaan seurata ja puhelimia/tietokoneita/mitä tahansa netissä olevia laitteita voidaan hakkeroida, että sikäli psykootikon kuvitelmat seuraamisesta eivät ole täyttä harhaisuutta.

        Myös Tor-verkon vahva salaus voidaan murtaa ja löytää esim. huumekauppiaita


    • Anonyymi

      Mä tiedän netin kautta erään naisen , joka on pitkään kärsinyt tästä "TI:stä". Hän on siis lievästi psykoottinen ja se vainonta on puhtaasti hänen omassa päässään.

    • Anonyymi

      Minulla on terveydenhuollon koulutus. Suhtaudun kunnioittavasti ns. psykoottiseen ajatteluun, enkä pidä oikeana kutsua sitä "harhaiseksi", kuten (valtavirta)psykiatria tekee. Kaikkien ihmisten muodostama tieto maailmasta on subjektiivista. Outojen tai epätavallisten kokemusten ja näkemysten taustalta löytyy usein jotakin todella tapahtunutta.

      Mitä ketjun aloittajan aiheeseen tulee, minulla ei ole sellaisesta ilmiöstä omaa kokemusta, joten en voi ottaa siihen kantaa. Tiedän kuitenkin, että maailmassa on monia ihmisiä ja ihmisryhmiä, joita vainotaan eri tavoin. Monet kansat ja poliittiset toisinajattelijat elävät todellisen vainon alla. On myös paljon ihmisiä, jotka ovat kokeneet lapsuudessaan kaltoinkohtelua, esimerkiksi väkivaltaa ja seksuaalista hyväksikäyttöä, läheisimpien ihmisten taholta. Joidenkin vanhempien käytöstä lapsiaan kohtaan voi hyvällä syyllä nimittää vainoksi. Nämä vahingolliset ja traumatisoivat kokemukset säilyvät lapsen mielessä koko elämän, usein dissoisoituna tietoisuudesta, koska avuttomana vainon kohteena oleminen on niin sietämätöntä.

      Mitä kunkin elämässä milloinkin on tapahtunut, eivät muut voi tietää. Kaikilla vainokokemuksilla, nimitetään niitä sitten psykoottisiksi tai ei, on syynsä. Kenelläkään ei ole sellaista asemaa, että voisi asettua toisen yläpuolelle ja sanoa, mikä on totta ja mikä ei.

      • Anonyymi

        psykiatrit on itse sekopäitä jotka näkee vain oireita keksityistä mielitaudeista- jos ihmiset puhuu mitä oikeasti ovat nähneet tai kokeneet.


      • Anonyymi

        En tiedä mikä terveydenhuollon koulutus sinulla on, mutta jos olet psykiatri, olet todella harvinainen poikkeus kollegojesi joukossa. Olen joutunut tekemisiin aika monen kanssa ja lähes kaikki kerrat ovat olleet elämäni hrveimpiä kokemuksia. Hyvin harva ajattelee niinkuin sinä tai osaa yleensä ajatella mitään. Ovat lääkintäkoneita, jotka eivät viitsi eds vilkaisa alaansa koskevia lakevie tietääkseen, mitä heidän niiden mukaan pitäisi tehdä ja saada aikaan, ja siksi tekevät päinvastoin. Hoitamisen sijaan tappavat ihmisiä jne. Ja sairaalan johto ei viitsi edes pitää tilastoa heidän "saavutuksistaa", puhumattakaan siitä, että yrittäisivät ottaa selville, mitä he tekevät, ja panna heidät vastaamaa siitö, ninkuin heidän pitäisi. Pahuutta täynnä oko talo, niinkuin stalkkeritkin.

        Mutta vaikka olisit poikkeus ammattikunnassasi, et ole kuitenkaan ainoa. Minulla on ollut onni kohdata myös kaltaisesi psykiatri. Hänen työnsä oli paitsi ihmisen huomioonottavaa, myös parantavaa, mitä noiden paskamaisten zombipsykiatrien ei ole.

        Luulen kuitenkin, että et ole psykiatri vaan sairaanhoitaja. Heissä olen kohdannut useita syvästi inhimillisiä ja aidosti ammattitaitoisia, todellisia parantajia. Sairaalaosastoilla, joilla psykiatrit saavat asiotonta valtaa vain käy helposti niin, että hoitajatkin epäinhimillistyvät. Lainsäätäjä tietää sen ja on ottanut sen huomioon. Useimmat hoitajat myös tietävät oikeutensa, eivätkä suostu psykiatrien automaateiksi, vaan toimivat oikein. Toivoisin, että se näkyisi myös heidän palkassaan. Monilta psykiatreilta haluaisin palkat pos ja lisäksi korvaukset valtiolle ja ihmisille veronmaksajien rahojen ja ihmisten väärinkäyttämisestä. He inhottavat minua niin paljon, että enemmän inhottavat vain psykiatristen käypähoitosuositusten laatijat, valvira, hallinto-oikeudet ja sosiaali- ja terveysministeriö.


    • Anonyymi

      The European Parliament
      – In January 1999, the European Parliament passed ares olution where it calls ” for an international convention introducing a global ban on all development and deployment of weapons which might enable any form of manipulation of human beings. It is our conviction that this ban can not be implemented without the global pressure of the informed general public on the governments. Our major objective is to get across to the general public the real threat which these weapons represent for human rights and democracy and to apply pressure on the governments and parliaments around the world to enact legislature which would prohibit the use of these devices to both government and private organisations as well as individuals.” (Plenary Sessions/ Euro Parliament, 1999)

      nostakaa vaan kissa pöydälle, on meitä uhreja suomessa jonkin verran jo, ja se on paha tilanne. muhun on sattunu jo liian pitkään sittä kaikki mistä muut viseraa,
      on pakko saada kanssa puhumaan ja meidän tilanne esille ja laki asiat kuntoon koska nää roistot on sykopaatteja ja ne ei kunioita ihmistä.
      ja ne takertuu kaikkiin mitä ihmisen elämään liittyy. minua hakataan henkisesti ja fyysisesti 24-7-365 laiteella ja nyrkeilä,, viime viikkolla räjähti hammas suunatun energia asen ansiosta (dew) on se vaan niin totta kun olla ja voi, siihen on hyvä puuttua ennen kun se on isompi ja pahempi ongelma uhreile,valtiolle ja muile kansalaiselle, meistä saadan ko kunnolla takoo vaikapa murhaajia tai pommi miehiä samalla tavalla kun muualla kin maailmalla esim usassa se aaron ko wasingtonissa haulikolla pani 12 13 hengiltä ko sen pään sisällä apinoitiin eikä kukaan voinut autaa sitä, oli varmaan ihan hyvä kaveri siihen asti.

      olen Henrik, olen ollut uhrina 20 vuotta ja tähän ei ole lääkkeitä mitä lääkäri määrää vaan tekijältä pitää saada konet haltuun ja pois päältä. ne on alamaailman roska sakki pakottamassa huoriin ja huume kaupiin ja muun orjuuteen jotka itsensä tyydyttää muiten ihmiseten kärsimyksistä.

      https://stop007.org/wp-content/uploads/2018/11/jit-survey-final.pdf

      https://targetedindividualseurope.wordpress.com/ti-symptoms/

      https://targetedindividualsfinland.wordpress.com/

      https://cyber-torture.com/

      https://www.ohchr.org/EN/HRBodies/HRC/Pages/NewsDetail.aspx?NewsID=25634&LangID=E

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Googleen ct targeted individuals finland

    • Anonyymi

      David wolfe mk ultrasta selvinnyt mies joka ollut targettina, radio nwo havaintojasta voit kuunnella aiheesta, kys henkilö selvisi kaikesta koska hänellä oli lapsuudesta saakka kova tunneside luontoon ja kaikkien mk ultra kidutuksien jälkeen niin luonto eheytti pirstaloitunutta persoonaa jolle oli tehty kaikenlaisia mk ultra kidutusmenetelmiä.

    • Anonyymi

      Suomen joukkovainotut kokemuksia?
      Vaikuttaa epäilyttävältä jäsebnmaksu ja henkilötiedot edellä?supo maalitusoperaatio?
      Onko jäsenillä kokemuksia elektronisestä häirinnästä?. Lisääntyykö jos liittyy jäseneksi?
      Niukin naukin nenä pinnalla pelottaa!

      • Anonyymi

        Kyllä sellainen mahdollisuus on. Mutta jos niin tapahtuu, niin se ei johdu vainotuista eikä heidän yhdistyksestään, vaan niistä henkilöistä ja yhdistyksistä tai muista ympäristöistä, joissa henkilöt ovat tulleet vainotuiksi. Ne persekärpäset yrittävät kaikin keinoin levitellä lonkeroitaan vainoamiensa uusiin ympyröihin, koska ovat täydellisinä ääliöinä kyvyttömiä lopettamaan vainoamista ja sen yrittämistä kaikin keinoin. Siksi ei ole ihme, että ihmiset ovat varovaisia. Ihailen niitä, jotka jaksavat toimia vainottujen hyväksi vainosta huolimatta. Uskaltaminen toisaalta myös palkitsee ja antaa voimia. Niitä toivon kaikille mukana oleville.

        Kerron omasta taustastani sen verran, että se jossa olin, on yhdistys, jossa kävin silloin tällöin vain muutaman vuoden aikana ja olin jäsenenä vain muutaman kuukauden. Se sai rahoituksensa julkisista varoista eikä siksi ollut niitä paitsi. Joukkovainottujen yhdistys ei niitä etuja vielä jostain syystä nauti.

        Mitään elämässäni en ole katunut niin paljon kuin sitä että olin mukana siinä vainoojayhdistyksessä. Mutta mistä olisi voinut aavistaa että sellaisia ylipäätään on olemassa, kun ei ollut sellaista koskaan aiemmin kokenut. Se nielaisi ihmiset niin että eroaminen ja lähteminen aloitti välittömän vainon. Luulee kai omistavansa ihmiset. Joukkovainottujen yhdistyksessä taas olen tavannut pelkästään järkeviä normaaleja ihmisiä. Heistä kenelläkään en ole havainnut sellaisia harhaluuloja.


      • Anonyymi

        Ihmistä voi vainota ihan ilman mitään mielikuvituksellisia "elektronisia häirintöjä". Esimerkiksi sosiaalisella mustamaalaamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmistä voi vainota ihan ilman mitään mielikuvituksellisia "elektronisia häirintöjä". Esimerkiksi sosiaalisella mustamaalaamisella.

        Ja tälläisten "elektronisten häirintöjen" levittäminen on osa sosiaalista mustamaalaamista jossa ihmiselle uskotellaan tälläisen hölynpölyn olemassa olo ja saadaan ihminen vaikuttamaan "hullulta" jolloin päästään tavoitteeseen eli sosiaaliseen mustamaalaamiseen ja saadaan myös peruste psykiatriselle väkivallalle.


    • Anonyymi

      Totta omalla kohdalla unen estoa väriinöitä päivällä elektronista häirintää twehdään

    • Anonyymi

      Teemu vehkala ja markus haikara on maalitettu kgb supon toimesta tunnistan kun itsekin olen teemu vehkala show nro 33

    • Anonyymi

      Idc10 F22 osuu kuin tikka tauluun

    • Anonyymi

      Usein yksinkulkija, eronnut,laitapuolenkulkija helppo harjoitusmaali? Menee budjetissa rikoksentorjunta ennaltaehkäisevä toimintaterrorinennalta ehkäisytoiminta

    • Anonyymi

      Tässä yksielektronisen kidutuksen kohteena 1jo 15 vuotta googletayoutube targeted individual vise

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tässä se on kyllä kans sellanen tyhjätaskujen joukko, joka ei ollenkaan ymmärrä rahan arvoa.


    • Anonyymi

      Ei kuulosta terveiden puheilta nämä väitteet joukkovainoista. Enemmän skitso oireilta

    • Anonyymi

      Tottapa toki netista loytyy totuus

    • Anonyymi

      Mielikuvituksen tuote! Helikopterin suhina on kuumottava, mutta että se olisi kohdistettu juuri ti persoonaan on sattumaa putputus kuuluu laajalle alueelle. Verenpaine nouseee ja adrenaliinia erittyy aivoihin, voi tuntua, että nyt ne tulloo, mut mitaan ei tapahu, shokkivaikutus tuottaa dopamiinia vereen, se koukuttaa ja herkistää, kuin nikotiini tai amfetamiini tietyt luonteet hakevat kokemusta uudelleen.

    • Anonyymi

      Dopamiiniriippuvuus ajaa piilotajuisesti rajakokemusten äärelle

    • Anonyymi

      Tarua koko homma, pitäkää kokemuspäiväkirjaa ja tehkää siitä kooste mielenterveysammattilaisille saattetarvitsemaanne apua itselle auttoi, netin kanssa kannattaa olla varovainen

    • Anonyymi

      Itse uskon joutuneeni jonkinlaisen vainon kohteeksi vainoavia tahoja luulen olevan ainakin krp, supo, fsb, sepo mi6, saksan ja ranskan salaiset poliisit,yhteinen nimittäjä on nwo vaino. olen käynyt kokeilemassa vainojen tasoa, pietarissa, berliinissä, tallinnassa, tukholmassa,kopiksessa, oslossa, lontoossa. kaikissa kaupungeissa vainoja on ollut elektronista häirintää ja katuteatteria, poikkeuksena los angeles, joka on vaarallinen jo itsessään.

    • Terve aatos onko nim8merkkiäsi vainottu s24ssä?

    • Anonyymi

      Katsoisin, että tässä ikäkulussa metodissa marginaalihemmot yrittää herkistää mahdollisimman yleisille ilmiöille, kuten rään kanssa askartelulle. M-hemmoja ei ole suhteessa kovin paljon, mutta pörräilevät päivät pitkät ja toivovat omien aivojesi tekevän pääosan hommasta. Tehoaa muuten heihin itseensä erinomaisesti.

    • Anonyymi

      Ti on mielenterveyshäiriö.psykopaattiset ihmiset masinoivat joukkovainoja mielenterveyspotilaita kohtaan, yrittäen ajaa jo valmiiksi hulluja itsemurhiin valtio "säästää" sote- menoissa ja poliisit saavat vuosibudjettins täytetyksi, kaikki voittaa!

    • Anonyymi

      Kuinkas yleistä skitsofrenia on? Se sairaudentunnottomuus kuuluu skitsofreniaan.

    • Anonyymi

      Neuroverkon etäluku onnistuu vain vapaaehtoiselta. Väkisin sitä ei voi tehdä, jos eepäilet olevasi tahdonvastaisesti kohde, kannattaa mennä mielenterveyspoliklinikalle jutteleen ja kertoon murheista itsellä loppui elektroninen häirintä, kun sain mielialalääkityksen joka on myös lievä neurolepti masennus ja itsetuhoiset ajatukset ovat poissa, samoin hermosto palautui normaaliksi, en tiedä miksi, mutta lääkkeet auttoivat kaksi pilleriä aamuin illoin. Nukahdaan nykyisin klo yhdeksältä. Psteleviä tuntemuksia ei enää iltaisin ole nekin katosi

    • Anonyymi

      suomessa on arviolta 50 000 skitsofreniapotilasta, joiden taudinkuvaan kuuluu vainoamisharhat. Jokin määrittelemätön taho vainoaa nyt joku neropatti on keksinyt keinon rahastaa sairaita ihmisiä. Toiminta on moraalisesti arveluttavaa ja vaikuttaa suoralta kopiolta usastaainakitseäni arveluttaa järjestöt, jotka ensimmäisenä ovat pyytämässä lahjoitusta tai jäsenmaksua?20000 000 skitsofreenikkoa maailmanlaaajuisesti, keksi heille jokin kuvitteellinen oireiden aiheuttaja ja todistele sen olemassaoloa maailman laajuisella salaliitolla peri jokaiselta sairastumassa olevalta 1 dollarin lahja. Se tekee 20 milj käteistä rahaa tekemättä mitään:) nerokasta rahantekoa sairaudellaperi Suomalaisilta 50 000 skitsofreenikolta 10 e jäsenmaksu tai vapaaehtoinen lahjoitus samaa luokkaa kattaa kyllä nettiblogin kustannukset mennen tullennerokasta

    • Anonyymi

      Hoax. Joku neropattl jenkeissä on keksinyt miten maailman 20miljoonalla skitsofreenikolla tehdään rahaa! Pitää muistaa, että usa on kapitalistinen valtio. Siellä tullaan toimeen omin avuin miten kukin kykenee. Muuten on tyhjän päällä kadulla kerjäämässä20 miljoonaa on iso raha usassakin verottomana pankkitilillä. Eurojackpot.
      suomessakin on Suomen joukkovainotut r.y. Toiminta on kyseenalaista sairaudella rahastamista ihme,että jos toiminta on jotenkin laillista usa:ssa ja britanniassa, se ei välttämättä ole sitä Suomessa. Kuka ottaa vastuun hoitoa vaille jääneistä itsemurha-alttiista avopotilaista? Tuskin u.s.a:n kattojärjestö?

    • Anonyymi

      Indusoitunut harhaluuloisuus kuvaa ketjun aihetta parhaiten

    • Anonyymi

      Todennäköisempää olisi varmaan että elämä on simulaatio ja joku pelaa sinulla kuin sims hahmolla.

    • Anonyymi

      Harhaisuus-luuloisuus "merkityyselämys" -on avainsanoja nerokkaalle sairaudella rahastamiselle, kateeksi käy pyramidin aloittajaa, kun olis vähän fiksumpi kuin se

    • Anonyymi

      Yhtä tyhmä kysymys onko homoseksuaalisuus totta?

    • Anonyymi

      Joukkovainoaminen tai Gang Stalking nimikkeellä voidaan kautta historian todentaa, että tätä tapahtuu joka maassa missä kiusaamista tai ihmisten oikeuksia loukataan. Ihan typerää kuvitella ettei tämän muotoista kiusaamista tai häirintää ei olisi Suomessa, Alan psykiatrian asiantuntijat haluavat tätä siirtää mielenterveyspotilaiden harhaisuuteen tunnusomaiseksi. Suomen tilanne on tällä hetkellä oikeudellisesti alennustilassa verkostomaisen kiusaamisen suhteen, kuten myös lasten mielenterveysongelmat koulukiusaamisen takia. Suomi elää keksiaikaista ihmisoikeuksien alennustilaa.

    • Anonyymi

      Se, etten voi todistaa sitä, ei ole pätevä syy olla uskomatta minua, kun olen kertonut sinulle aiemmin elämässäni, että he vetävät wc:tä ja käyttävät vesihanaa.

      Koska sinä et itse pystyisi todistamaan, jos naapuri huuhtelee wc:tä 100 kertaa tunnissa, etkä pystyisi todistamaan itsekän, jos naapuri käyttää vesihanaa 1000 kertaa päivässä ja miksi hän asuu viereisessä asunnossa, koska heillä on hyvät yhteydet kiinteistönvälittäjään.

      Ja kun otan nauhurin ja mikrofonin esille, naapuri lopettaa vesihanan käytön, koska naapuri näkee seinän läpi, että otan nauhurin ja mikrofonin esille, koska naapurilla on röntgenlaitteita, jotta hän näkee mitä teen asunnossa.

      Ja sitten heillä on bus detector, eli laitteisto, joka löytää mikrofonit ja mikrofonin häirintälaite, eli häirintälähetin, joten heillä on samassa laitteessa bus detector ja häirintälaite, joten he etsivät ensin mikrofonin ja sitten häiritsevät mikrofonin. , joten nauhoittaminen voi olla melko vaikeaa, jos kuulet vain häiriöitä, ja nykyään on myös gsm- ja bluetooth jammereitta.

      Se etten voi todista ei ole pätevää syy olla uskomatta minua, kun olen kertonut, että naapuri vetää vessaa ja käyttää vesihanaa ja häiritsee yöunia vain siksi, että en voi todistaa sitä ja he käyttävät tarkoituksella taktiikkaa, jota ei voida todistaa.

      Ja miksi he tekevät tämän, koska he ovat vihaisia ​​minulle eivätkä voi ilmaista vihaansa sopivin laillisin keinoin ja he haluavat kosta minulle, joten he haluavat minun päätyvän hullujen taloon.

      Niinpä hulluntalo ovat heidän päämääränsä, joko ympärilläsi olevat ihmiset luulevat, että sinulla on psykoosi tai gang stalking ohjelma avoimella ja näkyvällä valvonnalla, jota sinäkään et pysty todistamaan, voi aiheuttaa psykoosia herkille ihmisille.

      Mutta molemmat johtavat hullujen taloihin, joten molemmat vaihtoehdot kelpavat stalkereille, mutta mistä he saavat niin paljon resursseja, kyllä, he tekevät sen terrorismin torjunnan varjolla, joten uhri päätyy terroristien tarkkailulistalle ja he saavat paljon rahaa terrorismin torjuntaan, mutta he eivät taistele terrorismia vastaan, vaan harrastavat gang stalking.

      Ja miksi olen altistunut niin suurelle gang stalking Jyväskylässä, koska Jyväskylän armeijan tiedustelupalvelu Tikkakoskella on gang stalking hermokeskus ja Jyväskylän poliisi oli vihainen minulle, mutta he eivät pystyneet ilmaisemaan vihaansa asianmukaisin laillisin keinoin. siksi he veivät minut putkan joka toinen päivä, mitä en myöskään voi todistaa.

      Joten se, etten voi todistaa sitä, ei ole pätevä syy olla uskomatta minua, koska he käyttävät tarkoituksella taktiikkaa, jota et voi todistaa ja heidän tavoitteenaan on hullujen talo, koska he ovat vihaisia ​​minulle eivätkä voi ilmaista vihaansa asianmukaisella tavalla. laillisia keinoja joko niin, että ympärilläni olevat luulevat, että minulla on psykoosi, tai niin, että gang stalking ohjelma aiheuttaa psykoosia.

      Joten Stinan ja Hansin ja Helenan ja Jussin ja Johannan ja Josefinin olisi pitänyt auttaa minua, kun minulla on ollut vaikeaa ja olen joutunut gang stalking kohteeksi, ja se, että en ole pystynyt todistamaan, ei ole pätevä syy olla uskomatta minua ja siksi lakkaa auttamasta minua ja jopa ovat Hans ja Stina ja Hansin sisko mukaan lukien järjestivät minulle hulluntalon, sitten he ovat pettäneet minut, jopa järjestivät minulle sen hulluntalon, jonka gang stalkerit halusivat minulle, joten he järjestivät sen niin, että gang stalkerit saivat haluamansa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2161
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1698
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1322
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1228
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      161
      1197
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      46
      900
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      889
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      740
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      702
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      668
    Aihe