Kaksi naista kahvilassa, katselin sinua, kiinnostuin. Tutustutaanko?
hirvensalmella
12
348
Vastaukset
- vai sitä toista
Tarkoitatkohan minua..
- mies vastapäätä
Tarkoitan sitä nuorempaa.
- Varmasti
kannattaa tutustua, sillä johan sekin osoittaa kyseessä olevan äärimmäisen älykkään henkilön koska on lähettänyt tuon sisältöisen viestin tälle palstalle.
Siitä vaan sitten.. - blondiprincess
katselitko pitkätukkaista blondia?
- huuhaaakka
voi ei! Ei kai SITÄ blondia??? Hahhhhahhhaaaaaa Et voi olla tosissas?
- mies vastapäätä
En katsellut, oli tummat puolipitkät. Täällä muuten on joillakin ihmisillä tapana heitellä omia juttuja sekaan ilman sen kummempaa tietoa asioista. Kuten tuo edellinen tai itseasiassa kaksi. Hankkikaa elämä !
- huuhaaakka
No jopas, eikö täällä olekkaan kaikilla oikeutta kirjoitella? Nauratti vaan että jos blondia meinasit niin hahhahhaaaahhaaaaaaa....
- NNAInen
mistähän kahvilasta on kyse?
- mies vastapäätä
Rantamakasiini
- blondiprincess
mies vastapäätä kirjoitti:
Rantamakasiini
se blondi olis valmiina tapaamiseen vaikka et sitä katellukkaan.
- Heidi from?
blondiprincess kirjoitti:
se blondi olis valmiina tapaamiseen vaikka et sitä katellukkaan.
OU JEE...SUPER valmiina..tulee olemaan EKSTRA SUPER hauskaa...KIITOS sinulle ja KIITOS, KIITOS varmuuden vuoksi kaikille. BRAWO ja WOW MEILLE KAIKILLE!!!!
- huuhaakka
Heidi from? kirjoitti:
OU JEE...SUPER valmiina..tulee olemaan EKSTRA SUPER hauskaa...KIITOS sinulle ja KIITOS, KIITOS varmuuden vuoksi kaikille. BRAWO ja WOW MEILLE KAIKILLE!!!!
Heidi eiiiihh....(nauraa) sää oot ihan hullu...kikatikäkäti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062