Nazarin Turkin matkat...?

Matkustamaaaaan

Ollaan varattu jo syksyksi matka ihan muualle päin maailmaa, mutta tulevaksi kevääksi (huhtikuu 2013) mietimme myös matkaa.
Onko kokemuksia Nazarin Turkin reissuista?

Ollaan kerran oltu Alanyassa, vuosia sitten, marraskuussa. Silloin kelit olivat vielä ihan mahtavat ja muutenkin kaikki ok, joskin eri matkan järjestäjällä eli olisi eka kerta Nazarilla.

Katselin heidän sivujaan ja esim. neljän tähden todella kivannäköinen lapsiystävällinen hotelli uima-altaita paljon jne., vain max 600 euroa per viikko (henkilöltä).
Ei paha! All Inclusivella ym.
Meitä olisi menossa minä, mieheni ja 6-v lapsemme.
Hiukan myös mietityttää kelit huhtikuussa.

Mutta mites on kaikki reissulla pelannut ja oletteko kokeilleet näitä 4 tähden hotelleja, siellähän on sitten kalliimmalla myös 5 tähden hotskia.

7

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daiju

Olen kokeillut ihan näitä halvimpia matkoja (koska on tutun asunto Alanyassa, joten tarvittaessa on voinut vaihtaa majoitusta), ja voin sanoa että Nazarilla ei ole kertaakaan tarvinnut vaihtaa kesken matkan. Air Finlandilta, Deturilta ja Aurinkomatkoilta olemme siirtyneet mieluummin sohvalle nukkumaan kesken matkan, muttta Nazarin matkoilla olemme viihtyneet hotellissa koko matkan.
      Lennot kuitenkin ovat halpalentoja, joten peruskielitaito on siellä tarpeen....

• alkuper. kirj.

Kiitos vastauksesta!
      Neljän tähden hotellinhan ainakin pitäisi olla myös hyvä, ei viitsisi maksaa enemmän viiden tähden hotellista. Ero kuitenkin on sellainen, että neljän tähden hotskan saa 500 e vko ja viiden tähden saa 850 euroa vko, eli aika iso ero, kun lähtijöitä kolme, maksettavaa tulisi lisää tuhat euroa.
      Mites sää, sitä myös mietin, huhtikuu ei taida olla paras aika lähteä Turkkiin...

• <3

Mulla kans kokemusta Nazarilta vain noista halvemmista, 3 tähden hotelleista, suht halpoja all inclusive-reissut olleet. Ollaan käyty kolmesti: kerran heinäkuun viiminen viikko, kerran kesäkuun viiminen viikko ja nyt tänä kesänä heinäkuun eka viikko eli en osaa ottaa kantaa tuohon huhtikuun sääjuttuun =( Nazarilla on kaikki toiminut aivan hyvin, itselläni ei ainakaan ole ollut valittamisen aihetta =) Opas ei tosin tule välttämättä linja-autolla Alanyaan, vaan tänäkin kesänä kävi Antalyan opas linja-autossa esittäytymässä ja kertoili vähän perusasioita. Sitten vaan linja-auto ajeli suoraan hotelleille ja kuski opasti ovelle asti =) Ilmastointi ainakin on toiminut meillä joka kerta, tänä kesänä Karat-hotellissa vain oli pieni kikka laitettu siihen ilmastointiin... kun avasi parvekkeen oven, niin ilmastointilaite sammui eli jos halusi pitää päällä ilmastoinnin, niin piti myös parvekkeen ovi olla koko ajan kiinni... mutta keksittiin siihen pieni patentti, että voitiin istua parvekkeella illalla ja pitää ilmastointi silti päällä :D Mutta luulempa, että et tule pettymään sellaiseen 4 tähden hotelliin todellakaan, ellet nyt sitten ihan superluksusta odota :D

• ellibes

Olen ollut useampaan kertaan Nazarin matkoilla Turkissa ja ei ole ollut moittimista.Olen ottanut joskus myös määrittelemättömän all inckl.paketin heiltä ja hyvin tyytyväinen olin ,vain 520 euroa/2vk ja hulppeat oltavat bungalow-huoneistossa ja hyvät vaihtelevat sapuskat koko loman ajan Kusadasissa.Alanyassa olin myös AI majoituksessa heidän eräässä kaupunkihotellissa ja ei mitään kielteistä tule kyllä mieleen siitäkään.Normaaleissa huoneistohotelleisssa olen ollut useamman kerran Alanyassa ,ja siistejä kivoja hotelleja ovat kaikki mielestäni olleet .Ne matkat jotka olen Nazarilta ostanut ,lennettiin kaikki kyllä Finnairin koneilla tuolloin ,yleensä AM--matkalaisia myös samalla lennolla ,Kusadasissa Finnnmatkalaisia.Huhtik.lämpötiloista voi sanoa sen verran ,että päivisin on jo melko kivat ilmat ,mutta yöt ovat kylmiä.Uima-altaissa vedet ovat viileitä,suorastaan kylmiä huhikuun puolella mielestäni.Mutta noin yleensä ottaen Nazar-matkani ovat olleet ongelmattomia ja käytin ks. matkanjärjestäjää jo Ruotsissa asuessani useammankin kerran.

• 3x nazar

oltiin huhtikuussa kahden lapsen ja ystävän ja hänen lapsen kans eftalia villagessa joka nazarin valikoimassa 4 *.. ilmat oli tosi hyvät, tosin ei liian kuumat mutta nuorempi tyttäreni onnistui polttamaan olkapäänsä vaikka kuinka rasvattiin...saattaapi johtua siitä että tuolloin aurinko on tosi alhaalla..matkatoimistosta ei ole valittamista siksi varattuna jo kolmas nazar matka vuoden sisään

• JL

olen kerran ollut Nazarilla Pegasus Word 2 viikkoa ja lasten mielestä paras hotelli koskaan. Olivat silloin 12,13 v. kokemusta heill n. 15 eri etelänmatkaa. Suosittelen!

juha

• turkissa turkitta

toukokuun alussa oltiin Nazarilla Sidessa.Cinar garden oli ihan ok. keskitason hotelli.
      muuten kaikki sujui ihan ongelmitta,oppaat oli tavattavissa hotellilla joka päivä.
      ja koska kausi ei ollut vielä vilkkaimmillaan ei ollut pahaa tungosta missään.
      suosittelen Nazaria vilpittömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe