mie oon jo kaua halunnu kummiks mut ei mua kukaa pyydä ;( oisin niin onnellinen et saisin olla jonkun kummi ootko sä halunnu olla jonku kummi
moi mul on asiaa
1
133
Vastaukset
- kummitus2011
Pääsit siis tänä vuonna ripiltä, nimimerkkisi perusteella? Olet siis ollut "kelvollinen" kummiksi maksimissaan muutaman KUUKAUDEN? Älä siis huoli, kun omat kaverisi alkavat saada lapsia, toivottavasti vasta esim 10 vuoden päästä, varmasti sinuakin pyydetään kummiksi.
Itsekin olisin ripiltä päästyäni (3v sitten) halunnut ihan älyttömästi oman kummilapsen. Minulla oli jonkinasteinen vauvakuume, ja halusin jonkun pienen, jota hoitaa. Kaverit pääsivät kummiksi. Perhe, jonka lapsen kummiksi olisin lähes varmasti päässyt (lapsi olisi ollut serkkuni), sai keskenmenon. AJattelin, että minäkin saan olla kummi ehkä vasta kaverieni lapsille. Kuitenkin sitten n. 1,5v konfirmaationi jälkeen tämä sama perhe ilmoitti uudesta raskaudesta. Lapsi syntyi 2011, ja viisi päivää myöhemmin minua pyydettiin pienen pojan kummiksi (: Kultapoikani on nyt reilun vuoden, ja yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä, jota rakastan aivan älyttömän paljon! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4376190- 875480
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514487- 824005
- 543996
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309