mie oon jo kaua halunnu kummiks mut ei mua kukaa pyydä ;( oisin niin onnellinen et saisin olla jonkun kummi ootko sä halunnu olla jonku kummi
moi mul on asiaa
1
110
Vastaukset
- kummitus2011
Pääsit siis tänä vuonna ripiltä, nimimerkkisi perusteella? Olet siis ollut "kelvollinen" kummiksi maksimissaan muutaman KUUKAUDEN? Älä siis huoli, kun omat kaverisi alkavat saada lapsia, toivottavasti vasta esim 10 vuoden päästä, varmasti sinuakin pyydetään kummiksi.
Itsekin olisin ripiltä päästyäni (3v sitten) halunnut ihan älyttömästi oman kummilapsen. Minulla oli jonkinasteinen vauvakuume, ja halusin jonkun pienen, jota hoitaa. Kaverit pääsivät kummiksi. Perhe, jonka lapsen kummiksi olisin lähes varmasti päässyt (lapsi olisi ollut serkkuni), sai keskenmenon. AJattelin, että minäkin saan olla kummi ehkä vasta kaverieni lapsille. Kuitenkin sitten n. 1,5v konfirmaationi jälkeen tämä sama perhe ilmoitti uudesta raskaudesta. Lapsi syntyi 2011, ja viisi päivää myöhemmin minua pyydettiin pienen pojan kummiksi (: Kultapoikani on nyt reilun vuoden, ja yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä, jota rakastan aivan älyttömän paljon! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1072043En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78880
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728