mie oon jo kaua halunnu kummiks mut ei mua kukaa pyydä ;( oisin niin onnellinen et saisin olla jonkun kummi ootko sä halunnu olla jonku kummi
moi mul on asiaa
1
102
Vastaukset
- kummitus2011
Pääsit siis tänä vuonna ripiltä, nimimerkkisi perusteella? Olet siis ollut "kelvollinen" kummiksi maksimissaan muutaman KUUKAUDEN? Älä siis huoli, kun omat kaverisi alkavat saada lapsia, toivottavasti vasta esim 10 vuoden päästä, varmasti sinuakin pyydetään kummiksi.
Itsekin olisin ripiltä päästyäni (3v sitten) halunnut ihan älyttömästi oman kummilapsen. Minulla oli jonkinasteinen vauvakuume, ja halusin jonkun pienen, jota hoitaa. Kaverit pääsivät kummiksi. Perhe, jonka lapsen kummiksi olisin lähes varmasti päässyt (lapsi olisi ollut serkkuni), sai keskenmenon. AJattelin, että minäkin saan olla kummi ehkä vasta kaverieni lapsille. Kuitenkin sitten n. 1,5v konfirmaationi jälkeen tämä sama perhe ilmoitti uudesta raskaudesta. Lapsi syntyi 2011, ja viisi päivää myöhemmin minua pyydettiin pienen pojan kummiksi (: Kultapoikani on nyt reilun vuoden, ja yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä, jota rakastan aivan älyttömän paljon! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049