Tuliaisia mökille???

M27tku

Tuli kutsu ensi viikonlopuksi tapamaan vanhoja työkavereita mökille joihin en ole pitänyt yhteyttä todella pitkään aikaan. Aikaa on kulunut 10 vuotta ja joihinkin henkilöihin olen ohi mennen törmännyt mutta kuulumiset ovat silloin vaihdettu pikaisesti. Meitä on 4 miestä ja luultavasti se menee grillauksen, juomisen ja saunomisen puolelle. Nyt mietinkin mitä veisin tuliaisen...ruokaa, viinaa, hyttyskarkotteita...kuulostaa kovin tylsältä, mutta kuitenkin ehkä olisivat käytännöllisiä. Hiukan koitin etsiä netistä mitä veisin mutta ei oikein hyvää vinkkiä tullut. Sakista sen verran että olen ehkä se vähiten juova ja rauhallinen tyyppi, yksi kavereista koomikko ja riehuja...jotain vääntöä luvassa siis :D, kolmas perusti firman ja hänellä menee hyvin (tämän henkillön mökki), 4 seikkaillut pitkin maata opiskelemassa. Tuon riehujan ehkä tunnen parhaiten, mutta muut tunnen todella huonnosti kun he ei kovin kauan ollut työntekijöitä...itse vielä "jumitan" samassa työpaikassa niinku yks kaveri sanos :D.

6

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain ehotuksia

      Ei kai sun nyt koko porukkaa tarvia känniin juottaa, vie vain kohtuullinen määrä. Oletettavasti kaikki vie viinaa sinne. Jos kerta saunotte niin entäs jotain siihen liittyvää ? Vaikka saunakiulu ja siihen prujua: tervasaippuaa, selänpesuharja tms.
      Tai ruoalaittoa ajatellen... kivoja on semmoset teräksiset teleskooppi makkaratikut. Ja mitä olettavammin siellä on makkaraa ja pihvejä... vie sinä vaikka villisikasäilykettä. Tulee se seuraavakin päivä ja nälkä on sillonkin.
      En tiiä miten innokkaita pelaajia ootte mutta mölkky on perinteinen mökkeilypeli, onnistuu myös pienessä dopingissa

    • Saunavihta.

      Jos osaat tehdä.

    • Alkon kautta

      pari viinapulloa ja pieni viskipullo muutama kori galjaa riittää makkaraa pitää olla ehdottomasti

    • Kaiken nähnyt

      Vapaa-ajan asunnon omistajana voin antaa lisäneuvoa tilanteessasi. Mikäli ja kun mökin haltijana/omistajana on myös naishenkilöitä, niin edellisten tuomisten lisäksi aina ja joka paikkaan tervetulleita tuomisia äijäkutsuille ovat:

      talous- ja vessapaperipakkaukset
      kertakäyttöastiat: lautaset. kupit, lasit, ruokailuvälineet ym.
      grillihiilet
      kivennäisvedet, mehut, tuoremehut tms.
      jätesäkit, roskapussit

      Listaa voi täydentää niin paljon kuin mielikuvitus osallistujien suhteen riittää.

    • takuu_varma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe