MobiililaajakaistaPaketti Nopsa 13.9 € /kk

KatLaw

Yritän tilata tuota mutta en tajua miksi minun pitää valita itselleni joko uusi puhelinnumero, tai siirtää vanha numero toiselta operaattorilta.

- En tajua miksi pitää ylipäätään numeroiden kanssa pelleillä kun tuo nettitikkuhan toimii vain TIETOKONEISSA, ei siis puhelimissa.

- Toiseksi en tajua että jos kerran pitää joku numero valita niin miksen voi käyttää nykyistä Saunalahden GSM liittymäni numeroa?

13

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen?

Jos sitä mokkulassa käytät, miten sitten käytät puhelinta vanhalla numerolla! Vaihdatko SIMiä laitteesta toiseen koko ajan? Jos puhelimessa, tottakai vanha numero käy.

• KatLaw

Sinä nyt olet aivan pihalla like a lumiukko....

• kaikkivalkenee
        KatLaw kirjoitti:

Sinä nyt olet aivan pihalla like a lumiukko....

Eli olet nainen.

• ------

Kyl vaan kännykkäliittymä ja 3G-nettiliittymä ovat tässä eri asioita, ja ei Nopsa-nettiliittymää varten ainakaan minun tarvinnut valita uutta numeroa, sehän tulee Nopsan mukana mikä tulee, eikä etenkään tarvinnut vanhan numeron siirtoa toiselta operaattorilta, se kun on kännykkäkäytössä.
      http://saunalahti.fi/mobiililaajakaista/nopsa.php

• KatLaw

Kiitos.

• KatLaw

http://i.imgur.com/i8ECm.png

Tuossa siis nuo 2 vaihtoehtoa.

• -----
        KatLaw kirjoitti:

No valitse sitten uusi numero.
        Sehän taivahan samantekevää, mikä numero nettitikussa on käytössä, kun eihän sitä tarvitse edes muistaa.

• ägfödl
        KatLaw kirjoitti:

Kummallista numerovälppäämistä Saunalahdelta.
        Kännykkäliittymän kyseessä ollessa ymmärrettävää, mutta miksi moinen hulabaloo numeroilla, kun kyse on nettitikusta?

• -------
        ägfödl kirjoitti:

Kummallista numerovälppäämistä Saunalahdelta.
        Kännykkäliittymän kyseessä ollessa ymmärrettävää, mutta miksi moinen hulabaloo numeroilla, kun kyse on nettitikusta?

Niin monet käyttää Nopsaa myös soittamiseen/tekstiviestien lähettämiseen... siksi siinä on numeronvaihto mahdollisuus. Toki usealle parhain ja helpoin on uusi numero vaihtoehto.

"- Toiseksi en tajua että jos kerran pitää joku numero valita niin miksen voi käyttää nykyistä Saunalahden GSM liittymäni numeroa?"

Koska olet tilaamassa uutta liittymää. Jos haluat vaihtaa nykyisen liittymäsi Nopsaan tai muuten muuttaa sitä, niin se tapahtuu http://oma.saunalahti.fi kautta. Jos haluat käyttää samaa numeroa Nettitikussa ja kännykässä niin otat Mobiililaajakaista Plus siinä tulee kaksi sim korttia.

• öfskalr
        ------- kirjoitti:

Niin monet käyttää Nopsaa myös soittamiseen/tekstiviestien lähettämiseen... siksi siinä on numeronvaihto mahdollisuus. Toki usealle parhain ja helpoin on uusi numero vaihtoehto.

"- Toiseksi en tajua että jos kerran pitää joku numero valita niin miksen voi käyttää nykyistä Saunalahden GSM liittymäni numeroa?"

Koska olet tilaamassa uutta liittymää. Jos haluat vaihtaa nykyisen liittymäsi Nopsaan tai muuten muuttaa sitä, niin se tapahtuu http://oma.saunalahti.fi kautta. Jos haluat käyttää samaa numeroa Nettitikussa ja kännykässä niin otat Mobiililaajakaista Plus siinä tulee kaksi sim korttia.

"Niin monet käyttää Nopsaa myös soittamiseen/tekstiviestien lähettämiseen... "

Tuota noin, pätkiikö minulla näin pahasti.?
        Vatkaako ihmiset todella Nopsan SIM-korttia nettitikusta kännykkään, ja siitä takaisin nettitikkuun?
        Nopsalla voi toki lähettää tekstiviestejä tietokoneeltakin, mutta ne viestit tupppaavat venymään pitkiksi, kun PC:llä on helppo runoilla, ja ne viestit ovat sikakalliita.

• öfskalr kirjoitti:

"Niin monet käyttää Nopsaa myös soittamiseen/tekstiviestien lähettämiseen... "

Tuota noin, pätkiikö minulla näin pahasti.?
        Vatkaako ihmiset todella Nopsan SIM-korttia nettitikusta kännykkään, ja siitä takaisin nettitikkuun?
        Nopsalla voi toki lähettää tekstiviestejä tietokoneeltakin, mutta ne viestit tupppaavat venymään pitkiksi, kun PC:llä on helppo runoilla, ja ne viestit ovat sikakalliita.

Kyllähän sinulla vähän pätkii...

Monilla on mobiilidata älypuhelimessa, jolla soitetaan "oikeita" puheluja hyvin harvoin, jos koskaan. Monissa tapauksissa mokkula on se huonoin käyttötilanne, kun tavallisella kännykälläkin saa linkin läppäriin joko BlueToothilla, WLAN:illa tai USB:llä. Ei pulaamista tai säätämistä, jolloin se kylkiäisenä tullut mokkula hyvin pian jää läppärilaukun pohjalle unohduksiin.

• ()

Täällä Nopsa dual-SIM-kortilla, ja en tänä päivänäkään tiedä kahden nettitikkuni käyttämiä puhelinnumeroita...
      Kai ne jossain lapussa ovat.

• 1+18

Sama täällä kai sopimuksesta numerot löytyy jos tarvetta.
        Onhan tuo aika halpaa surffailua ja kiva kun sai simin läppärille ja pöytäkoneelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe