Tervehdys!
Voisiko joku suositella vantaalta kattoremontin tekijöitä. Kyseessä n. 400m2 paritalo, uusi kate olisi tiilijäljitelmä pelti. Millä yrityksellä paras hinta/laatu suhde , Ammattitaitoiset työntekijät ja hyvä tuntemus kattoremonteista? Yrityksiä tuntuu löytyvän paljon.
kattoremontti edessä!!!
1
230
Vastaukset
- ailalle ja erkille
kohta tänne alkaa satelelemaan jotain tällasta: meille teki se ja se ehitus, olivat todella ammattilaisia eikä ollut edes kallis. mut joo... tässä muutama vinkki asentajalta. itse olen työskennellyt muutamassakin firmassa niin suurissa kuin pienissäkin ja en voi kovin lämpimästi suositella näitä valtakunnallisesti toimivia suuria kattofirmoja. jos kuitenkin päädytte tällaiseen niin teettäkää ainakin katon kuntotarkastus jollain ulkopuolisella tarkastajalla koska näiden firmojen "kattoasiantuntijat" ovat vain myyjiä. itse suosittelisin jotain muutaman miehen rakennusliikettä joka ei pysty aloittamaan ihan huomenna. kyselette referenssit ja soitatte muutamalle edelliselle asiakkaalle niin saa jonkun kuvan yrityksestä ja sen laadusta. laatu/hinta suhde on aivan varmasti parempi näissä pikku firmoissa, tiedän sen varmasti koska olen nähnyt niin monta kattofirmaa ja parhaat on ollu näitä pieniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779