Etsimme ensi kesäksi häihimme bändiä, joka osaa soittaa musiikkia laidasta laitaan, mm. volbeat, avenged sevenfold yms.
Hakusessa hääbändi Lappeenrantaan!
4
304
Vastaukset
- LIVEGROUP
Terve, sivuiltamme löydät muutaman ääninäytteen sekä yhteystiedot, ota yhteyttä!
www.bilebandilivegroup.sivustot.fi
Yst. Terv. Livegroup - Onervaband
Onerva, hääbändi joka luo häihisi tunnelman kuin tunnelman.
Onerva on kattavasti monet eri tyylilajit hallitseva coverbändi joka esiintyy ympäri Suomea erilaisissa juhlatilaisuuksissa ja tapahtumissa. Bändi koostuu monipuolisista ammattimuusikosta, jotka takaavat ainutlaatuisen viihde- ja musiikkikokemuksen tapahtumaan kuin tapahtumaan.
Muuntautumiskykyinen Onerva soittaa niin tyylikkäät tanssikappaleet, kuin iskevät soul-, jazz-, poprock,- sekä discohitit joko retrotunnelmissa vanhan ajan – tai tämän päivän tyyliin. Onerva osaa toteuttaa toivekappaleesi, taata hyvän meiningin ja luoda tunnelmaa vaikka loihtimalla taustamusiikin tilaisuuksiisi.
http://onervaband.wordpress.com/
Tarjouspyynnöt ja muut tiedustelut:
E-mail: [email protected]
Puh. 050-3690229 - CupCakes
Hei,
Käy vilkaisemassa facebook-sivumme:
http://facebook.com/cupCakesBand - AITC
Häihin erinomaisesti sopiva bile/tanssibändi Anna-Ilona soittaa mm. Volbeatia yms. Katso n. 150 biisin aktiiviohjelmisto sivuilta www.annailonatrio.suntuubi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962