15.8 äkkilähtö Rodokselle

ouluradio

Athineon ***
Huoneistohotel vai
Athena ***
Hotelli/Huoneistohotelli tai
Esperia **
Hotelli/Huoneistohotel onko kokemuksia mikä näistä on paras?

9

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esperiaaa

kaikista on 1 liian kaukana keskustasta muuten hyvä 2 perushotelli riippuu kunpaan suuntaa saa huoneen jos merelle niin näkymät naapuri hotelliin.3 lähellä kaikkea jos näistä joku niin perheveikolle eka ,kaljaveikolle 3.ja siltä väliltä 2.

• 22+22

Athena ja Esperia keskustassa Athineon laitakaupungilla. Noista valitsisin Athineonin. Lähellä rantaa, keskustaa ja baarikatua. Kaikki vieressä.

• Sinnetännekin

Menikö vähän sekaisin hotellit. Athineon ei kyllä ole keskustaa ja baarikatua lähellä, mutta Athena on :) Minä muuten valitsisin Esperian.

• 22+22

Athena siis lähellä rantaa, keskustaa ja baarikatua.

• Kesä 2012

Sekä Esperia- että Athena-hotellit tuttuja yöpymispaikkoja matkoillamme. Esperia-hotelli keskellä kaikkea ja Athena lähellä tuulista rantaa, baarikadulla. Kesäkuun alussa yövyimme jälkimmäisessä ja hotelli oli siisti ja huoneisto viihtyisämpi kuin Esperiassa. Kävimme joka päivä Tuulisella rannalla aurinkoa ottamassa. Aamupalakin oli kohtuullisen hyvä. Molemmista hotelleista suhteellisen lyhyt matka rientoihin, jos on tarvis mennä.

• ouluradio

Epsilon huoneistohotelli Faliraki, Rodos sopisi mainosten mukaan minulle parhaiten ,kun on isot uima-altaat. Kiitos vinkeistä ja otan huomioon ne, jos Faliraki ei onnistu..Varhainen aamu uinti suhteelisen hyvän kokoisessa altaassaa on minulle tärkeä.En ole vielä varannut matkaa ja voihan olla että kaikki menee sivu suun, mutta Rodoksellee jossain vaiheessa tarkoitus on mennä

• ouluradio

2vk matka varmistin Faliraki, Rodos huoneistohotelli Epsilon. Turkista on kokemusta vastaavan täht/ hintai luokasta siihen nähden tiedän miten varautua.Hyvää kesän loppua ja lämmintä syksyä :)

• Sto kalo

Faliraki on fantastinen paikka Rhodoksella. N. 7 km hiekkarantaa. Siellä voi mennä myös mm. Esperideksen allasalueelle jos vaihtelua haluaa ja pistäytyä naapurihotellien minimarketeissa vertailemassa tuotteita ja hintoja.
      Itse aikoinaan viettänyt useita lomia ns. vanhassa Epsylonissa josta ei koskaan mitään moittimista, päinvastoin.
      Bussilla pääsee edullisesti kaupunkiin ja takaisin ellei sitten halua taksia käyttää.
      Kalo taxidi!

• ouluradio

2 vk matka takana siis Falirakiin huoneistohotelli Epsilonissa.Aivan upea hotelli täytti odotukset 100%. Käytiin muutaman kerran Rodoksella vanha kaupunki oli hivenen pettymys. Puitteet oli koreat ja sisällä myyntikrääsää ja ruokapaikkoja. Toisella kertaa tehtiin juna kierros ja bongattiin mm akvaario meri museo tms mikä oli mielenkiintoinen paikka.Lindoksen laivaretki oli matkan paras osa. Sinne mentiin toisella viikolla ja oltiin totuttu jo hivenen kuumuuteen ja saatu väriä iholle, Söimme tukevan aamiaisen ennen lähtöä ja 2 litran vesipullon otimme mukaan. Molemmat tuli tarpeeseen, koska retki oli aika raskas ainakin minulle. Aasilla ratsastaminen huikean korkealle kivikkoista tietä oli mammalle ikimuistoinen kokemus. Linnasta oli mahtavat näköalat. Takaisin tultiin kävellen ja sain olla varovainen, etten luikastellut sileillä kivillä. 3h oltiin Lindoksessa ja hyvin ehti vielä uimassa yms.Falirakin keskustaan kävelimme useasti ja mm yö huvipuisto jäi mieleen, jossa oli maailmanpyörä. Matkan ainut ikävä asia oli marketti myyjien tyly käyttäytyminen ja mieleni pahoitin alkupäivinä, mutta ei se pilannu lomaa kuitenkaan. Ostimme ruokatarpeet ab marketista ja Lidlistä. Muutaman kerran söimme ravintolassa.Hotelli on upea . Kaksiomme oli hyvä kuntoinen ja allas alue täytti odotukset täysin. Pari viikon aikana tuli uitua melkoisesti ja muutaman kerran osallistuin tehokkaaseen vesijumppaankin mikä oli altaalla päivittäin. Uimapatjalla surffailin merellä. Ei mennyt sit suolaista merivettäkään suuhun niin herkästi. kaiken kaikkiaan ihana matka ja kaksi viiikoa meni nopeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe