itellä alkoi alkuviikosta kun suuhun iski sammas,sitten kurkkukipua ja nivelet on särkeneet eilisestä, välillä enemmän, välillä vähemmän. Nenä lievästi tukossa, ei kyl mitenkään tyypillisen flunssan kaltasesti ja heikko olo.Nuoremmalla muksulla alkoi oksentelulla eilen, sitten kuumetta ja nyt kunnon räkis päällä. Vanhempi valitti ensin suukipua ja nyt särkee jalat.
Tietääkö siis joku onko ton kaltasilla oireilla varusteltua pöpöä just nyt erikoisesti liikkeellä? mua ihmetyttää noi karmeet nivelkivut, vai kuuluuko ne ihan normi lunssaankin?
flunssa?enteroa? mitä tää on?
tahtois tietää
3
215
Vastaukset
hiv?
- labrarotta
Se on aika hankala määritellä yksittäisen pöpön aiheuttamia oireita, koska virus muuntautuu jo hypätessään ihmisestä toiseen.
- se joka alotti...
no nythän se ratkes...enterorokkohan se täällä :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838