itellä alkoi alkuviikosta kun suuhun iski sammas,sitten kurkkukipua ja nivelet on särkeneet eilisestä, välillä enemmän, välillä vähemmän. Nenä lievästi tukossa, ei kyl mitenkään tyypillisen flunssan kaltasesti ja heikko olo.Nuoremmalla muksulla alkoi oksentelulla eilen, sitten kuumetta ja nyt kunnon räkis päällä. Vanhempi valitti ensin suukipua ja nyt särkee jalat.
Tietääkö siis joku onko ton kaltasilla oireilla varusteltua pöpöä just nyt erikoisesti liikkeellä? mua ihmetyttää noi karmeet nivelkivut, vai kuuluuko ne ihan normi lunssaankin?
flunssa?enteroa? mitä tää on?
tahtois tietää
3
266
Vastaukset 3
hiv?
- labrarotta
Se on aika hankala määritellä yksittäisen pöpön aiheuttamia oireita, koska virus muuntautuu jo hypätessään ihmisestä toiseen.
- se joka alotti...
no nythän se ratkes...enterorokkohan se täällä :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931028Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei301952- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630