nonii elikkäs kun alatte kirjoittamaan tarinaa niin kirjoittakaa se kokonaan ennen kuin lisäilette tänne, koska mikään ei ole turhauttavampaa kuin odottaa jotain tarinan seuraavaa osaa viikkotolkulla!
vinkki kirjoittajille
3
257
Vastaukset
- Laakerinlehti
Anteeksi nyt vain omasta puolestani, jos ei miellytä, mutta mun kirjoitustahdilla kokonainen tarina kestäisi useamman vuoden! :D Mun mielestä sellainen odottelu on turhauttavampaa; oonkohan mä yksin mielipiteeni kanssa? o.O
- Kynäniska
Minusta olisi mukavampi kirjoitella, jos lukijat jotenkin reakoisivat lukemaansa, vaikka muutamalla sanalla. Haluaisin oppia paremmaksi kirjoittajaksi.
- Laakerinlehti
Nyt osuttiin asian ytimeen! Ei se ainakaan innosta kirjoittamaan, jos uuteen osaan tulee se nollasta yhteen kommenttia. :/ Ultris ja mä ainakin keskitytään Unelmoijien jatkamiseen, koska a) siinä on mielenkiinto kohdallaan ja b) siihen tulee sentään palautetta.
Nii, ja TTLK ei jatku ennen kuun puoltaväliä. Too bad.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317806
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455360- 594832
- 763527
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1441714- 381672