Mihin on kaikkein helpointa erikoistua?
Mikä helpoin erikoistumisala?
11
3372
Vastaukset
- liirunlaarun
Siihen, mikä kiinnostaa. Siinä missä kirurgiset erikoistumisalat voivat olla raskaita, niin aika kuitenkin saattaa luistaa nopeasti eikä tylsisty, jos ne kiinnostaa. Vastuuttomammat erikoisalat taas voivat tuntua "helpommilta" mutta jos kiinnostus uupuu, niin tuntuu pakkopullalta.
Ei kannata siis kuunnella muiden mielipiteitä, jokainen luo omansa ja jokaiselle on omanlaisensa erikoisala. Jos kuitenkin yleisesti puhutaan, niin kuulemma radiologia ja patologoa ainakin ovat vastuullisesti ei niin isossa asemassa.- asiakkaana
Ainakin Tampereen lääketieteellisestä valmistuu vastuuttomia. Heiltä puuttuu tieteellinen ajattelu ym. oppimisen perustaidot.
- fds23432
Diagnostiset erikoisalat eivät todellakaan ole vastuuttomia :DD. Ne ovat niitå aloja, joissa pitää ihan oikeasti itse ajatella ja päätyä diagnoosiin. Potilaan näkäminen ja vastuu ei ole sama asia. Radiologiassahan lisäksi on invasiivinen toimenpidepuoli.
- eslkklkl
Verisuonikirurgia, putkimiehen hommaan verrattavissa
- teekkari111111
e12441d kirjoitti:
Onpa mielenkiintonen video. Taidan silti pysyä hydrauliikkaan ja pneumatiikkaan erikoistuneena koneinsinöörinä, vähemmän yököttävää (silleen miehekkäästi).
- Satshp
Patologiset opinnot ovat helpoimmat, sillä Satakunnan sairaanhoitopiirissäkin kaikki ovat patologisia sadisteja, sekä lääkärit että hoitajat.
http://urbaanisanakirja.com/word/patologinen/
http://urbaanisanakirja.com/word/sadisti/ - 121221
Erikoisala valitsee sinut. ;)
- nunsnsns
Mitä ovat ns. suppeat erikoisalat? Ja miksi ovat suppeita? Mitkä taas ovat laajoja erikoisaloja?
- 123543dgf
laajoija voi olla esimerkiksi sisätaudit ja sen suppeita aloja kardiologia, gastroenterologia, reumatologia, hematologia ja endokrinologia. Voi erikoistua sisätauteihin yleisesti tai valita yhden sen suppeamman alan.
- munlootailija
Onko vaikutusta palkkaa onko yleisesti erikoistunut sisätauteihin vai johonkin sisätautien suppeaan erikoisalaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817