Tietokoneliike asensi avastin,piti olla maksuton ja kun yritin rekisteröityä niin nyt on ostettava lisenssi!
Haluaisin poistaa avastin ja asentaa MSE:n. Avast on 7.0.1456 ja kone vista.
Miten avast poistetaan?
Avast tarjoaa maksullista versioita!
10
406
Vastaukset
Avastin voi poistaa Windowsin ohjauspaneelin lisää ja poista kohdasta ( Tai poista sovellus).
Toinen keino olisi käyttää Avastin poisto ohjelmaa: http://www.avast.com/uninstall-utility
MSE löytyy Avastin poiston jälkeen Windows Updatesta.- mse
Poistin avastin, latasin poisto-ohjelman, nyt on suojana koneen oma defender.
Ei vielä onnistunut MSE:n lataaminen.
Tämä kone on 64 bit, vista bisnesversio. selain on mozilla, koneessa myös explower. - mse
mse kirjoitti:
Poistin avastin, latasin poisto-ohjelman, nyt on suojana koneen oma defender.
Ei vielä onnistunut MSE:n lataaminen.
Tämä kone on 64 bit, vista bisnesversio. selain on mozilla, koneessa myös explower.Jatkan. Onnistui MSE:n lataaminen Explowerin kautta :) Avast oli maksuton mutta kun se tarjosi jotakin päivitystä ja menin klikkaamaan niin pian alkoi pomppimaan tuo lätkä jossa luki: Sinun on otettava käyttöön maksullinen versio tai koneelle tulee vakavia uhkia. (:
Tuo Defender ilmoittaa nyt ettei ole käytössä. MSE ilmoittaa: Tietokoneen tila: SUOJATTU.
Minä olen koneenkin suhteen melkoinen tumpelo :D
Kiitos neuvoista :) mse kirjoitti:
Jatkan. Onnistui MSE:n lataaminen Explowerin kautta :) Avast oli maksuton mutta kun se tarjosi jotakin päivitystä ja menin klikkaamaan niin pian alkoi pomppimaan tuo lätkä jossa luki: Sinun on otettava käyttöön maksullinen versio tai koneelle tulee vakavia uhkia. (:
Tuo Defender ilmoittaa nyt ettei ole käytössä. MSE ilmoittaa: Tietokoneen tila: SUOJATTU.
Minä olen koneenkin suhteen melkoinen tumpelo :D
Kiitos neuvoista :)Defenderin kuuluukin olla pois käytöstä, jos MSE on toiminnassa. Jos sinulla on automaattinen tarkistus päällä, niin välillä MSE voi ilmoittaa, että konetta ei ole tarkistettu pitkään aikaan.
- mse
vapunen kirjoitti:
Defenderin kuuluukin olla pois käytöstä, jos MSE on toiminnassa. Jos sinulla on automaattinen tarkistus päällä, niin välillä MSE voi ilmoittaa, että konetta ei ole tarkistettu pitkään aikaan.
Kyllä näyttää olevan suositusten mukainen automaatti-tarkistus päällä.
Tämä MSE oli edellisellä koneella pari vuotta eikä minkäänlaista ongelmaa ollut.
Mikähän tämä ? TPM- infineon security platform ....näyttää olevan koneella..ei kai haittaakaan ole?
Muksuja olen kieltänyt lataamasta mitään :) mse kirjoitti:
Kyllä näyttää olevan suositusten mukainen automaatti-tarkistus päällä.
Tämä MSE oli edellisellä koneella pari vuotta eikä minkäänlaista ongelmaa ollut.
Mikähän tämä ? TPM- infineon security platform ....näyttää olevan koneella..ei kai haittaakaan ole?
Muksuja olen kieltänyt lataamasta mitään :)Se on varmaankin tämä: http://en.wikipedia.org/wiki/Trusted_Platform_Module
- mse
vapunen kirjoitti:
Se on varmaankin tämä: http://en.wikipedia.org/wiki/Trusted_Platform_Module
Se onkin joku kiinteä turvajuttu!
Kyllä siitä on sekin maksuton vaihtoehto tarjolla kun tarkasti luet sen. Olen käyttänyt avastia jo vuosia free versiona.
- kämmännyt
Voiko vielä vaihtaa maksuttomaan versioon kun aikaa on 19 pv lisenssin maksamiseen?
Versio on 7.
Mitenkähän menetellään? Yritin löytää jotain paikkaa mistä aloittaa, mutta tuntui olevan tiet tukossa.
Mutta jos Avastia vertaa MSE ohjelmaan niin se on raskaampi ja sisältää mainoksia. MSE on taas kevyt ja siihen ei tarvitse koskaan rekisteröityä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826