Avast tarjoaa maksullista versioita!

mse

Tietokoneliike asensi avastin,piti olla maksuton ja kun yritin rekisteröityä niin nyt on ostettava lisenssi!
Haluaisin poistaa avastin ja asentaa MSE:n. Avast on 7.0.1456 ja kone vista.
Miten avast poistetaan?

10

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avastin voi poistaa Windowsin ohjauspaneelin lisää ja poista kohdasta ( Tai poista sovellus).

Toinen keino olisi käyttää Avastin poisto ohjelmaa: http://www.avast.com/uninstall-utility

MSE löytyy Avastin poiston jälkeen Windows Updatesta.

• mse

Poistin avastin, latasin poisto-ohjelman, nyt on suojana koneen oma defender.
        Ei vielä onnistunut MSE:n lataaminen.

Tämä kone on 64 bit, vista bisnesversio. selain on mozilla, koneessa myös explower.

• mse
        mse kirjoitti:

Poistin avastin, latasin poisto-ohjelman, nyt on suojana koneen oma defender.
        Ei vielä onnistunut MSE:n lataaminen.

Tämä kone on 64 bit, vista bisnesversio. selain on mozilla, koneessa myös explower.

Jatkan. Onnistui MSE:n lataaminen Explowerin kautta :) Avast oli maksuton mutta kun se tarjosi jotakin päivitystä ja menin klikkaamaan niin pian alkoi pomppimaan tuo lätkä jossa luki: Sinun on otettava käyttöön maksullinen versio tai koneelle tulee vakavia uhkia. (:

Tuo Defender ilmoittaa nyt ettei ole käytössä. MSE ilmoittaa: Tietokoneen tila: SUOJATTU.

Minä olen koneenkin suhteen melkoinen tumpelo :D

Kiitos neuvoista :)

• mse kirjoitti:

Jatkan. Onnistui MSE:n lataaminen Explowerin kautta :) Avast oli maksuton mutta kun se tarjosi jotakin päivitystä ja menin klikkaamaan niin pian alkoi pomppimaan tuo lätkä jossa luki: Sinun on otettava käyttöön maksullinen versio tai koneelle tulee vakavia uhkia. (:

Tuo Defender ilmoittaa nyt ettei ole käytössä. MSE ilmoittaa: Tietokoneen tila: SUOJATTU.

Minä olen koneenkin suhteen melkoinen tumpelo :D

Kiitos neuvoista :)

Defenderin kuuluukin olla pois käytöstä, jos MSE on toiminnassa. Jos sinulla on automaattinen tarkistus päällä, niin välillä MSE voi ilmoittaa, että konetta ei ole tarkistettu pitkään aikaan.

• mse
        vapunen kirjoitti:

Defenderin kuuluukin olla pois käytöstä, jos MSE on toiminnassa. Jos sinulla on automaattinen tarkistus päällä, niin välillä MSE voi ilmoittaa, että konetta ei ole tarkistettu pitkään aikaan.

Kyllä näyttää olevan suositusten mukainen automaatti-tarkistus päällä.
        Tämä MSE oli edellisellä koneella pari vuotta eikä minkäänlaista ongelmaa ollut.
        Mikähän tämä ? TPM- infineon security platform ....näyttää olevan koneella..ei kai haittaakaan ole?
        Muksuja olen kieltänyt lataamasta mitään :)

• mse kirjoitti:

Kyllä näyttää olevan suositusten mukainen automaatti-tarkistus päällä.
        Tämä MSE oli edellisellä koneella pari vuotta eikä minkäänlaista ongelmaa ollut.
        Mikähän tämä ? TPM- infineon security platform ....näyttää olevan koneella..ei kai haittaakaan ole?
        Muksuja olen kieltänyt lataamasta mitään :)

Se on varmaankin tämä: http://en.wikipedia.org/wiki/Trusted_Platform_Module

• mse

• Kyllä siitä on sekin maksuton vaihtoehto tarjolla kun tarkasti luet sen. Olen käyttänyt avastia jo vuosia free versiona.

• kämmännyt

Voiko vielä vaihtaa maksuttomaan versioon kun aikaa on 19 pv lisenssin maksamiseen?
        Versio on 7.
        Mitenkähän menetellään? Yritin löytää jotain paikkaa mistä aloittaa, mutta tuntui olevan tiet tukossa.

• Mutta jos Avastia vertaa MSE ohjelmaan niin se on raskaampi ja sisältää mainoksia. MSE on taas kevyt ja siihen ei tarvitse koskaan rekisteröityä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38