Hei!
Onko kenelläkään tietoa joko M/S Finlandia liikennöi Norlandian tilalla Helsinki-Tallinna reitillä?
Aikataulut näköjään vielä Norlandian nimissä?!
M/S Finlandia
9
289
Vastaukset
- Nord Land
Ei ole vielä liikenteessä.
- Kiinnostaisi tietää
Kiitos tiedosta, sitten vaan vielä vanhaan Norlandiaan!!!!
- olav ulp
haloo!!!!! laivaa vasta tehdään.ei kukaan vielä tiedä aikataulua. herää pahvi.
- joopajoooo
^Laivaa tehdään? Se on kyllä rakennettu v.2001..
- olav ulp
ok. siis varustetaan .
- jalka polkimilla
http://www.eckeroline.fi/fi/document.aspx?docID=2931
Sisäpiiri eli henkilökunta kertoo heti, koska Nordlandia Vha Rva tekee viimeisen matkan. Sinne ehdotomasti mentävä , koska olin neitsytmatkallaan, jolloin kaikki kommelukset sattu. Mm rantautuminen kesti 2 h, koska silta oli aivan väärin mitoitettu. Siinä kaiteella katsottiin hitsaamista jne
Jotenkin se vaan on niin lutunen laiva ja ihana henkilökunta.- Kiinnostaisi tietää
Se on itsestään selviö, että sitten on päästävä vielä reissuun kun Vanha Rouva tekee viimeisen matkansa. Se on nostalginen reissu.
Olin aikanaan Georg Otsin viimeisellä reissulla ja sekin oli ikimuistoinen. Kyllä näiden "vanhojen" laivojen mukana katoaa jotakin mitä nykyään ei enää ole.
Kiva ilmaisu tuo, että laiva on lutunen, sopii oikein hyvin Norlandialle.
Kyllä tää pahvi on ihan tietoinen näistä Tallinan laivakuvioista, senverran on tullut seilattua lahden takana. Siitä ei ole huolta, olav ulp! - power up
Kiinnostaisi tietää kirjoitti:
Se on itsestään selviö, että sitten on päästävä vielä reissuun kun Vanha Rouva tekee viimeisen matkansa. Se on nostalginen reissu.
Olin aikanaan Georg Otsin viimeisellä reissulla ja sekin oli ikimuistoinen. Kyllä näiden "vanhojen" laivojen mukana katoaa jotakin mitä nykyään ei enää ole.
Kiva ilmaisu tuo, että laiva on lutunen, sopii oikein hyvin Norlandialle.
Kyllä tää pahvi on ihan tietoinen näistä Tallinan laivakuvioista, senverran on tullut seilattua lahden takana. Siitä ei ole huolta, olav ulp!ainakin hinnat noussee niinkuin tallinkilla. kannattanee ostaa sarjalippuja autopaikan maksuun ja tehdä bonusostoja kovasti niin matkat pysyvät kohtuuhinnoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?373992- 1003534
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1113460- 783205
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883184Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862855- 352640
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472519- 692513
- 962284