Takaraivossa kun on sellainen patti, joka on kait takaraivoluu, niin sen molemmin puolin on lihakset kipeät, kun painaa, niin tuntuu pistelynä.
Kun painaa vähän ja vetää kohti niskaa, niin on myös kipeä.
Mikä olisi oikea hieroja, joka hieroisi noita kallonpuhjan lihaksia ja päätä. Fysioterapeutit ei tietääkseni hiero päätä??
Takaraivoluu kipeä
4
767
Vastaukset
- KIPU ja ennaltaehkäisevä
soita osteopaatille,hoitaa kehon erilaisia ongelmatiloja. Mulla oli päänsärkyä ja kädet puutuivat, kävin 5krt hyvällä osteopaatilla Helsingissä ja siihen jäi kivut ilman kovia lääkkeitä. Ota tähän osteopaattiin yhteyttä, kaiken lisäksi mukava ja osaava .
Itse jatkan hoitoja niin että käyn 4vko välein säännöllisesti hänen luona korjauttamassa ja ennaltaehk mahd. kipuja.
Huom... Toivon että tänne soitetaan ja meilataan tietenkin vain asiallisesti,kiitos
Jarmolle voit tiedustella aikaa [email protected]
Huom olen lähettänyt hänelle useita kymmeniä asiakkaita ja palaute on ***
mail jarmolle on [email protected] - fysioterapiaa
Fysioterapeuttia suosittelen. Itsellä sama vaiva ollut vuosia mutta pysyy parempana fysioterapeutin antamien jumppaohjeiden sekä säännöllisen hieronnan avulla.
- Kipu ja ennaltaehkäisevä
lisään vielä tähän,että kävin fysioterapeutilla joka lisäsi liikuntaohjelmaani ja vataanotlla hierottiin myös.
Tilanne paheni,nähdäkseni koska hoiti oiretta vain eli kallonpohjaa,käsiä ja niskahartian jännitystiloja,käsittely oli kovaa lihaskäsittelyä.
Osteopaatti hoitaa koko kehon kautta,jolloin muitakin jännitteitä avataan. Itselläni oli polvi oireet ja ischias oireet myös, joihin lääkärit ei saaneet mitään apua.
Sain osteopaatilta jumppa ja ravinto ohjeita kun tilanne helpotti. Myös fysioterapia on varmasti hyvä,its en saanut apua omt fysioterapeutilta.
Kyseisellä osteopaatilla on työkokemusta myös fysioterapialaitoksessa työsken-
telystä ja tekee kyllä työtä suurella antaumuksella.
Huom! Suosittelen osteopaatteja,naprapaatteja ja fysioterapeutteja TULES vaivoihin ehdottomasti ennen lääkäreitä kun anatomia ei ole rikki.- fysioterapiaa
Kävitpä sitten huonolla fysioterapeutilla. En itse suosittele mitään osteopaatteja tai jäsenkorjaajia. Mutta kukin tyylillään. Voithan käydä ensin osteopaatilla ja sitten fysioterapeutilla tai toisinpäin. Kokeilemallahan tuo selviää. Itse en osteopaatista saanut mitään apua. Tämä kun ei erota selkärankaa lihaksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295554Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144134Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512870Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2951397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601229
- 791149
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2201143Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136